News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

alexandru_m

Nu stiu, Bogdan. Prima fraza (de la inceputul articolului) contine si "construcţia lotului Târgu Mureş – Ungheni din autostrada Târgu Mureş – Câmpia Turzii."

Tu ce zici, stie?

laszlo.robert

Mie mi se pare totul clar :Tg .Mures -Ungheni este lotul relicitat,celalalt lot in constructie a lui Strabag este Ungheni-Ogra.In schimb ce nu inteleg este ,ce anume au contestat:pe cine au declarat cistigator sau procedura de evaluare sau.....?



pentium10

#12497
Nu cred ca a fost anuntat castigatorul, ci ca doar au fost respinse  mai multe oferte.

ceva de genu se regaseste in contestatii...

CMAIR a comunicat ca oferta a fost respinsa ca inaceptabila, deoarece subcontractorul ___ ar fi declarat in DUAE ca se incadreaza in situatiile care atrag excluderea din procedura prevazute de art 167 (o lista intreaga de articole mentionate)
In legatura cu ipotezele enumerate ___ subcontractorului putea sa bifeze casuta DA sau NU din formular, din eroare a bifat NU in loc de DA.

Bifarea rubricii NU in loc de DA in speta este in mod evident o eroare materiala care vizeaza forma de prezentare si nu fondul informatiilor furnizate, astfel incat este susceptibila de a fi indreptata, iar autoritatea contractanta are obligatia de a solicita clarificari pentru a stabili situatia reala de fapt, respectiv de a solicita revizuirea DUAE de catre subcontractant.

Astfel va solicitam:
- sa se anuleze procesul-verbal la nivelul caruia s-a dispus respingera ofertei ______
- sa se dispuna masuri de remediere constand in anularea/revocarea comunicarii nr ____
- sa dispuna masuri de remediere constand in continuarea procedurii de atribuire prin reluarea in mod coret si legal a ofertei asocierii si trecerea la evaluarea propunerii tehnice

4 din contestatii au acest camp completat aiurea, al 5-lea contestatie e un refuz la ceva discrepanta de utilijae trecuta la Capacitatea Tehnica si/sau profesionala ___ ca s-a gasit in DUAE doar 66 utilaje din cele 79
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

florin74

^ Nu as fi asa de sigur

În etapa de analiză a conținutului DUAE, pot interveni următoarele situații:
a) inadvertențe de formă ale informațiilor cuprinse în secțiunile DUAE, atât ale ofertantului/candidatului, cât și ale subcontractantului/terțului susținător, în raport cu care există posibilitatea de a solicita clarificări;
b) inadvertențe de fond, respectiv erori / omisiuni ale informațiilor, în raport cu care nu există posibilitatea de a solicita clarificări.

Referitor la punctul a) Posibilitatea de a solicita clarificări cu privire la DUAE ataşat ofertei/candidaturi
"Astfel, pentru inadvertențele de formă apărute în completarea DUAE de către ofertanţi/candidaţi, comisia de evaluare are dreptul de a solicita clarificări, în condiţiile în care informaţiile sunt susţinute de alte precizări existente la nivelul aceluiaşi DUAE sau a DUAE depus de subcontractant/terţ susţinător/asociat."
Numai in situatia asta poata Autoritatea sa solicite clarificari, respectiv retrimiterea DUAE in forma corecta.

Referitor la punctul b)
Situaţiile care conduc la respingerea ofertei/candidaturii fără posibilitatea de a solicita clarificări privind DUAE vizează inadvertențe de fond, respectiv reprezintă acele informaţii completate de către ofertanţi/candidaţi care nu confirmă îndeplinirea cerinţelor minime de calificare/selecție formulate de către autoritatea/entitatea contractantă în fişa de date a achiziției.


Din punctul meu de vedere ala cu utilajele se incadreaza la puntul b si slabe sanse, la ceilalti daca nu se regasesc informatiile respective in alta parte din DUAE, au cam imbulinat-o si aia.

Licitezi valori de sute milioane lei si nu esti in stare sa bifezi un formular corect...., spune multe despre profesionalismul departamentelor de achiztii sau avocatiilor implicati.


horeaa

Vedeti ca sunt doua localitati Ungheni, una langa Targu-Mures (aproape de Aeroport) si una la granita cu R. Moldova de langa Iasi, unde se termina A8.
Articolul de mai sus se refera la prima, altfel nu are logica :)

Allex

Ce se mai aude de licitatia pt "Sector Predeal-Cristian, km 162+300 – km 168+600 si Drumul de Legatura"?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Bogdan_Cluj

Quote from: horeaa on April 21, 2017, 07:54:36 PM
Vedeti ca sunt doua localitati Ungheni, una langa Targu-Mures (aproape de Aeroport) si una la granita cu R. Moldova de langa Iasi, unde se termina A8.
Articolul de mai sus se refera la prima, altfel nu are logica :)

+1
Si se facu lumina.
Cuntele mele grele aveau sens daca se referea la Ungheniul de langa Iasi (de aceea eram asa de contrariat, nimic nu avea nici un sens) - eu tocmai ce citisem ceva pe A8 si eram blocat pe acel Ungheni.

