News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 33 Guests are viewing this topic.

adiarc

pai...judecând dupa vreme...e deja toamna :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

Au început lucrările pentru construcția sectorului din A3, lot Târgu Mureș - Ungheni și Drum de Legătură.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/734905530674249
You're in Steelers Country

Dominik

Imagini de la Nodul Chețani

















CNAIR
You're in Steelers Country

rota

Construcție Autostrada A3 Brașov Rășnov - Cristian - 21 iulie 2020

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

alexa_adrian2001

arata super
totusi o intrebar pentru mai marii ai tarii: cum poti sa promiti ca acest sector de autostrada din zona Brasovului va fi gata in acest an cand stadiul fizic si financiar e in jur la 50%? Care din autostrazile noastre au crescut cu 50% in 4 5 luni?
Aceasi intrebare ar trebui pusa pentru fiecare din loturi de pe A10/A7.
:bash:

GDPR

Isi va cere scuze cum a facut la M5 si gata.

pasadia

In plus de fiecare dată au băgat placa cu "așa și-a luat angajamentul constructorul".

ivladbogdan

Doua dintre cele patru pile de la Campia sunt aproape gata, celelalte doua erau in lucru concomitent astazi la pranz.
La Chetani se lucreaza in continuare sustinut si deja prinde forma nodul, asteapta balastul stabilizat.  :D

adiarc

am trecut si eu in viteza pe lângă  noul lot construit de Strabag,cel care intersectează DJ de la iesirea din Ungheni spre Tarnaveni

se lucra acceptabil ( nicidecum in forta ),cateva excavatoare si 10-15 basculante plus cel putin 3 camioane la descărcat de Durosol

de abia astept acest lot.

Traficul in Tg.Mures este un calvar cam la orice ora si se vede o diferenta evidenta fata de orasele cu centura ( de ex Sibiu sau Brasov ),in sensul in care,pe langa traficul local,este plin de camioane si basculante care pot trece doar prin oras
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Stefan01

Acum 1 minut am dat peste filmarea aceasta.

mugman

#24280
^^

Da, dar din pacate, problema traficului din Tg Mures va ramane si dupa finalizarea lotului :(. Descarcarea se va face tot in str. Gheorghe Doja, intre Metro si Promenada, deci singurul castig va consta in evitarea Ungheniului si a Cristestiului, traficul ramanand la fel in oras. Utila ar fi fost acea centura pe care Primaria a avut-o in plan acum 10 ani, prin care se continua acest drum de legatura, din spatele Metro pana la Universitatea Sapientia pe Calea Sighisoarei, iar de acolo, traficul ar fi fost preluat de centura Corunca - Ernei sau ar fi continuat spre Sighisoara pe drumul european actual. Asa da, am fi avut un semi-inel care ocolea in intregime Targu Mures pe directia Cluj - Reghin. Au mai fost niste discutii in legatura cu construirea unui pod nou peste raul Mures, in zona localitatilor Nazna/Santioana si construirea unui nou drum care sa se lege cu acest lot construit de Strabag, peste str. Gh. Doja, prin spatele combinatului Azomures. Traficul ar fi fost dirijat prin localitatile Sancrai si Santana, unde s-ar fi construit un alt pod peste Mures care ar fi iesit, de asemenea, in zona Sangeorgiu de Mures/Ernei.
Cine stie, poate cu alte persoane in functii cheie in oras/judet, se va misca ceva...
PS Nu mai zic de faptul ca Primaria se lauda ca a obtinut finantare pentru reabilitarea/modernizarea str. Gheorghe Doja. Cand vor incepe lucrarile, va fi nevoie de multa multa rabdare pentru a traversa orasul :)

laszlo.robert

Adiarc ,lotul lui Strabag nu va degrava Tg. Mureșul de traficul de tranzit, descărcarea se va face tot în Strada Gheorghe Doja. Va ajuta mult pentru ocolirea Cristestiului si a Ungheniului unde se pierde foarte mult timp și se întâmplă multe accidente la pasajele piedonale .
Pentru traficul de tranzit este nevoie de legătură între Calea Sighișoarei (actuala așa zisă centură sud a orașului) si cotitura de pe drumul de legătură construit de Strabag  (vezi harta proiectelor) ,împreună cu corecția Căii Sighișoarei din capătul dinspre Corunca, unde continuarea cu centura- sud, est Corunca -Ernei ,cea care trece prin Livezeni si s-a promis relicitare în Septembrie, ar permite ocolirea integrală a orașului.

adiarc

da..exact....doar Ungheni si Cristesti...dar oricum f folositor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ivladbogdan

Lotul Strabag, odata dat in folosinta, va rezolva una dintre cele mai mari probleme de trafic din Targu Mures, si anume sensul giratoriu - intrarea de la Promenada. Cei care vin dinspre oras si vor sa intre la stanga la Promenada, de multe ori blocheaza sensul giratoriu atunci cand este foarte aglomerata parcarea, implicit masinile care intra in oras dinspre Cristesti se opresc si uneori se face coloana pana la primarie in Cristesti.
Cel mai probabil va fi foarte aglomerat de la descarcarea din zona Metro pana la intersectia Gh Doja cu Bega, unde camioanele fac la dreapta dar macar scapam te situatiile expuse atat de mine, cat si de colegul laszlo.robert.

ovicor

Ivladbogdan, scapam de situatiile expuse de tine si de laszlo. robert, sau scapam si de laszlo. robert?!? Nu de alta, dar eu si , sunt covins, si multi altii, il apreciem. Glumesc, evident, dar e o buna ocazie de-a aprecia contributia si opiniile acestuia!