Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 45 Guests are viewing this topic.

Ionut

Bors-Biharia, 17 decembrie. Enjoy.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Da, vine si un clip video, dar cand o sa apuc sa il procesez.

kumar

^ Bine ai revenit!

Multumim, Ionut!


pasadia

Abia acum realizez: pe orice alt lot am fi avut A la nivelul solului și DN-ul plus brațul trompetei ridicate pe un pasaj suprateran. Aici e invers, cu autostrada pe pasaj, soluție care e mai scumpă.

Perversitate rămasă de la Bechtel?

alecu26

Greu de spus fara planse si detalii si calculi in fata. Singurul motiv care il vad acum, e ca DN -ul nu mai apuca sa coboare de la intersectia cu Autostrada pana la intersectia cu Breteaua...si atunci erau multe, multe lucrari, sau chiar se ramanea doar pe pasaje pe intreaga distanta.

Oricum, diferentele nu sunt foarte mari. Aberatia ramasa de la Bechtel e ca e nevoie de dubla trompeta. Hai ca aici...la fel ca la Gilau poate se mai justifica...dar la CHetani si Nadasel (unde UMB a "optimizat") chiar nu se poate justifica prin calcul de traffic nici acum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Apropo de Nadasel, eu tin sa zic - as fi simtit nevoia unei a doua benzi pe urcare pe breteaua nodului. Panta e mare, succesiune de curbe, si trurile abia se misca acolo.

dragos76

Eu cred că explicația e mai simplă: în vecinătate ai și CF, peste care trebuia ridicată autostrada.

voicul

Eu am inteles ca trompeta era pentru statii de taxare, nu pentru tarfic care poate sa dea pe din afara.

alecu26

Da, trompeta e cel mai simplu nod daca faci taxare directa. Dar asta nu inseamna ca va taxa cineva direct, sau ca e nevoie de a doua trompeta cu DN -ul.

Da, sigur e legat de prezenta CF acolo aceasta configuratie de nod.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

laszlo.robert

La Nadasel dupa ce autostrda va avea continuitate spre Zalău  ,vor fi puține camioane care vor urca prin nod. Să sperăm că  în 3-4 ani problema se va rezolva de la sine.


reed

 :D faine poze.
Lucreaza foarte ingrijit.Multumim

ciprebbe

Avem un lucru cert, stim unde sunt capetele Autostrazii Transilvania, si la Bors si la Rasnov, acum ar fi cazul sa le si unim :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


voicul


realfanady

Pe mine Straco ma dispera. Eu cred ca as rezilia ... daca facem un calcul cu progresul actual de 13%/an reiese ca cele 69% ce mai au de executat, vor fi gata in 5 ani si 4 luni.