News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 41 Guests are viewing this topic.

Ionut

Bravo! Ma gândeam sa fac ceva similar pe unele proiecte cheie. Dar de unde timp si energie? :) Deci bravo!

Nu cred ca e vorba de blat cu Straco. Pur si simplu prostia, nemernicia și fuga de raspundere a oficialilor CNAIR combinate cu insolvența Straco.

Ionut

API pe Facebook

Așa arată lungul șir al minciunilor CNAIR despre tronsonul Chețani-Câmpia Turzii al Autostrăzii Transilvania construit de Straco, gogoși răsuflate preluate sistematic de toți miniștrii iresponsabili ai Transporturilor care s-au perindat în ultimii 3 ani.

Mai jos găsiți capturile din rapoartele de progres emise chiar de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și puse cap la cap de unul din membrii comunității noastre.

Primul termen de inaugurare, trimestrul III 2017, a fost amânat succesiv de cinci ori până în decembrie 2020. Și nici vorbă să fie respectat, așa cum v-am tot explicat, stadiul în teren fiind de doar aproximativ 32%, la 4 (PATRU) ani de la ordinul de începere și peste 5 (CINCI) de la semnarea contractului!

Cei care ne urmăresc știu că Straco nu mișcă aproape deloc în șantier din cauza problemelor financiare și a lucrărilor suplimentare neplătite de CNAIR, fiind imposibilă finalizarea în acest an.

Solicităm conducerii CNAIR demiterea tuturor incompetenților care s-au ocupat de contract și găsirea unei soluții legale pentru finalizarea cât mai rapidă (măcar parțială) a nodului Chețani, astfel încât cei 18 km de pe lotul vecin (care vor fi gata în trei luni) să nu devină un nou muzeu de autostradă!

vancouver

#22967
Blat la Straco este exclus. La niste incasari asa de mici nu are de unde sa iasa nici un blat.

La Straco trebuie sa intelegeti ca se afla in insolventa, ceea ce inseamna ca patronii nu au nici un cuvant de spus, sau in fine pot propune, dar nimic nu se face fara acordul administratorului de insolventa. Acesta actioneaza conform unor legi f. clare, si nu are voie sa angajeze nici un cost si nici un risc. El nu e un antreprenor, care risca si poate castiga sau pierde. Daca intra niste bani, atunci cu ei mai plateste una alta, cand nu are bani nu se intampla nimic si punct.

Administratorul de insolventa primeste bani lunar, INDIFERENT CAT MUNCESTE. Ca atare interesul lui e sa mentina starea, dar fara prea mult efort. Preferabil firma sa aibe o cifra de afaceri cat sa-i plateasca lui fara probleme onorariul si mai departe nu-l intereseaza... Cu cat situatia asta se lungeste, cu atat acest administrator castiga mai multi bani usor.

PS. Asta nu-i scuza cu nimic pe cei din CNAIR ca nu reziliaza odata. E doar explicatia modului in care actioneaza Straco.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Kimi

Spuneau cei de la DRDP Brasov pe facebook ca vor veni luna asta cu o solutie pentru nodul chetani dupa ce se inteleg cu straco. Sunt tare curios.

In alta ordine de idei, se mai semneaza cu strabag? Azi e vineri si luni ar expira AC. Care dintre parti trage de timp?

alesd

#22969
Quote from: Ionut on April 24, 2020, 12:09:34 PM
Bravo! Ma gândeam sa fac ceva similar pe unele proiecte cheie. Dar de unde timp si energie? :) Deci bravo!
Pentru care proiecte ai vrea? Poate imi fac timp si pentru ele.

@Ionut: In alta ordine de idei, au fost doar 4 amanari, nu 5 cum ati trecut in comunicat si in mesaj mai sus. Practic initial au zis "trim. III 2017" si apoi au dat data exacta "04.09.2017", dar e acelasi trimestru.

@realfanady: Poate ar fi interesant sa vedem un grafic pe care sa vedem evolutia fizica, evolutia financiara si evolutia termenelor (minciunilor) la lotul Straco. :D

@Kimi: AC nu expira Luni. Vezi discutiile cu 2 pagini in urma.

alexV

@alesd,
A10 lot 1 si 2, te rog  :D

Si da, felicitari pentru idee si realizare.

Ionut

Poti face pentru toate loturile de autostrazi daca ai timp si chef si daca mai ai, evident, rapoartele publicate de CNAIR de-a lungul timpului.

ciprebbe

Quote from: NGC on April 23, 2020, 04:12:08 PM

Si ce baza legala ar avea DRDP-ul sa faca asta? Sau mai bine zis, in ce calitate? De "constructor"? :D

Beneficiar al lucrarii.
Declaratia de incepere a lucrarilor nu are legatura cu constructorul X sa Y.  Sunt multe cazuri pe civile cand au inceput cu X si au terminat cu Z.
Eu stiu ca se poate.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

#22973
Si ce rost ar mai avea atunci partea marcata cu rosu din AC, de genul "Durata de valabilitate a autorizatiei - Până la finalizarea lucrărilor, cu condiţia începerii execuţiei lucrărilor în termen de 12 luni de la data emiterii"? ;)

Si de ce sa se mai chinuie atunci sa prelungeasca o autorizatie de construire, cand e mai usor sa bage un excavator?

ciprebbe

Excavatorul trebuie gasit, dus in teren, facut un sant ceva, anuntat ISC-ul.... e complicat pt CNAIR, au preferat sa prelungeasca din hartie ca e mai usor de plimbat. Acum expira faza cu hartia si mai ramane faza cu excavatorul ( nu avem constructor dar stim beneficiarul deci e legal).
Daca nu fac faza asta ne vom intoarce la plimbat hartii minim un an si ajungem la concluzia ca e mai greu un excavator la sapa decat un an la mapa......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alinuttt

Și totuși, timpul trece. Au rămas 3 zile. Dacă nu, ne putem băga piciorul în ea de treabă așa pe românește. Și tare îmi e că pe 27 aprilie îi vom ,,felicita" pe distinșii de la CNAIR.
Repet, au avut atâta timp pentru lotul ăsta și au frecat menta în ultimul hal..

ovidiuionut

AC-ul e valabil pe toată peroiada stării de urgență (s-a mai discutat aici), dar asta nu mai ține mult ...

paullie

Total intâmplator am gasit pe YT un clip din 9 aprilie. Am cautat sa vad daca a fost postat dar nu am gasit.

BALEA STEFAN MARIUS

sa nu ne m-ai invartem injurul cozii.....DE CE CNAIR nu reziliaza contractul cu STRACO....?????

nctind

#22979
Asfalt pe drum legatura Rasnov Cristian (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Stiu ca avanseaza greu, dar sa stiti ca muncesc. Sunt prezenti permanent. Si la ora asta, sambata, baga la terasamente.
In schimb la podul peste nd73A nu au mai avansat aproape deloc. Au refacut insa podul deja existent caruia ii demolasera in sens pentru a face loc la 2 piloni.