News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 29 Guests are viewing this topic.

voicul

Cat de updatat e Google Earth?

Daca te uiti cu maps nu e nimic aici ... si de 10 ani e ceva acolo.

GDPR


Ionut

Dam si noi pozitie cu Suplacu-Bors si uram bun venit celor de la Selina in monitorizarea API. :lol:




API pe Facebook

Ieri, CNAIR a confirmat oficial ceea ce știam, pe surse, încă de la finalul lunii iunie 2018: grupul de firme desemnat câștigător pe două loturi (din trei) ale Autostrăzii A3 Suplacu de Barcău-Borș este cel condus de Trameco.

Este pentru prima dată când Trameco, o companie din grupul Selina, este lider de asociere într-un proiect de autostradă în România.

Urmează depunerea contestațiilor. Dacă rezultatul nu se va schimba și contractele vor fi semnate cu acest antreprenor general, sperăm ca scepticismul nostru legat de puterea financiară și tehnică a acestui constructor să fie contrazis de o mobilizare exemplară în teren!

Cele două segmente ale Autostrăzii Transilvania au împreună 33,9 km și vor conecta granița cu Ungaria (Borș) de localitatea Chiribiș. Valoarea totală ofertată este de 460,74 milioane lei fără TVA. Secțiunea Chiribiș-Biharia (28,55 km) trebuie proiectată în 6 luni și executată într-un an și jumătate, iar tronsonul Biharia-Borș (5,35 km) prevede 4 luni de proiectare și alte 15 pentru lucrările din teren. Garanția asumată de constructori este de 10 ani.

Celălalt lot (Suplacu de Barcău-Chiribiș) este încă blocat de contestații depuse la faza de evaluare a ofertelor. Se așteaptă decizia Curții de Apel București și, în funcție de aceasta, CNAIR va anunța câștigătorul sau, dacă instanța dă dreptate contestatarului, vor apărea noi întârzieri în urma reevaluării ofertelor.

Ciprianul

#18183
@adrian rosca Sunt ceva structuri si la Salard  care se vad si din DN19E si aproape de Cauaceu si pe DJ115 cum mergi spre Tria.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Iceman

#18184
Care este situatia pe teren.....Ambele loturi de pe A3 ca si lucrari executate de Bechtel, cat la % sa excecutat pana acum?

Ionut

#18185
Contractul Bechtel s-a reziliat la aproximativ 52% stadiu fizic in teren.
52% pe toate cele 3 loturi (Suplacu-Bors). Nu stiu stadiul pe fiecare lot in parte.

horatiu.cosma

Diferenta asta imensa dintre cele 2 rapoarte pentru loturile 2 si 3 Suplacu-Bors (raportul distantelor e 5 si umpic, iar al preturilor ofertate cam 2.5) vine din:
-cea mai mare parte a structurilor pe lotul 2 sunt incepute, in diferite stadii (piloti forati, radiere, elevatii)
- lotul 2 nu are noduri, lotul 1 are ditamai trompeta dubla neinceputa (si nicio alta structura nu e inceputa)
- lotul 2 are ditamai depozitul de materiale in valoare de cateva zeci de milioane de euro la Salard, lotul 3 nu are nimic
- toate grinzile pentru lotul 2 sunt produse (sau aproape toate), pentru lotul 3 doar 36, pentru 2 pasaje (pentru nod nu)

Ciprianul

Se poate spune pe Suplac - Chiribis. Aici avem terasament terminat,rigole si debleu,cateva pasaje si avantajul ca la Chiribis sunt toate grinzile pentru aceste pasaje.
Pe lotul Chiribis - Biharia e mult mai putin. Cateva structuri cum am zis intr o postare anterioara.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Ciprianul

Sti bine Horatiu ca am fost noi impreuna . Poate mai facem o iesire daca ai timp. Sa filmam ce e facut.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

voicul

^52% nu e declarat acum 10 ani?
Parerea mea e ca in teren, dupa degradare, e posibil sa fie mai putin. Cat mai putin ... cine sa stie?

Ionut

#18190
Ba da. 52% e procentul oficial. Cine stie cat s-a degradat și ce trebuie refăcut... greu de zis. Probabil că nu foarte  mult, Bechtel a lucrat în stil autostradă-tanc.

horatiu.cosma

O estimare din burta ar fi 65% lotul dinspre Suplacu, 15-20% urmatorul, 1% ultimul (am inclus si materialele si grinzile existente, dar nepuse inca in opera).

dr4qul4

#18192
in cei 52% avem inclus si viaductul Suplacu, care chiarsi asa neterminat, tot face 15% din intregul proiect. Poate chiar mai bine.
Pe de alta parte, Trameco e din Bihor si au fost deja pe santier pe vremea Corsan, asa ca ar trebui sa stie cel mai bine la ce se inhama.


LE. La 20% lotul lung, si 2,5 mil E/km, inseamna ca pretul daca incepea de la 0 era de 3,125 mil E/km!!!Nu e cam putin? Parca la noi erau cele mai scumpe autostrazi. Sau e valabil doar daca le face Bechtel :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panda_no 5

#18193
Quote from: cosminn on October 03, 2018, 03:49:32 PM


imi cer scuze ca am dat quote insa ....... uitati-va va rog cat de sus este balastul stabilizat fata de cota actuala a str Petricani.
Sunt lejer 20-25 cm.
Daca mai punem si cele 2 straturi de bitum la cat ajunge diferenta de cota
O sa faca o galma pe Petricani si pe Fabrica de Glucoza?

miahi

#18194
Update video de la Shoppy@MetrouUsor.com pentru A3 Bucuresti: