Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

NGC

Acum cer AM doar pentru asta.

"Organizare santier pentru obiectivul – Proiectare si executie Autostrada Bucuresti – Brasov, Tronson Comarnic – Brasov, Lot 2 sector Predeal – Cristian, km 162+300 – 168+660 si drum de legatura, situat în jud. Brasov, oras Rasnov, str. Garii, FN, CF nr. 101449"

horatiu.cosma

E depusă la APM Brașov, deci înseamnă că merg pe prima variantă, adică obțin AM separat de la autoritatea județeană pentru organizare, ca și cum ar fi un proiect distinct.

NGC

E mai usor asa, decat cu revizuire pentru tot, ceea ce in cazul unei simple organizari de santier nu se prea justifica.

horatiu.cosma

La CF CIV 614-Simeria au fost ceva discuții aprinse pe tema asta și până la urmă s-a mers pe revizuirea acordului mare. Și eu sunt de acord că niște organizări de șantier (puncte izolate la distanțe considerabile una față de cealaltă) pot fi privite îm mod individual și separat de proiectul autostrăzii, care într-adevăr e o chestiune continuă. Așa cum la nivel județean se dă acord de mediu pentru o construcție/casă/balastieră/depozit etc, așa se poate și pentru organizarea de șantier.

pentium10

Poze de pe FB CNAIR lotul Straco

Imagini șantierul A3, lot Câmpia Turzii - Chețani, județul Mureș.
Se efectuează în prezent lucrări de betonare radier C1, decofrare elevație P2, armare și cofrare C2, ansamblare elemente tablier metal.





Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alexandruduma

Sunt vechi, pe filmare se vede ca cei 2 piloni sunt gata (in poza lor se vad cofraje la cuzineti si schele) iar cele doua culee sunt bine iesite din pamant.

dorum

nu-i doare nici la basca si nu-i intereseaza sa informeze la zi publicul... asta denota NEprofesionalismul si deraderea cu care trateaza tot ce misca in acest domeniu...

TibiV

Quote from: TibiV on February 05, 2019, 07:00:48 PM
Ma tot uit si nu vad "constrangerile majore" care au impus mutarea DN14A si demolarea cvasi-inutila a 2-3 case...
Dar, deh, asa o fi, nu ma pun cu proiectantii...
Dar asta ridca un semn de intrebare privind amplasarea giratoriului temporar.
Nu mai am timp acum pentru explicatii, incerc sa revin mai pe seara....
Am reusit abia acum sa explic ceea ce am vrut sa spun...
Acum arata asa

Conform schemei de pe harta proiectelor de infrastructura se va face ceva de genul asta

Nu sunt grafician, dar banuiesc ca asta este ideea...
Relocarea nu cred ca vai fi mai la dreapta, pentru ca acolo exista deja un podet casetat... Si nu cred ca au facut podetul ala cu gandul sa il demoleze mai tarziu...
Daca presupunerea mea privind traseul relocat este corecta, atunci ma intreb de ce au facut giratoriul fix pe axul actalului DN?...
Ii va incurca rau de tot la ridicarea noului pasaj...

Mai logic ar fi fost sa faca giratoriul pe relocarea temporara, care pana acum s-a dovedit absolut inutila...
Adica asa:


Asta ma nedumereste pe mine, dar (in lipsa unor planuri reale) s-ar putea sa gresesc...
Poate ca de fapt vor face o relocare de amploare mai mare, dincolo de podetul casetat, ceva in genul:


Dar atunci ma intreb: la ce naiba au mai facut acea bretea de relocare temporara?... Bretea care deocamdata se dovedeste a fi perfet inutila...

Are cineva mai multe informatii cum va fi de fapt?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

#19688
Posibil ca partea dinspre Tarneveni a pasajului sa fie trasa inspre Cluj, cumva pasajul sa fie perpendiculara pe A3. Marti am trecut pe acolo, erau aduse armaturi in acea zona. Azi a aparut si o foreza. Tot acolo. O sa vedem zilele urmatoare cum evolueaza situatia.

TibiV

Adica asa?...


Pare total ilogic....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Asa nu e perpendicular pe A, Tibi...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Acum este mai perpendicular, dar si mai ilogic... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Ceva de genul. Posibil un pic mai spre Cluj, cativa metri. Eu marti am vazut topografi care masurau de zor fix in aceste 2 zone. (inspre Cluj pe rampa Tarnaveni, inspre Iernut in zona casei ce urmeaza a fi demolata (chiar dupa ea, spre depozitul Lidl).


dr4qul4

Nu este ilogic deloc. Nu e de ajuns sa fie perpendicular pe A3. Trebuie sa fie si perpendicular pe CF si in zona unde acestea sunt mai apropiate.
Ilogica este doar devierea, dar cred ca initial pasajul trebuia sa fie pe amplasamentul actual al DN14A si mai apoi constructorul a negociat cu CNAIR si a obtinut aceasta optimizare (pb contra deschiderii partiale)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

medicul de garda

Nu vad de ce giratoriul ar fi o problema pentru constructia pasajului. Tineti cont ca noul Iernut ar trebui sa fie gata in 2 luni de sezon adecvat constructiei, si atunci giratoriul devine inutil si poate fi desfiintat. De fapt, trebuie desfiintat, pentru a construi aliniamentul A3. Parerea mea e ca vor refolosi devierea anterioara cand se va muta traficul, si in momentul acela vor construi pilele ramase in urma in zona giratoriului. Oricum pasajul va sta dupa demolarea caselor, deci e timp.
Trust me, I'm an east-european doctor!