News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 39 Guests are viewing this topic.

teoneo

Din zona km 11+350. Spre Vest.






Două imagini spre Est.




Din nou spre Vest.











teoneo

Detaliu arbuști (presupun că nu sunt pomi).








Spre Est.


Revenim pe direcția Vest.
Pasajul inferior de la km 12+410. Această porțiune de drum e către Sînpaul.


alte unghiuri.




Zoom spre Pod peste Valea Lăscud (km13+684):




teoneo

Imagini de pe sensul Iernut - Târgu-Mureș, spre Est. Sorry pentru calitatea foto și mai slabă.




















teoneo







Ieșirea de pe A3 (bretea 5):



bifurcație bretele 5 și 4: se unesc în breteaua 1:





-terminat-

Sorin62

La intersecţia A3 cu DNCB avem stratul de uzură pe toată lungimea bretelei. Mai sunt de montat parapetele, indicatoarele şi trasarea marcajul rutier.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cosminn

Au terminat cu marcajele și pe Petricani. Se lucra la semaforul dinspre Fabrica de Glucoză.

venache

Ministrul Transporturilor, în vizită pe "ciotul" de autostradă care intră în Capitală în zona Pipera-Petricani: Constructorii au întâmpinat probleme de lene

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22832939-ministrul-transporturilor-vizita-ciotul-autostrada-care-intra-capitala-zona-pipera-petricani-constructorii-intampinat-probleme-lene.htm

elphax

@teoneo - arata relativ bine traseul fotografiat de tine, lucrarile par de calitate
care este feelingul la volan? cat de drept / la nivel este asfaltul ?

dan_c


Dupa unele poze, cat si relatari din teren, au vreo doua zone unde stagneaza apa si ceva zone cu denivelari in zona rosturilor de lucru.


Sper ca saptamana viitoare sa se faca inaugurarea.

cosminn

#18835
Șova: "Vreau ca înainte de sărbătoarea naţională, cum s-a angajat Compania de Drumuri şi firma contractoare să deschidem traficul pe acest tronson de autostradă. "

Adică vineri să deschidă A3 (capătul dinspre București)? Mai sunt destul de multe lucruri de pus la punct, văd că se anunță și ninsoare săptămâna aceasta. Mi-e greu să cred ca vor putea să finalizeze totul până vineri.

Sursa:
https://www.mediafax.ro/social/sova-ministru-demisionar-in-vizita-pe-santierul-autostrazii-a3-constructorii-sunt-penalizati-au-intampinat-probleme-de-lene-17704548

TibiV

#18836
Punem pariu ca aici nu va aparea Serbanescu sa dea cu palma pe asfalt si sa spuna ca aluneca ca in baie?
Sau ca Aktor poate sa puna si felinare cu gaz, ca tot nu vor fi probleme cu sistemul de iluminare?....

Dar oricum nu au cum sa termine pana pe 1 decembrie...
(Am spus ca nu au cum sa termine, nu am spus ca nu au cum sa dea in folosinta... Ca asa este la romanica... Cand este gata aluneca ca'n baie, cand nu este gata se poate da in folosinta, ca mai au doar maruntisuri...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

O sa asterne asfaltul pe ninsoare, unde este problema? Am vazut ca se poate( remember nod Sibiu-Aeroport ).

teoneo

^^^ @elphax & all:

Senzația mea a fost că e foarte bine executată lucrarea. Chiar dacă nu am fost de prea multe ori (am parcurs de 3 ori spre Iernut și de două ori spre Ungheni, iar prin nod Aeroport m-am învârtit de mai multe ori) pot spune, în primă fază, grosso-modo, următoarele:

1) Problemă de securitate a circulației și/sau de proiectare, care poate fi corectată, din fericire:
panourile antiorbire ajung să îți obtureze și mai mult vizibilitatea în unele cazuri. Exemplificare: între km 9 și 10, , pe sensul TgM - Luduș, e o curbă la stânga. Dacă mergi cu 130 km/h pe banda a doua nu ai cum să vezi ce se întâmplă în față ! Nu înțeleg cum aceste panouri antiorbire nu au fost amplasate pe sensul celălalt, acolo neîncurcând cu nimic vizibilitatea, fiind pe exteriorul curbei. Cum e acum, acestea intră în interiorul curbei. Dacă vrei să fii sigur și să vezi pe unde mergi, cum ar fi normal, ești silit să mergi ca în orb (ca în ceață), nevăzând eventualele obstacole (sau eventuali kamikadze circulând "regulamentar" pe contrasens).
Nu înțeleg, nu sunt în temă cu standardizările, dar ar fi bine ca panourile antiorbire să fie puse pe sensul unde curba e la dreapta.

2) Pe traseu (pe terasament) nu am sesizat decât o singură problemă de planeitate, un hop pe care l-am simțit în timp ce mă aflam pe banda 1 și mă pregăteam să intru pe banda 2: e pe sensul Iernut - Aeroport, în jurul km6+500 (). Probabil că știu și ei de acest hop.

3) Bretelele unisens destul de înguste și parapeții foarte aproape de banda a 2-a, dar aici nu e vina constructorului.

Totuși, la curbele la stânga, prin normative, se putea standardiza să fie mai mult spațiu liber în stânga, pentru vizibilitate și pentru a evita eventualele obstacole. Până nu se remediază situația, mi-am propus să nu abordez astfel de curbe oarbe la stânga pe banda a 2-a!  În astfel de cazuri, eu așa consider (din punct de vedere al siguranței circulației), că e mai bine să fii cât mai pe exteriorul curbei, banda 2 devenind nu numai inutilă ci de-a dreptul periculoasă.

adiarc

#18839
^^^
Iar constructorul a invocat vremea....o greseala majora de comunicare prin care I-au toata vina asupra lor...

Daca ar fii spus ca pana la mijlocul anului li s-a comunicat o suma alocata mult mai mica decat nevoile....
Daca ar fii vorbit de demolarile si autorizarile pt lucrari de langa CF
Daca ar fii vb de relocari
Etc,etc....

Asa,ca tantalaii de la Aktor vb  de vreme,cand stim cu totii ca in ultimele 3 luni nu a plouat mai deloc......asa ca modul de lucru este la fel ca  cel de comunicare...de 2 bani.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura