News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 35 Guests are viewing this topic.

pasadia

Am vazut articolul asta in multe ziare deja, mai ales locale. Noiembrie asta e anuntat deja de ceva timp, dar pana nu se afla si numarul AC-ului e degeaba.

Ionut

Stiu stiu... am zis ca nu strica un reminder. Daca tot ne-am amintit, poate reuseste sa afle @NGC ceva despre autorizatia de construire, parca avea surse bune. :)

NGC

Am auzit ca se misca niste hartii de colo colo, dar stiti bine ca nu imi place sa scriu pana nu e sigur, asa ca o sa revin. :p

Tavi

Info de la sotie: au dat drumul la doua benzi pe Petricani si au scos bidoanele din plastic dintre sensuri la FdG. Este permisa virarea stanga pe FdG. Zicea ca au si asfaltat prima banda...
Fara poze ca prefer sa o stiu ca tine bine de covrig decat sa butoneze telefonul.

Cristi N

#18394
Acu am trecut si eu prin zona la 9:20. Au deschis ambele benzi pe sensul spre Pompeiu, a ramas doar o ingustare pe o lungime de ~25 de m, dupa intersectie la aprox 75-100 de m, in dreptul gropii unde lucreaza la un camin. Avem asfalt proaspat pe toate cele 4 benzi ale Petricani-ului, s-au apropiat de cota balastului stabilizat de pe bretele dar tot mai trebuie un strat pentru a avea acelasi nivel, probabil saptamana asta il rezolva.
Legat de viraj, erau balize de plastic intre sensuri dar asta nu l-a impiedicat pe un berbec sa vrea sa intoarca dupa ele blocand banda 2. Corul de claxoane era minunat. :D

Tavi

Multumim de confirmare @Cristi N!
Le-or fi pus dupa (bidoanele). La 7.45 nu erau.
Oricum, sunt semne bune legate de deschiderea A3. Asta e important!

pasadia

#18396
Daca tot m-a provocat Ionut mai sus, am fost prin Rasnov in zonele care ar intersecta traseul A3, Rasnov - Cristian pentru a vedea daca exista vreun semn de la Alpenside. Pentru a localiza posibilul traseu am folosit harta de aici. Primele poze sunt de pe DN73, capatul sudic al acestui lot (mai exact de aici)

Spre Est, directia Rasnov, pe unde ar urma sa fie bretelele nodului:
(GPS)


Spre sud-est, inspre Bucegi:
(GPS)


Spre sud, Bran / Piatra Craiului:
(GPS)


Spre nord, cu Magura Codlei in fundal:
(GPS)



pasadia

#18397
Apoi am mers vreo 150-200 de metri mai la sud fata de acea mica intersectie cu drumul de pamant / parcare, cam in zona in care ar trebui sa fie intersectia cu A3 onform hartii mentionate mai devreme. Aici am gasit cred singurul semn care ar putea avea legatura cu A3 (vedeti mai jos).

Msi intai, acesta linie de joasa tensiune e paralale cu DN73, va trebui probabil ingropata:
(GPS)


Privind spre nord, autostrada ar trebui sa treaca printre blocurile din stanga si casele din dreapta. Daca mariti poza veti observa si un turn cu antene precum si multe retele electrice. Retineti turnul, o sa mai apara in poze:
(GPS)


Iar aici singurul semn care, poate, are lagatura cu A3. Pe DN73 mai erau semne si inscriptii datorate reabilitarii acestuia, dar acestea erau pe mijloc. In plus aici, in aceasta zona in care reabilitarea nu a inceput, acest semn era singular:
(GPS)


(GPS)


Problema mea e ca nu are nici o logica acel text, B.4679. Aveti vreo idee ce inseamna?

pasadia

#18398
Ne mutam pe DN73A in zona in care conform hartii de pe OSM ar urma sa intersecteze A3-ul acest DN. Partea e ca in acest amplasament DN-ul supratraverseaza o vale pe un pod destul de inalt. Ciudat e ca valea respectiva e fara apa - mai degraba pare ca acolo e o supratraversare a unei CF care nu exista (si nu stiu sa fi existat niciodata) intre Rasnov si Bran.
Mai intai imaginile spre sud, spre Bucegi si DN73, inclusiv turnul cu antene despre care mentionasem mai sus:

(GPS)


(GPS)


(GPS)


Remarcati conducta de gaz, ea se continua si pe partea nordica:
(GPS)


(GPS)



pasadia

#18399
Pozele facute pe partea nordica a DN73A, parte pe care se afla si CF203, Brasov - Zarnesti (imi inchipui ca A3 va trebui sa supratraverseze in zona atat DN73A cat si CF 203. Data fiind aceasta solutie si totodata rambleul pe care se afla DN-ul (intr-un mod nejustificat), prevad fie:
- un pasaj foarte inalt pentru A3
- fie modificarea traseului DN73A si disparitia acestui pod.
Exista si o a treia varianta, cea in care A3 nu va intersecta DN73A in aceasta zona. Am parcurs pe jos circa 400 de metri, atat inainte cat si dupa pasajul existent, dar nu am vazut nici un marcaj pe sosea, nici un tarus in terenul alaturat.

Dupa cum se vede, in zona sunt destule LEA - in setul urmator le veti vedea fotografiate mai de aproape.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Aceasta poza e doar pentru a aprecia halul in care se prezinta podul. Intretinerea perfecta, atat a trotuarelor cat si a balustradelor:
(GPS)


pasadia

#18400
Ultimul set de poze e facut din continuarea strazii Garii din Rasnov (asfaltata doar in zona de case, apoi drum de pamant). In lungul acestei strazi este si o LEA de inalta tensiune (cred) care alimenteaza statia de transformare aflata mai spre oras.

In prima poza nu e vorba de pietris pentru terasament ci de "ingrasamant natural" pentru terenurile agricole din zona de pe care tocmai se recolta sfecla.

Spre sud, Bucegii:
(GPS)


Spre nord-vest, se vad dealurile dintre Vulcan si Zarnesti in fundal:
(GPS)


(GPS)


Spre est, spre Rasnov:
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Aceasta este ultima locatie din care am fotografiat, dar nicaieri nu am vazut vreo urma de tarus, vreo panglica de santier sau vreo cupa de pamant miscata ca semn al unui foraj. Nimic, nimic, nimic.

(GPS)


(GPS)



PS: aceste poze sunt si replica la acest mesaj in care se vorbea despre niste lucrari care ma indoiesc ca au avut loc sau ca au avut vreo legatura cu A3.

Ionut

Multumim mult pentru efort! Rar iti dau +1, de data asta il meriti pe deplin. Asa cum bine stii, si in faza de proiectare e posibil sa vedem miscare in teren. De fapt, ar fi de dorit sa vedem miscare in teren. Nu stiu, evident, este posibil acel mesaj al lui Dagda sa fie despre A3. La fel cum e posibil, cum zici tu, sa nu aiba nicio legatura sau doar sa fie dezinformare.

pasadia

Intre timp am comparat harta de pe OSM cu cea de la ANCPI - pare corect trasata dupa cum arata culoarul expropiat deja si mentionat la Cadastru. Deci fotografiile sunt facute in zona corecta, lucrari insa nu exista.

voicul

Daca faceau si sectiunea Ghimbav - 112B chair avea o logica/utilitate sectiunea asta. Asa ...
Poate devine o alternativa pe 112A, 112 B si dupa A3. Depinde si cum e drumul pe acolo.

pasadia

Ce spui tu ar insemna sa bagi traficul prin Vulcan, prin aceasta intersectie. E complet nepotrivit, nu ar face fata deloc, mai ales pentru masini lungi.