Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 44 Guests are viewing this topic.

Skynick

Am trecut si eu pe acolo ieri. Intrarea in intersectie dinspre autostrada, acum asflatata, este cu vreo 20 cm mai inalta decat strada in care intra (Petricani). Probabil o sa fie asfaltari extinse si in intersectie pentru a se ajunge la nivel.

pentium10

Quote from: pentium10 on September 28, 2018, 03:40:42 PM
Quote from: voicul on September 28, 2018, 02:27:53 PM
pe Google cand apare tronsonul.

M-am pus pe treaba, si sper sa am succes. Nu va pot furniza detalii pt ca greu se misca cei de la Google.

De azi este A3 Gilau - Nadaselu pe harta Google Maps.
Inca nu ruteaza, dar in 24 de ore va ruta pe ea.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

zuma80

@panda_no 5, eu zic ca nu o sa fie problema. Fabrica de Glucoza este mai sus decat Petricani, iar cum linia de tramvai nu se modifica, se ridica intersectia pentru a fluidiza traficul. Cand iesi de pe Fabrica de Glucoza incetinesti datorita tramvaiului dar si diferentei de nivel.
Pentru A6!

voicul

Pai si cine ridica nivelul Petricani. Teoretic PMB, nu? Si atunci e bine ca e cedeaza de pe A3, ca pana se ridica Petricani-ul de catre PMB ...

Sau poate vorbesc eu prostii si e prevazuta treaba asta.

Ionut

Intersectia Petricani este in proiectul autostrazii. Deci Aktor va face lucrarile in Petricani. V-am pus harta cu semnalizarea din intersectie. Sunt indicatoare rutiere inclusiv pe Fabrica de Glucoza... in proiectul autostrazii, adica Aktor trebuie sa faca toate astea. Sper sa tina si vremea cu ei. Bine, cu noi, de fapt.

Sorin62

^^
De fapt o să lucreze Straco...

reed

Nu conteaza,numai sa se apuce de treaba corect

alexa_adrian2001

Un interviu cu Beniamin Rus, patronul companiilor din asocierea care a câştigat licitaţia.

Omul de afaceri spune că lucrările presupun excavarea şi mutarea a trei milioane de tone de pământ şi folosirea, printre altele, a 35.000 de tone de ciment şi a aproape 2 milioane de kilograme de fier beton. Beniamin Rus este convins că, dacă vremea va fi de partea sa, lucrările vor fi gata la termen.

https://www.digi24.ro/regional/digi24-oradea/trei-milioane-de-metri-cubi-de-pamant-vor-fi-excavati-pentru-realizarea-a-doua-segmente-din-bihor-ale-autostrazii-transilvania-1008289

Pare a fi determinat sa inceapa si sa duca la bun sfarsit lucrarea. Personal, m-as bucura ca o firma oradeana, de unde sunt si eu, sa inceapa sa lucreze si la autostrazi. Sper doar sa isi faca o reputatie apropiata cu UMB.

StefanCelMare

Măi, el fiind din Oradea, chiar nu are niciun interes să dea țeapă, asta este clar.
Doar să-l țină buzunarul la ritmul de încasări facturi de la stat.
Mai ales că TVA-ul se plătește la 30 de zile de la emitere factură, indiferent că ai încasat sau nu.

pasadia

Hai ca facturile se platesc la timp. Problema e timpul scurs intre terminarea unei parti de lucrare pana o treci in factura. Ceea ce ma face sa intreb - tot Egis vor fi consultantii / inginerii?
Si in alta ordine de idei, daca nu stiu alte lucrari ale lor, trebuie sa zic ca macar Brad - Soimus arata ok, bine facut. 

marinul

au mai facut "drumul expres" in Oradea, care se tine bine desi dealul de langa a luat-o la vale. Care este ultima zi pentru depunerea contestatiilor? Se stie pe surse daca este vreun constructor care doreste sa conteste?

bacovia

Selina a tras o mega tzeapa in Maramures, pe Baia Mare - Barsana.

panda_no 5

A3 - Popasului - ieri 5.10.2018

Poze facute de pe pasaj spre Centura

DSC02294 by florin_apo, on Flickr

Cu zoom

DSC02295 by florin_apo, on Flickr

S-a decopertat tot ce a fost turnat acum  ani cand spera sa se dea drumul pina in str Popasului

DSC02296 by florin_apo, on Flickr

DSC02297 by florin_apo, on Flickr

DSC02299 by florin_apo, on Flickr

DSC02298 by florin_apo, on Flickr

Asta e o chestie nou aparuta.
Au pregatit terasamentul ca si cum ar urma sa se faca o cale de acces in laterala bretelei dincolo de canalul de ape pluviale, mai précis intre A si cartierul Domus. Terasamentul continua si dincolo de colectorul de ape pluviale sar este intr-o stare mai incipienta.

DSC02300 by florin_apo, on Flickr

DSC02302 by florin_apo, on Flickr

DSC02303 by florin_apo, on Flickr

Zona ramasa in urma de sub reteaua electrica.

DSC02304 by florin_apo, on Flickr

DSC02305 by florin_apo, on Flickr

Frumos, nu? Rampa spre calea ferata. Primul strat de bitum este asternut aproape peste tot.

DSC02306 by florin_apo, on Flickr

DSC02307 by florin_apo, on Flickr

Ba chiar se turna si al doilea strat aseara la ora 18.

DSC02308 by florin_apo, on Flickr

Ca si concluzie generala
Se lucra in mai multe puncte cu mai multi subcontractori
Baza este STRACO insa ieri erau inclusive utilaje pe care scria Aktor cu caractere grecesti
Parapetul arata foarte ciudat, are o usoara serpuire, metalul este extrem de lucios arata ca o bijuterie kitsh.
O sa straluceasca in lumina farurilor?
Unii stilpi care se bat si pe care se prinde glisiera sunt deformati ca si cum nu au putut fi batuti de masinarie la cota.Au fost lasati asa , glisiera nu este prinsa de ei.
Ma intreb cum o sa se rezovle problema.
Glisiera montata de firma din Timisoara pe tronsonul veci e mult mai profesionist montata.

Are cumva cineva planul detaliat al zonei cu pasajul peste strada Popasului.
Poate ca ne lamurim ce e cu drumul aparut intre A3 si cartierul Domus.


panda_no 5

A3 - Portiunea intre Popasului si calea ferata.
Pe unul dintre sensuri s-a turnat stratul 2 de bitum pe toata portiunea dintre pasjaul peste calea ferata si baza rampei de peste Popasului.
La ora 16 s-a trecut pe celalalt sens.
Vor sa profite cat mai mult de vremea buna.
S-a adus si un finisor de latime mult mai mare care deocamdata sta.

Ionut

Chiar au noroc de vreme buna, cel putin saptamana care vine. Ma bucur ca astern asfalt. Sper sa termine, e cam la limita, mai ales cu problemele lor de management si de mobilizare. Probabil finisorul lat va fi folosit pentru asternerea stratului de uzura, de-aia (probabil) sta.