News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Romania 100  termen 2018 :rip:
MPGT  termen 2022 :welcome:

cat despre Sova, era si el in campanie trebuie sa-l scuzam. Sau cum s-a exprimat Dragnea: Norocul lui ca prostia nu este infractiune  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

#2086
Au fost anulate 9 din cele 10 licitatii ramase de anul trecut pentru SF-uri de autostrazi.


[150677] / 01.05.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Buzau-Focsani"
[150678] / 01.05.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Focsani-Bacau"
[150683] / 01.05.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Pascani-Siret"
[151188] / 30.05.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Buzau-Braila-Galati"
Quote
Avand in vedere adresa AM POST nr. 40/DGMFE/SSP/DC/6190/10.02.2015 (92/8567/10.02.2015) prin care s-a comunicat "Pentru proiectele care nu se incadreaza in prevederile Master Planului General de Transport, CNADNR SA trebuie sa isi asume anularea procedurilor demarate" si in care s-a mentionat ca "[...] CNADNR SA trebuie sa pregateasca protofoliul de proiecte conform standardelor si termenelor din Master Planul General de Transport" si tinand cont ca din Master Planul General de Transport aprobat prin Memorandum-ul nr. 8956/25.02.2015 rezulta ca proiectul se va realiza la nivel de Drum expres determinand modificarea obiectului contractului din autostrada in drum expres, a cantitatii si valorii estimate cu implicatii asupra cerintelor minime si a criteriilor de calificare, Autoritatea contractanta a decis anularea procedurii conform art. 209 alin (1), lit c) din OUG nr. 34/2006.


[150682] / 01.05.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Bucuresti-Alexandria"
[150686] / 01.05.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Alexandria-Craiova"
Quote
Avand in vedere adresa AM POST nr. 40/DGMFE/SSP/DC/6190/10.02.2015 (92/8567/10.02.2015) in care se precizeaza "Pentru proiectele care nu se incadreaza in prevederile MPGT, CNADNR SA trebuie sa isi asume anularea procedurilor demarate" si se mentioneaza ca "[...] CNADNR SA trebuie sa pregateasca protofoliul de proiecte conform standardelor si termenelor din Master Planul General de Transport", si tinand cont ca din MPGT aprobat prin Memorandum-ul nr. 8956/25.02.2015 rezulta ca proiectul a fost redefinit urmand a se realiza cu alte coordonate si la nivel de drum expres, nu la nivel de autostrada, determinand modificarea substantiala a obectivului de investitie, a obiectului contractului, a cantitatii si valorii estimate, cu implicatii asupra cerintelor minime si a criteriilor de calificare, Autoritatea contractanta a decis anularea procedurii conform art. 209 alin (1), lit c) din OUG nr. 34/2006.


[150684] / 01.05.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Ploiesti - Buzau"
Quote
Avand in vedere adresa AM POST nr. 40/DGMFE/SSP/DC/6190/10.02.2015 (92/8567/10.02.2015) prin care s-a comunicat "Pentru proiectele care nu se incadreaza in prevederile Master Planului General de Transport, CNADNR SA trebuie sa isi asume anularea procedurilor demarate" si in care s-a mentionat ca "[...] CNADNR SA trebuie sa pregateasca protofoliul de proiecte conform standardelor si termenelor din Master Planul General de Transport", si tinand cont ca din Master Planul General de Transport aprobat prin Memorandum-ul nr. 8956/25.02.2015 rezulta ca proiectul se va realiza la nivel de Drum expres si nu de autostrada, determinand astfel modificarea obiectului contractului, a cantitatii si valorii estimate cu implicatii asupra cerintelor minime si a criteriilor de calificare, Autoritatea contractanta a decis anularea procedurii conform art. 209 alin (1), lit c) din OUG nr. 34/2006.


[150685] / 01.05.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Bucuresti-Giurgiu"
[150688] / 01.05.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Craiova-Calafat"
Quote
Avand in vedere adresa AM POST nr. 40/DGMFE/SSP/DC/6190/10.02.2015 (92/8567/10.02.2015) in care se precizeaza: "Pentru proiectele care nu se incadreaza in prevederile MPGT, CNADNR SA trebuie sa isi asume anularea procedurilor demarate" si in care se mentioneaza ca "[...] CNADNR SA trebuie sa pregateasca protofoliul de proiecte conform standardelor si termenelor din Master Planul General de Transport", si tinand cont ca din MPGT aprobat prin Memorandum-ul nr. 8956/25.02.2015 rezulta ca proiectul nu se mai regaseste nici ca drum expres, nici ca autostrada, Autoritatea contractanta a decis anularea procedurii conform art. 209 alin (1), lit c) din OUG nr. 34/2006 coroborat cu art. 209 alin (4) lit b) intrucat se incalca art. 2, alin (2), lit f) din OUG 34/2006.


Licitatia 151209 din 31.05.2014 pentru "Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada de Centura Bucuresti Nord" merge mai departe.

NGC

#2087
^^^ Asadar, se pare ca legatura catre cele doua poduri peste Dunare de la granita cu Bulgaria, la Calafat si la Giurgiu va ramane la nivel de DN.
Asta da integrare europeana !!!  :whistling:

MNU

Nu stiu care sunt valorile de trafic pe DN5, catre/dinspre podul de la Giurgiu, dar DN56 (reabilitat) si DN56A/E79 (care chiar se reabiliteaza) mai au mult pana isi ating capacitatea maxima de trafic. Nici puncte de blocaj nu sunt dar niste centuri ar fi bune acolo la niste localitati liniare... dar in nici un caz nu e nevoie de autostrada sau drum expres 2+2 acolo.

dr4qul4

DN5 este un drum aglomerat, dar, tocmai ce a fost recent reabilitat si este 2+2. Trece prin putine localitati (la reabilitare au adauga VO Adunatii Copaceni).
Drumul este intr-o stare perfecta, chiar in unele localitati are separator median. NU vad rostul unui DX, pana cand nu se dubleaza podul la giurgiu.... iar cum bulgarii nu au nici un gand sa aduca vreo autostrada la Ruse... nici pod nu vom avea.
La DN5 avem nevoie urgent de reabilitarea capetelor. Jilava-Bucuresti este in santier parasit de cand ma stiu. La fel si portiunea de la vama, care este praf (si podul la fel).
Nu trebuie uitat ca exista si o ruta alternativa DN5B+DN61 preferata de tiristi deoarece ocoleste Bucurestiul si scurteaza putin (15 km). Dar trece prin zone nepopulate.
Vad ca pe harta drumul este trecut cu galben, dar pe streetview arata binisor. Probabil s-a mai deteriorat intre timp.

de Calafat nu zic nimic.... ala e coridorul principal. Macar DTS - Calafat sa fi pus si ei un DX, macar pentru mai tarziu tot traficul merge prin serbia, dar asta s-ar fi putut schimba.
Daca nu au avut de gand sa faca DX/A, atunci de ce au mai facut podul? degeaba
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

neobluenet

Bulgarii au de gand sa aduca o autostrada la Ruse, dinspre Veliko Tirnovo. Aceasta ar ajuta la tranzitul N-S (prin Makaza) si N-SV prin Sofia si Kulata. In urmatorii cativa ani nu cred ca trebuie autostrada in loc de DN5 pentru ca sunt drumuri cu trafic mai ridicat care nu sunt la standardele acestuia.

alecu26

deci s-a anulat cam tot ce era in afara arcului carpatic.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


teocharis

nu e vorba de o anulare propriu-zisa a celor 9 proiecte, ci de punerea in acord a licitatiilor ptr SF-uri cu prioritatile master-planului

de ex, Buc-Alex-Craiova a devenit DX in MP, ergo e nevoie de o licitatie SF ptr DX

NGC

#2095
Dedicatie speciala pentru alecu26:p

Ce simplu se poate obtine uneori informatia daca esti parlamentar, si ce informatii detaliate primesti.  :lol:
@alecu26: Probabil ca un astfel de raspuns te asteptai sa primim atunci cand i-am intrebat de planurile pentru urmatoarele 6 luni.  ;)




http://www.cdep.ro/interpel/2015/r6267A.pdf









NGC

#2096
^^^ Chiar mai este Autostrada Brasov - Targu Mures in pregatire ?  ??? :o
Si facem SF pentru DX Arad - Oradea, desi nu apare in MPGT ca si DX, ci sa si TransRegio?  :o

teocharis

Comisia UE critica , din nou, master planul/strategia de implementare pentru ca nu respecta prioritarile TEN-T Core. Reamintesc ca fara avizul positif al Comisiei niciun EUR nu poate fi tras din alocarea fin 2014-2020:

""Am avut, săptămâna trecută, discuții pozitive cu reprezentanții Ministerului Transporturilor privind Master Planul de Transport, având ocazia să apreciem pașii importanți efectuați de Ministerul Transporturilor pentru a finaliza acest document. Există încă unele probleme nerezolvate pentru care sunt recomandate eforturi suplimentare de îmbunătățire a Master Planului. Acestea privesc concentrarea pe criterii limitate și obiective de stabilire a priorităților, luând în considerare performanțele economice și apartenența proiectelor la rețeaua TEN-T Core. Autoritățile române vor reflecta asupra modului de a încorpora mai bine aceste observații în Master Plan.", a prezentat Sophie Dupin de Saint-Cyr concluziile consultărilor de la Bruxelles.

Lista priorităților

Din rularea criteriilor de evaluare, Ministerului Transporturilor i-a rezultat că autostrada Bacău-Paşcani este pe locul I al listei de priorităţi, urmată, în ordinea punctajului obţinut, de Sibiu-Piteşti, Comarnic – Braşov, Târgu Neamţ-Iaşi-Ungheni, Braşov-Bacău, Sibiu-Braşov, Suplacu De Barcău-Borş, Craiova-Piteşti, inelul Bucureştiului, Târgu-Mureş – Târgu Neamţ, Ploieşti – Comarnic şi Nădăşelu – Suplacu De Barcău.

Această ordine de priorităţi a fost stabilită, a afirmat Ministerul Transporturilor, şi în funcţie de criteriul asigurării continuităţii coridoarelor principale de transport, însă aceste criterii nu par să respecte cerințele europene din moment ce pe lista scurtă a ultimelor informații se regăsește din nou obiecția referitoare la prioritizarea în funcție de TEN-T Core și de conceptul "missing link" (lipsa unor tronsoane de pe un traseu prestabilit)"

iulius

http://forum.peundemerg.ro/docs/prezentare_strategie_implementare_peundemerg.pdf


^^^


Comisia de la Bruxelles va aproba si sustine doar acest document
MT, CNADNR & Autoritatile implicate "WAKE UP" macar acum pe ultima 100 de metri

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura