DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

viossboss

  Da , cofrajele sunt pe șantier , urmează a fi montate .
Incă se mai fac teste , beton+glisare la sol !
Urmează teste plus autorizare macara . Se instruiesc "șerpașii"  :lol:care vor lucra până sus !
  "Șeful" spune că vrea 20cm la fiecare 5min.glisare ! Asta inmulțit cu 24h și 7/7😉
Dream come through !
Once in a lifetime !

RaduC

Undeva mie imi da cu virgula la avans...
0.20 m X 12 = 2.4 m intr-o ora. X 24 = 57.6 m intr-o zi...
Poate ai vrut sa zici 0.02 m (2 cm) la 5 min. Atunci, la o munca sustinuta si continua, ar lua 33.3 zile sa ridice pilonul la 192m...

viossboss

Dream come through !
Once in a lifetime !


GeorgeS

Nu sunt constructor  asa ca nu prea imi  dau seama daca compar mere cu pere, dar poate fi util...
https://www.calgarytower.com/about/architecture/

viossboss

Dream come through !
Once in a lifetime !

subway

Bun, ne-am lamurit, cofrajul glisant inca nu munceste, e in testari (ceea ce nu e deloc rau), deocamdata betonarile la turnuri se fac folosind cofraje clasice, cu productivitate mai scazuta.

RaduC

Ceea ce este perfect normal, pentru ca și cofrajul acela glisant trebuie sa se sprijine pe ceva, nu? Asa e la toate structurile de aceste gen, nu are nimic de-a face cu productivitatea. Folosirea la început a cofrajelor normale face parte din procesul tehnologic

subway

Ba tocmai productivitatea este avantajul esential desi metoda cofrajului glisant este mai pretentioasa.
Totul trebuie sa mearga ceas ca daca se intepeneste pe parcurs e distractia naibii...

ionescu63

Aveti mare dreptate amandoi! Dar vorbiti de lucruri diferite   :)

dorum

banuiesc ca macaralele alea nu au acum inaltimea necesara pt finalizare... se pot inalta in timpul lucrarilor?

hefaistos

Macaralele "cresc" odata cu stalpii si se ancoreaza de ei. Pentru ca nu exista macara sa stea de capul ei 200 m in aer. Cel putin eu nu stiu. Chestia este sa combini coregrafia: armatura, beton, inaltare macara, glisare cofrag. E mai complicat decat am enumerat eu aici dar iti arata un pic complexitatea lucrarii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

subway

Metoda clasica e in patru pasi:
1 armare
2 cofrare
3 betonare
4 decofrare
Prin glisare scapi de cofrare/decofrare si de pauzele necesare

subway

Pana ne dumirim cum va fi la Dunarea de jos hai sa vedem cum a fost cu tehnologia japoneza la Bosfor

BIGRED1984

Cand termina podul, vin special sa-l trec cu bicicleta ca va avea pista speciala.
Oare numele va ramane simplu Braila sau i se va da unul istoric ?
Iar taxa de pod va ramane ca la celelalte sau va fi mai mare ? (interesant aici , m-am uitat pe taxe de pod pentru poduri lungi ca asta si variaza intre 1.5 lire in UK si 35E in Danemarca, cu 15E-18E prin Turcia, Japonia... evident tine si de sistemul de vignete si de alte taxe dar la 13 lei, la noi ar fi destul de ieftin).