Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

teocharis


M-Power

Posibil ca situatia din est (Ucraina) sa fie determinanta in decizia de a pune presiune pe prioritizarea traseului Tg.Mures-Iasi... o viitoare legatura catre Chisinau fiind strategica. Daca vestul ar dori sa ofere o perspectiva de integrare Republicii Moldova si s-o smulga din sfera de dominatie ruseasca ar trebui sa cam faca ceva in acest sens.O axa de transport care sa asigure o comunicare si un schimb facil de marfuri ar aduce civbilizatia vest-europeana pana la portile Odessei.

horatiu.cosma

Parca CE nu era de acord cu autostrada Ungheni-Tg.Mures pe 2014-2020 pana nu terminam ce am inceput. Asta era unul din comentariile lor cand au intors MP-ul la Bucuresti pentru modificari.

dr4qul4

CE vrea ca prioritare loturile lipsa:
PiSi + 1/2CB (si tind sa cred ca e vorba de A0-nord)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Eu as tinde sa cred ca e A0 - sud. Partea de nord, de bine de rau e suplinita de catre DNCB aproape facuta la 4 benzi. Oricum se va finaliza.

dr4qul4

in partea de sud vom avea DX pe actuala DNCB. Nu va exista un A0-sud prea curand.

Poate CE va accepta sa finanteze si DX, dar daca ne gandim ca partea de nord conecteaza si si A3 si aeroportul ne dam seama ca acesta este de fapt missing link-ul.
Din pacate nu avem SF-uri ca sa facem nimic si uite asa mai pierdem 1 an.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

teocharis


dr4qul4

la sfantu asteapta.
mai devreme de 1 an de acum inainte nu avem sanse sa fie gata nici macar pentru capete...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

istvan78

#2108
Referitor la PiSi, scriam cu ceva timp in urma:
Quote from: istvan78 on November 27, 2014, 05:10:45 PM
Sa vedem:
- Dec. 2014 se deschid ofertele pt. SF
- Feb. 2015 se anunta castigatorul
.

- Mar. 2015 CNSC rezolva contestatiile
- Iun. 2015 Tribunalele rezolva contestatiile
- Iul. 2015 se atribuie si semneaza contractul pt. SF
- Iul. 2016 iese noul SF
- Sept. 2016 se aproba noul SF si se publica licitatie pt. executie
- Dec. 2016 se deschid ofertele.
- Feb. 2016 se anunta castigatorii.
- Apr. 2016 se poate incheia primul contract de executie daca exista vreun lot fara contestatii. Acest lot s-ar putea sa fie fix unul prin creierii muntilor.
- Oct. 2016 se poate deschide santier pentru primul lot.
- Dec. 2016 sunt toate loturile atribuite si contracte semnate.
- Apr. 2017 demareaza primele lucrari serioase de constructie.
- Vara lui 2020 am putea avea primul lot terminat, dar nu-i sigur ca-i utilizabil.
- Cca. 2022 am putea circula pe toata lungimea daca toti constructorii isi duc la bun sfarsit lucrarea si nu se reziliaza / reliciteaza niciun lot.

Cum stam?

colonelu81

Missing link + Ten-t Core . Astea au fost cerintele coanei Europa . Asta ca sa nu le zica pe sleau PiSi + A0 . Mai departe ramane de vazut , dar am inteles de prin MT ca urmatoarea la prioritizare , cu siguranta , va fi ori A7 ori trecerea Carpatilor Orientali


adiarc

Individul asta are un tupeu incredibil..
Pai cine anunța câștigătorii dupa 8 Luni , daca nu CNADNR , instituția condusă de el ?
cine a suspendat actualizarea SF ului , SB-Pitești , in 2012 , daca nu CNADNR , MT , condus atunci de Silaghi si la ordinul primului ministru ?
cine nu are sânge in instalație , ca de 2 ani de zile sa rezilieze odată ctr pt cei 3,5 km rămași din A3 , la conexiunea cu București....?sau sa continua cu actualul constructor ?
Cine a umblat dupa cai verzi pe pereți cu schimbarea coridoarelor , cu autostrăzi fazate, apoi dx-URI si alte avioane ?
Cine încerca sa ne convingă ca SB-Pitești costa vreo 3 mld si ar fii mai bine sa facem Comarnic-Bv cu peste 8 mld ???...si as putea continua pana mâine
Omul asta vrea sa ne convingă ca mănâncă usturoi , dar nu-i miroasă gura....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar-mario2012

Doi ani pentru 3km de autostradă? Nu este cam mult pentru ce a mai rămas de constuit din A3 la intrarea în București si de când trece A3 peste râul Colentina? "Este o construcție foarte dificila...", daca aici este dificila,  pe Valea Oltului ce este "Misiune Imposibila".

iulius

Quote from: colonelu81 on March 24, 2015, 10:25:37 AM
Missing link + Ten-t Core . Astea au fost cerintele coanei Europa . Asta ca sa nu le zica pe sleau PiSi + A0 . Mai departe ramane de vazut , dar am inteles de prin MT ca urmatoarea la prioritizare , cu siguranta , va fi ori A7 ori trecerea Carpatilor Orientali

^^^
presupun ca va fi A 7 ( aproape integral) Ploiesti-Pascani, & Tg. Neamt-Iasi-Ungheni, si uite asa noi moldovenii daca vom dori sa mergem spre vest doar pe autostrada, primul "popas" va fi capitala B.
Mai sunt doua saptamani si atunci se va afla cu siguranta care sunt prioritatile din viitorul Master Plan de Transport

colonelu81

Problema cu A8 e ca-i foarte scumpa .
Mai este si factorul de marketing politic : conteaza sa deschizi cat mai multi km de autostrada si evident ca ce-i mai facili sunt aia la campie . Stiu ca suna ciudat , dar e un calcul pe care l-am auzit pe la politicieni