News:

Video dronă 12.04 A0 Bâcu-Bragadiru / A1-DN6.
S-a deschis A0 între DN5 și DN4!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 17 Guests are viewing this topic.

pasadia

Simplu zici? Cand tu ai taiat cu rosu peste o casa? Si ok, chiar daca ocolesti casa, tot nu imi pare a fi loc destul pentru constructia rampei si pentru a construi provizoriu acel traseu.
In plus, dupa cum am zis - decopertarile ce au loc acum sunt exact pe partea celalata, langa gardul acelui hotel A3. Impresia mea e ca DN-ul va fi mutat temporar spre dreapta, cum mergi spre Turda. Apoi pot construi rampele si pasajul linistiti si dupa ce inaugureaza DN-ul pe sus vor putea face lucrarile la nivelul solului, distrugand atat DN-ul actual cat si cel provizoriu.

Ceea ce evident imi aduce aminte de un gand mai vechi - de ce naiba lasam noi nodurile neterminate, astfel incat continuarea lucrarilor sa nu afecteze traficul inca odata. Aici au incurcat odata traficul cand au facut sensul giratoriu, acum il mai incurca inca odata. La fel se intampla si in alte locuri: nodul Soimus, nodul Ploiesti (cand ipotetic vor continua A3-ul acolo), etc...

vancouver

Pentru ca aici Bechtel a gandit ca traficul de pe DN sa intre direct in autostrada, astfel sa nu mai fie nevoie sa se foloseasca acel sens giratoriu si toata ocolirea pe relatia Tg. Mures - Gilau. Singurii care ar fi fost obligati sa circule prin sens ar fi fost cei care vin de la Campia Turzii pe DN si merg mai departe pe DN spre Tg. Mures, si anume intrand prin nod, deci cativa metri pe autostrada. Ar fi ramas nefolosita o bucata de 500 m de DN, in loc de bucata nefolosita acum de 500m de autostrada.

Nu stiu de ce politia nu a agreat aceasta solutie clara si simpla, care ar fi economisit timp la nivel de 1-2 minute pe directia principala, iar intersectarea fluxurilor de trafic se facea complet denivelat prin nodul de autostrada, nu prin giratoriu, ca acum. Foarte simplu si clar gandit de Bechtel - prea simplu si prea clar pentru inteligenta româneasca.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Hercule

Pasadia, am facut o schema simpla in paint pentru a arata ca se poate, cu linii drepte ca sunt mai la indemana. Ce vroiai, sa fac un proiect de executie? Mai mult decat atata casa aia de care zici tu e o benzinarie parasita (se vede bine si in Google Maps).

Deșteaptă-te române!

laszlo.robert

Foarte bine front de lucru si de discutii  :).De lotul lui Astaldi :nici o autorizatie ,macar pe anumite bucati pina avem AM nou.Este lotul cel mai dificil.

Europiu

Quote from: pasadia on May 10, 2017, 02:52:56 PM
dupa cum am zis - decopertarile ce au loc acum sunt exact pe partea celalata, langa gardul acelui hotel A3. Impresia mea e ca DN-ul va fi mutat temporar spre dreapta, cum mergi spre Turda.
Nu cunosc proiectul. Dar v-ați gândit la varianta că s-ar putea să facă pasajul exact pe unde sugerează pasadia devierea temporară și să ne trezim cu incă o șicana a la ST3? La urma urmei, intersecția A-DN nu e la 90 de grade...  :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

pasadia

Sper sa nu fie atat de nebuni - nu zic, urmeaza la nord imediat sensul giratoriu, dar parca tot ar iesi o prostie.

horatiu.cosma


bridge

Quote from: laszlo.robert on May 10, 2017, 04:32:28 PM
De lotul lui Astaldi :nici o autorizatie ,macar pe anumite bucati pina avem AM nou.Este lotul cel mai dificil.
Urmeaza AC pe Km 7-14.

Dany9753

Avem vreo veste despre tronsonul Rasnov-Cristian?

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

panda_no 5

#12670
A3 in zona Popasului

Primele 2 poze sunt din zona unde incep bretelele spre Popasului.
Vederea este spre CB
[url=https://flic.kr/p/Tp5Bbw]13 (2) by florin_apo, on Flickr13 (1)[/url] by florin_apo, on Flickr

Urmatoarea este din acelasi punct = vedere spre Popasului.In ultimele zile a crescut considerabil gramada de agregate.
13 (3) by florin_apo, on Flickr

Pe breteaua dinspre A3 spre Popasului
13 (4) by florin_apo, on Flickr

Din acelasi punct spre CB
13 (5) by florin_apo, on Flickr

Din ce in ce mai aproape de str Popasului
13 (6) by florin_apo, on Flickr
13 (7) by florin_apo, on Flickr
13 (8) by florin_apo, on Flickr

O scurta privire inapoi spre CB
13 (9) by florin_apo, on Flickr

Foto de linga pila de linga Popasului spre CB
13 (12) by florin_apo, on Flickr

Canalizarea de pe mijlocul str Popasului se muta putin mai in dreapta.
Pe mijlocul strazii ar trebui sa se apuce de pilonul central?
13 (13) by florin_apo, on Flickr
13 (14) by florin_apo, on Flickr

Bucata dinspre Popasului spre M800 ( dar numai pe aproximativ 200 metri)
13 (15) by florin_apo, on Flickr

Razele de curbura intre bretele si sensul giratoriu de pe strada Popasului par mult mai generoase.
13 (16) by florin_apo, on Flickr

Cam atat. In afara de cresterea evidenta a cantitatii de agregate pentru una dintre rampe miscarea este slaba.

radupe

Salut,

confirm si eu inceputul lucrarilor de decopertare la iesirea din Campia Turzii. Am vazut ieri un excavator si cativa angajati Straco cu 2 masini de servici branduite.

alecu26

când e termen aici? Exista ceva blocaje birocratice? Sau totul tine de constructor sa termine?
Drumurile noastre POATE;

yetiman

#12673
Cifrele CNAIR din raportul mai 2017 (aprilie a fost sarit definitiv)

Bucuresti - Ploiesti (km 0-km 3,325): 23.83%

Tg. Mures - Ogra, Lot 2: 27.45%
Ogra - C. Turzii, Lot 2: 4%

Gilau - Nadaselu: 87.88%

Graficele, in curand.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

Ogra - C. Turzii, Lot 2: 4% - si asta doar in cateva zile?
sau
Semnarea contractului si AC reprezinta deja 4% din progresul oricarui santier?