News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 38 Guests are viewing this topic.

pasadia

@esendy: nu stiu cine a pus pe harta proiectelor asa, insa iti garantez ca in hartiile CNAIR nu apare deloc asa.

marinul

Quote from: Iceman on February 08, 2019, 08:58:55 PM
Apropo de sectiunea Suplacu de Barcau -Bors.....Lotul 1,2 sper sa sa dea termen de executie 3-5 luni proiectare 12 luni de executie avand in vedere ca cele 2 loturi au avans intre 40-50% realizate de Bechtel....Nu ii cazul sa prelungim termenul de executie deoarece Bechtel a lucrat si a fost platit pentru ce a executat !!

Lotul 1 poate este la 50%, dar Lotul 2 la maxim 15%, sunt incepute cateva structuri si depozitul de materiale de la Salard

cmd

#19712
^^
Deocamdata, cel putin la ultimele versiuni ale documentatiei, nu aparea descarcare la Poarta Salajului (Romanasi). Daca mai punem la socoteala ca urmatoarea sectiune e Tunelul Meses, cred ca vom avea din nou autostrada muzeu pentru cativa ani buni.

Subscriu si eu ideii ca un DX din acest punct inspre BM si SM era mult mai benefic, mai scurt si mai putin costisitor

mihaihedes

#19713
Rezolva un giratoriu ca și la Iernut. Nu cred că vor mai fi muzee gen Gilău - Nădășel. Găsesc ei un giratoriu cu un drum comunal pe undeva să facă funcțional tronsonul.

GDPR

#19714
Quote from: adrian rosca on February 01, 2019, 11:45:42 PM
Quote from: adrian rosca on January 31, 2019, 10:21:37 PM
Propunere alocare bugetara 2019 Brasov-Tg Mures-Cluj-Oradea: 164.4 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Bucuresti-Brasov: 119.3 milioane lei.

Din care:

Campia Turzii-Ogra-Tg. Mures: 130 milioane.

Bucuresti-DNCB si Moara Vlasiei: 29.52 milioane.

Creste alocatia pentru Brasov-Tg Mures-Cluj-Oradea la 702.24 milioane, din care 668 milioane sunt pentru Campia Turzii-Ogra-Tg. Mures.

Cea pentru Bucuresti-Brasov creste la 139.3 milioane, din care 94.78 milioane pentru sectorul Predeal - Cristian, km 162+300 - km 168+600.

mmv1

 ,,Eu sunt la localizat doar 15 kilometri de lucrare, sunt companie locală. Ei, dacă lucrează, lucrează cu subcontractori (ceea ce duce la creșterea prețului – n.red.). Vor doar să încurce. Și contestația au făcut-o în ultima clipă", își varsă oful patronul Selina, deranjat că în loc să-și facă organizarea de șantier pentru ambele loturi, de la graniță până la Chiribiș, va fi nevoit să se concentreze doar pe cei 5,35 kilometri, între granița cu Ungaria și Biharia, la intersecția cu DN 19 Oradea – Satu Mare.

http://www.bihon.ro/beniamin-rus-vor-doar-sa-incurce/2183379

Earthchild

#19716
Pai, să facă cei 5 km bine, ca acumulare de expertiză în construirea de autostrăzi. Că nu au deloc.

horatiu.cosma

Cu așa mentalitate "lasă-ne Strabagule să lucrăm noi, că suntem deacilea din zonă, rezolvăm cu CNAIR, fără contestații" nu dejaba îl caută pe domnu DNA-ul  :D.

teoneo

Nu știu dacă dau în premieră niște elemente de noutate referitoare la poziția viitorului pasaj dublu (peste A3 și peste CF405), dar astăzi am văzut o foreză (în stare de funcționare, fiind deja pe poziție) exact lângă autostradă, dovadă că acolo vor fi executați piloții pentru piloni (pe partea sudică a A3).
N-am putut face poze, fiind în trafic (mă grăbeam). Dar am filmarea de bord, la ieșirea de pe A3 prin nodul provizoriu. Apoi, imediat după trecerea la nivel peste CF, o altă echipă marca pe asfalt repere pt elemente din pasaj.
Deduc că, de la viitorul sens giratoriu (permanent) al nodului, acolo sus pe deal (sau dincolo de deal, cum doriți să spun) drumul DN14A o va lua puțin spre vest prin deal, sau se va executa un "S" destul de sănătos, pe coama dealului și continuare pe pasaj. Pe partea spre Iernut încă n-avem elemente ajutătoare pt a identifica soluția aleasă.