Scuzele mele catre autorul articolului. :oops:

TibiV

Userul shoppy de pe MU a pus aseaara (nu stiu de ce abia aseara...) niste poze facute pe 10 aprilie pe A3 strada Gherghitei... https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&t=402&p=237199#p237199

Nu difera mult de cele puse de Sorin62







Balta...


Ultimele doua poze sunt cele mai dezamagitoare...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ciprianul

Pana la urma cica e adevarat....aruncati aici un ochi la ce spune Ministru Transporturilor

http://www.bihon.ro/autostrada-transilvaniei-pe-fonduri-europene-pana-in-2020/1818940
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

GDPR

#12504
Da, vor sa treaca pe finantare nerambursabila si au discutat cu Cretu. Momentan asta e putin mai mult decat nimic. S-ar putea totusi sa reuseasca, tinand cont de "abundenta" de proiecte cu finantare europeana. Astia ne roaga efectiv sa cheltuim banii, cat mai sunt.

NGC

Quote from: FRS on April 21, 2017, 10:50:02 AM
Cinci contestaţii la cea mai nouă licitaţie de autostrăzi. Cine sunt constructorii care continuă lupta pentru contractul de 285 milioane de lei

Se încinge lupta pentru construcţia lotului Târgu Mureş – Ungheni din Autostrada Transilvania. În ultimele zile, cinci dintre cei 12 constructori înscrişi în cursa pentru contractul de 285 de milioane de lei au sărit cu contestaţii. Şi asta din cauză că, cel mai probabil, nu sunt mulţumiţi de cine a fost declarat recent câştigător.

Sursa: http://www.economica.net/5-contestatii-la-cea-mai-noua-licitatie-de-autostrazi--cine-sunt-constructorii-care-continua-lupta-pentru-contractul-de-285-milioane-de-lei_136609.html

Quote from: Ionut on April 21, 2017, 11:42:04 AM
Pai s-au anuntat castigatorii si nu am auzit nimic? Ce dragut. :)

Cel care a scris acest articol pe economica.net si care nu binevoieste sa se semneze (dar stim noi cine e) se pare ca tot incearca sa vina primul cu astfel de stiri, si citeaza "surse din domeniu".

QuoteCei cinci constructori au depus contestaţii din cauză că ofertele lor ar fi fost fost respinse ca fiind inacceptabile/neconforme, potrivit unor surse din domeniu. Acestea nu au putut preciza dacă a fost anunţat şi un câştigător.

Pai ce fel de surse sunt daca nu stiu daca a fost anuntat un castigator?
Dar ce a facut de fapt autorul articolului? A cautat in SEAP si la CNSC date despre licitatie si contestatori si le-a citat apoi ca si "surse din domeniu", ca sa vedem ca are surse.

Daca sursele chiar ar fi existat in acest caz, i-ar fi spus ca nu a fost declarat nici un castigator, pentru ca ofertele financiare inca nu s-au deschis.

SB76UFO

Ieri pe la ora 18:30, inca erau muncitori, pe lotul Strabag, cei drept, se cam pregateau de plecare.
"Prostia este eternă și invincibilă"

Bogdan_Cluj

Quote from: Ciprianul on April 23, 2017, 08:26:07 AM
Pana la urma cica e adevarat....aruncati aici un ochi la ce spune Ministru Transporturilor

http://www.bihon.ro/autostrada-transilvaniei-pe-fonduri-europene-pana-in-2020/1818940

Daca reusesc asta, un mare plus pentru ei (oricine sunt ei, chiar si Iliescu  :lol: ). DAR ... in afara de aceasta stire, restul articolului este strict declaratie politica si trebuie tratat ca atare (spun asta pentru ca acum un an si eu puneam botul la asemenea articole). Cum sa termine pana in 2020? Toti specialistii de aici spun ca lucrarile efective la tunelul Meses dureaza 4-7 ani. Si inca SFul nu este gata, + o licitatie + contestatii. Sau daca vrea sa spuna ca se va circula pe portiuni ... eh, aia este altceva, dar pe portiuni se circula si acum. Deci in afara de stirea cu banii europeni (care daca se confirma, este intr-adevar o stire importanta si pozitiva) restul e apa de ploaie.

Daca se refera la tot sectorul TgMures - Bors, in afara de zona Meses, si poate pana la finalul exercitiului financiar pt. fondurile europene (care cat e, 2022-2023?) .... asta il mai cred.


Ciprianul

Cred ca se refera la Suplacu Bors
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

pentium10

parca s-a exprimat pana la granita, aia inseamna cel putin un lot in apropiere, probabil un lot din A3 + drum de legatura la Centura Oradea.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures