News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 31 Guests are viewing this topic.

ghrt

^ Cred că mai eficient ar fi să deniveleze complet centura Ploieşti.
Cont (aproape) inactiv.

vladioan_bv

Multumesc  pentru raspunsurile anterioare. Am mai descoperit ceva nou despre forum. Deși am inteles care este  situația antreprenorului (insolventa), nu se poate face o presiune  publică sau alta varianta pentru a evita s avem un nou lot muzeu?

cristi5

#22277
Nu, actualul CNAIR reziliaza numai la 99% si la firme care au avut vointa sa ajunga la 99. Astea care fac cateva procente pe an (Straco, Aktor, Pizzarotti chiar) le tinem ca-s frumoase.

Spun si pe acest topic, nu va asteptati la ceva logic de la CNAIR/MT si nici la vreun efect al unei presiuni din societatea civila. Am pus presiuni pentru tampenia maxima LD3 si efectul a fost zero, au deschis cand a vrut muschiul lor dorsal si cu restrictii absurde.

AlexxC

ghrt fara suparare dar sunt altele mai arzatoare(de ordin economic) decat denivelarea giratoriilor de pe centura Ploiesti....vrei pe valea Prahovei in weekend -->> cfrcalatori.ro

hefaistos

Fata suparare chiar asta e solutia pentru Ploiesti - Campina. Nu trebuie sa facem autostrada de dragul autostrazii. Scopul este sa fluidizezi si sa maresti siguranta traficului. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

ghrt

@AlexxC, aproape de fiecare dată când am avut treabă în Germania, de la aeroport în oraşelul din apropiere am stat în ambuteiaj pe autostradă. Zi lucrătoare, 8 şi ceva dimineaţa. La fel, puteam să iau transportul lor în comun, excelent şi uşor de utilizat, dar na, eram aşteptat cu maşina.
La noi, uită-te cum se circulă pe A2 care vara preia trafic de weekend gâtuit de un oraş (din Mamaia) şi respectiv de giratorii şi centura Eforie (sudul litoralului), aşadar preia trafic cam de 2 DNuri.

Doar pe Valea Prahovei sunt vreo 4 staţiuni (plus BV, Bran / Moeciu de unde vin 2 DNuri). Ca o autostradă să preia trafic de weekend din 4 staţiuni în rush hour mă tem că ar avea nevoie de minim 3 benzi, iar în Bucureşti ar fi nevoie de A0 şi DNCB complete. Iar la dus, trebuie parcări pentru turişti, ca să nu se formeze cozi.
Ei bine, scuză-mi pesimismul dar sunt sigur că nu o să văd niciodată CoBra cu 3 benzi în zona montană, A3 completă până la Bucureşti plus A0 şi DNCB iarăşi complete. Optimizări da, dar să circuli fluent în rush hour nope.

În schimb giratoriile alea (cel puţin 1 dintre ele) de pe centura Ploieşti consumă timpul foarte multor oameni de 2 ori în fiecare zi lucrătoare din an (peste 200), aşa încât cred că e mult mai rentabil să le deniveleze.

În ceea ce priveşte CFRul, în loc de clasa I merg cu a II-a ca să am priză pt telefon şi asta spune multe despre cât de penibilă a ajuns compania asta.
Cont (aproape) inactiv.

BogdanPetrini

La Ploiești, opinie strict de localnic, e că cel puțin două intersecții (Strejnic - Vest și Lukoil - Nord) ar trebui denivelate încă de pe acum, pentru traficul existent, iar de la vechea intersecție cu Șos. Buda ar trebui realizat un traseu nou care să ocolească zona comercială. (Asta de viitor, în ideea autostrăzii). În rest, de acord că traseul centurii și mai departe al DN1 poate ține locul autostrăzii, mai ales că până la Bănești, 20km nu trece prin nicio localitate și merge aproape perfect drept. Din păcate (sau din fericire) centura a ajuns într-o mare masură o autostradă urbană, fiind intens folosită de localnici care se cam calcă pe picior cu traficul de tranzit, dar aici ține și de autoritățile locale să găsească soluții pentru traficul din oraș.

Quest

Sedinta de guvern de azi 30.12, s-a discutat si despre A3

de urmarit video !!!

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=9.msg270964#msg270964
Common sense will get you far !

ludus

T. Luduș

jaston

Faina bicicleta!
De asemenea, multumim pt poze!

ivladbogdan

E bine cand se vede luminita de la capatul tunelului. Dar cum tuneluri nu avem,  vom spune parapetul median si panourile fonoabsorbante de la capatul Iernutului.  :D
Se contureaza incet.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


Cred ca asta e cea mai mare dorinta a mea pe 2020. Macar Recea-Chetani pe A3 continuu.

Ionut

Sunt șanse maxime pentru Iernut-Chetani în august 2020. Chiar și cu Straco aproape de faliment. Chiar dacă, sa zicem, crapa fără să termine bretelele de intrare-iesire la Chetani, se pot finaliza de CNAIR in regie proprie. Dar e cel mai negru scenariu...

jaston

De ce August si nu...Mai?
Cu un pic de munca si putin noroc (vreme) poate vedem lotul gata.

Mat_Fr


Din pacate, realist vorbind, pe A3 vom avea singurele deschideri din 2020. Iernut -Chetani si Biharia - Bors, cam 24 km noi.

ovicor

Jaston, se spune ca un pesimist e un optimist informat. Macar prin prisma diferentei de postari, trebuie sa ai incredere in termenul dat de Ionut, care nici macar nu-i pesimist, ci doar realist. Sigur, ar putea fi ceva mai devreme, dar ar putea fi si mai tarziu. E mult de spus de ce, dar vei vedea ca acolo se va ajunge. Poate fi un tronson realizat 95% si 5% sa reprezinte un sector la care nu s-a facut nimic. Acest sector va stabili cand poate fi dat in circulatie acel tronson. Analizeaza care sunt lucrarile mai intarziate si vei intelege de ce a spus Ionut august.