teoneo

Am fost duminica spre Gheja. Am observat inca de sambata seara ca DC95 e inchis pe portiunea care intersecteaza autostrada. Probabil ca vor sa se apuce de lucrari cat de curand. Au aparut marcaje. Probabil ca acolo mai trebuie relocata o conducta de gaz care traverseaza DC. Din cate cunosc mai de mult, acea cocoasa de pe drumul spre Gheja e din cauza acelei conducte (au facut o cocoasa, ca o trambulina, pe drum).
Vedere spre Gheja:


marcaje:


Nu pun mai multe poze pe forum sa nu il supraincarc. Le gasiti aici:
relocare Telekom - aliniament A3, spre Targu-Mures - aliniament A3, spre Turda

Devierea se face prin DJ107G (vechi), spre Atintis, dincolo de aliniamentul A3, pe ocolorirea noului segment al acestui DJ (care va merge pana aproape de Gheja).

De aici am plecat la Nodul provizoriu Iernut. Pozele le-am pus invers cronologic, pentru a merge intr-un sens (de la Nord spre Sud).
Pe DN14A, in apropierea barierei, pe partea nordica a acesteia.

Marcaje, unele cu P5 (aici, pe actualul DN, va fi radierul pilonului 5 al supratraversarii DN14A peste CF405 si A3). Aici se facea marcajul in video prezentat anterior, cu o zi in urma:









pe partea cealalta a DN (dinspre Cipau):







Pentru doritori, coordonata GPS pt tarusul apropiat este 46.43189318, 24.25688089 iar a celui de peste drum: 46.43195772, 24.25650243.

alexV

Quote from: horatiu.cosma on February 08, 2019, 04:16:41 PM
Mersi alexV că mi-ai amintit ce bine mă amuzau în 2016 ăștia din CNAIR responsabili de A3 Transilvania cu denumirea Țopa Mică și Mihăilești.

Autocorrect pe tel, din Topa face Țopa  O:-)

teoneo

Pe calea ferata industriala (de langa CF405). Vedere spre Vest.



Vedere spre Sud:







De pus in rama. Trenul opreste la 20m de DN14A. Impegatul de miscare vine din gara si face cu steagul ca e ok. Trenul fluiera, porneste, trece. In timpul acesta impegatul se retrage si bariera se ridica. Ce mare filozofie?!


(fotografia de mai sus e luata cu autostrada in spate, spre Nord/Iernut).

Vedere spre vest, de pe DN14A.












teoneo

Fotografia aceasta am facut-o pentru a arata unde este o groapa sapata acolo sus (reper: lumina soarelui, coord GPS groapa). Din cate imi dau seama, drumul va trece ori prin acest deal (portiunea din stanga a pozei), fie va veni pe versantul nordic al dealului.



Ne indreptam spre deal.
Inca langa DN14A.

reperul de mai sus vazut de pe ucusul dealului:


Aerisitoare conducte de gaz relocate:




Pe coama dealului, in zona posibilului traseu viitor al DN14A (a se vedea jos si portiunea decopertata).





Ne intoarcem cu 180 de grade. Dam in viitorul sens giratoriu format de DN14A si Bretea 1 Nod.


(in vale, mai e un marcaj asemanator):


Aceeasi parte sudica a dealului, fotografiata mai din vest (in caz ca va fi traseul prin zona, sa ne facem o impresie despre volumul de lucrari):


Groapa de care vorbeam:


si partea spre Iernut:

teoneo

Continuam. Ma deplasez usor spre Vest.



... tocmai a trecut un tren:










Aici e o alta groapa:


Vederile luate din cel mai vestic punct din care am fotografiat:




teoneo

Si ultimele poze cu partea A3 pe care se circula in judetul Mures: