News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

#3915
^^ Cum sa uit de la Gilau-Nadaselu si Ogra-Ungheni? :) Doar ca aceste doua loturi au mari, mari sanse sa fie muzee. Muzeul A3, 8,7 km plus 10,1 km! In 2017 sunt sanse FOARTE mari sa avem 19 km de muzeu de autostrada.

Viaductul Gilau nu are constructor. Ar trebui sa avem constructor in februarie si sa semnam in februarie ca maxim in luna martie sa se inceapa organizarea de santier si sa se apuce de treaba. Ar trebui sa fie gata in 8-10 luni. Deci daca intram in martie in teren, trebuie sa bagam mare ca sa terminam in decembrie! Cand s-au aliniat atat de bine astrele pentru un lot de autostrada in Romania? Lotul UMB va fi gata, dar nu va putea fi folosit, deci nu vom inaugura acesti km.

Iar la Ungheni (Aeroport Tg Mures)-Ogra e aceeasi poveste. Sanse bune, foarte bune sa fie gata pana la final de 2017, dar lotul nu are descarcare in vest, spre Campia Turzii. La vest este lotul Geiger (vreo 3 km) care NU are descarcare de niciun fel si abia apoi lotul Astaldi (cu nod la Iernut). Deci ca sa beneficiem de lotul Strabag, 10,1 km (Aeroport Tg Mures-Ogra), trebuie sa avem gata lotul Geiger si nodul Iernut (de pe lotul Astaldi). Cand s-au aliniat atat de bine astrele pentru autostrazi in Romania?!

Concluzia e simpla: cel mai probabil in 2017 vom avea 50 de km inaugurati si 19 km muzeu. :)

Sa ne fie de bine! :cheers:

StefanCelMare

Văd că A3 Suplacu - Oradea nici măcar în discuții nu mai apare :D
Dacă s-ar ajunge la Suplacu, deja ar fi mare chestie. Mai cu încă 10 km până la Mihăiești, și ar fi o variantă de luat în calcul comparat cu drumul național prin Piatra Craiului...

Ionut

Sa zicem saru' mana dacă vedem contractul semnat în 2017.

Hercule

Quote from: StefanCelMare on December 16, 2016, 10:41:42 PM
...și ar fi o variantă de luat în calcul comparat cu drumul național prin Piatra Craiului...
Fac des zona Oradea si Ungaria. N-as alege varianta autostrazii decat decat in cazuri extreme, ma bazez pe faptul ca altii ar prefera autostrada si DN-ul va ramane liber. Pur si simplu ocolul e prea mare ca sa merite sa ajungi in Budapesta (din Targu Mures in cazul meu) pe A3+M3. Cam ca in cazul Clujului unde lumea inca prefera DN1 in detrimentul A3.

PS. banuiesc ca vroiai sa spui Padurea Craiului...
Deșteaptă-te române!

Ionut

Trezirea la realitate... am dat un interviu si pentru Economica.net acum putin timp si iata ca a aparut articolul.
Nu sunt noutati pentru voi in articol, insa datele sunt utile pentru cei care nu cunosc domeniul sau cred ineptiile debitate de Buse.




Asociaţia Pro Infrastructură: Anul viitor ar putea fi gata maxim 50 de kilometri de autostradă

Anul viitor sunt şanse reale pentru finalizarea a până la 50 de kilometri de autostradă, potrivit estimărilor Asociaţiei Pro-Infrastructură (API). Cifra este mult sub aşteptările ministrului Transporturilor, Sorin Buşe, care preconizează că în 2017 vor fi gata circa 150 de kilometri. Proiectele de autostrăzi cu cele mai mari şanse de a fi duse până la capăt anul viitor sunt lotul 3 Lugoj-Deva şi loturile 3 şi 4 de pe Sebeş-Turda, a spus pentru ECONOMICA.NET Ionuţ Ciurea, vicepreşedintele şi directorul executiv al Asociaţiei Pro Infrastructură.

Economica.net

dr4qul4

cum naiba la anul sunt gata 50 de km pe LD?
Pana acum ii intelegeam, ca era campanie. Dar e clar. Buse si Homor sunt nebuni.
pai la Soimus avem ditamai viaductul si nici macar nu putem spune ca l-au inceput.

@Ionut, felicitari pt analiza. Prefer realitatea, nu povestile.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Cozak

#3921
^
50 km nu LD, ci in general, adica lotul 3,4 Sebes-Turda si lotul 3 LD.

dr4qul4

stiu ca vor fi 50 in total.
Dar in interviu, Homor zice ca va fi gata tot tronsonul LD, cu exceptia a 3 km de tunel....
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Pai poti sa zici orice... nu?
Declaratii iresponsabile.

bogdix

Declaratia cu privire la cati km din LD vor putea fi deschisi anul viitor este putin ciudata.
1. Pentru ca inca nu e reglementata situatia sectiunii E de pe LD2 (9 km din care 6 pana la tuneluri si 3 care includ zonele cu tuneluri): pe 6km este proiect, sunt toate exproprierile insa nu exista AC si nici nu e reglementat contractual, iar pe 3 km proiectul tehnic nu e aprobat (aproape putem spune ca nu exista).
2. Pe LD3, inca nu e rezolvata problema exproprierilor suplimentare la desc. Holdea (avem doar proiect de HG), evident nu exista AC si nici nu e reglementat contractual + ca nici al doilea ecoduct nu e reglementat contractual (deci nu se poate plati si asta va durea la un moment dat).
3. Pe LD4 nu avem AC pe jumatate din sector. Evident ca acolo trebuie finalizata (am inteles ca ar fi demarat deja) expertiza pe lucrarile deja excutate fara AC, pentru intrarea in legalitate. Si sa nu uitam de dealul Soimus (2 viaducte + traversarea efectiva a lui) si de pestera cu lilieci.

Astea toate suprapuse pe schimbarea la varf (care poate cobori si la CNAiR), optimist de-as fi, io vad 2017 destul de trist pe LD. Fara concursul CNAiR si a tuturor factorilor implicati vad cu greu finalizarea macar a LD3 in 2017 (unde inca am rezerve fiindca bucata dinspre LD2 e foarte putin "atinsa" ca lucrari).

Bulwyn

F buna analiza @bogdix a situatiei actuale de pe LD. Din pacate si cea mai realista. A venit AM dar inca multe planete tre sa se alinieze...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


adiarc

Multumesc Ionut

As dori sa subliniez si eu aceasta măreață realizare a eroilor socialismului contemporan

Este al patrulea muzeu al unei autostrazi din Romania,un monument care sta martor al deosebitului profesionalism din and ,aka cnadnr,aka cnair

Pt posteritate..celelalte sunt
- Muzeul Autostrăzii TM-Lugoj ( parțial )
- Muzeul Orăștie-Sibiu lotul 3 ( 22 km nefuncționalități un an si o luna pt.200 deM amărâți )
- Muzeul Gilau-Nadaselu ( neinaugurat si nefinalizat total din cauza viaductului lipsa peste Someș
- si....începând de astăzi Muzeul Lugoj-Deva lotul 2 (parțial )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Ai uitat de A3, DNCB-Popasului. Doar vreo 3,5 km. Dar cu 3 benzi pe sens. :)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Ma gandeam la A4, care nici acum nu este complet finalizata. Dovada ca inca se lucreaza pe ici pe colo. Cum ar fi fost sa fie inchisa pana acum (din 2011 pana in 2017) si tot traficul de pe A2 spre sud sa fie obligat sa o ia prin Murfatlar si Constanta !!! incl. toate camioanele spre port.

Poate ca va vine acum ideea si inchideti A4.  :lol:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.