DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

13 ron care ar trebuie sa fie cam 0, tinand cont ca se plateste vignetta si cel mai probabil si acest pod va apartine tot de CNAIR, care il si plateste.

subway

Quote from: horatiu.cosma on August 19, 2020, 03:23:35 PM
Cofrajele glisante sunt deja la fața locului, le-am filmat la vizita API de săptămânile trecute.
Horatiu, va mai dura ceva timp pana vor intra in paine glisantele, mai intai pe malul brailean si apoi si pe cel tulcean.
:)

fulger nc

trei poze din masina , imi cer scuze daca nu se vede mare lucru , nu prea ai unde sa opresti ptr a face poze
macaralele cred ca vor ramane la inaltimea asta pana incep turnarile
mal braila -blocul de ancorare si cele doua macarale turn ce vor incepe sa urce din septembrie
macarale turn si bloc ancorare pod dunare https://imgur.com/gallery/naRyKWm

rota

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!


dorum

Vad ca au montat ceva la un stalp. Ala sa fie parte din cofrajul culisant?

elphax

asa pare, si mai este unul demontat care vine dincolo, probabil vor urca deodata cu ei

surprinzator ce supli sunt stalpii dupa ce diametru este dedesupt :)

subway

Sunt inca probleme nerezolvate cu cofrajele glisante asa ca rabdare si tutun pana se rezolva! Ar fi un act de totala inconstienta sa pornesti la treaba atata vreme cat nu ai pus la punct toate detaliile intregului proces tehnologic.
:)
In ce priveste transmiterea eforturilor, de la beton armat la beton armat e una, de la beton armat la teren e cu totul alta, diferentele sunt uriase asa ca nu e cazul sa ne miram degeaba!
:) :) :)
Daca vrei sa te lamuresti mai bine o simpla comparatie intre rezistentele diverselor clase de beton la compresiune si presiunile admisibile pe terenuri aluvionare depozite geologic recente ca cele de la Braila pe malurile Dunarii e proba indubitabila...
Cum poti sa reduci presiunea pe teren? Simplu, marind suprafata de repartizare! (Presiunea=Forta/Suprafata).
La solicitari seismice pe soluri slabe e important sa mobilizezi un volum cat mai mare de teren pentru a evita fenomene nedorite de lichefiere dinamica.
In esenta cam asta e pe scurt!
Atata vreme cat nu sunt probleme contractual-administrative avocatesti si nici impedimente politico-electorale stupide, problemele tehnice sunt totdeauna rezolvabile
Toate cele bune!  :)

ciachi

 Chiar daca in ultima vreme au fost destule imagini cu santierul podului de la Braila, merita sa o urmarim si pe aceasta marca Balaes Leopold

o filmare in plus nu strica ........


viossboss

Dream come through !
Once in a lifetime !

subway

Cam subreda sandramaua! Sa speram ca functioneaza!
Fingers crossed!
:)

viossboss

@subway , nu e complet ! Fiind pentru turnul cu lift  mai e de montat incă un cofrag interior și ceva cricuri hidraulice parcă. Oricum nu e gata !

Dream come through !
Once in a lifetime !

subway

Uf, mai m-ai linistit!  :)
Chiar ma intrebam unde sunt verinele!
Actualmente betonarea turnurilor e pe drumul critic in faza asta a lucrarilor.
Sa speram ca iese pasienta si de Craciun sa-i vedem la cota +192

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)