News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

teoneo

M-am mutat pe E60.
In apropierea sensului giratoriu de la Aeroport TgM (capatul lotului 2 TgM-Ogra, unde e si organizarea de santier Strabag):





ce se vede in continuare e in apropierea Manastirii Recea:


teoneo

Urmatoarele poze sunt de pe E60, intre Recea si drumul spre Chirileu.










teoneo

... si, poate cea mai frumoasa imagine, despre cum se abordeaza dealul (se pare ca e un circuit: pe partea aceasta a dealului se incarca, iar undeva dupa el se descarca, apoi basculantele vin din nou pentru incarcare)



Dupa cum se vede, se lucra sustinut!
Se lucra si pe versantii dealului/dealurilor dinpre Valea Izvoarelor insa n-am mai fotografiat (se circula cu viteza + curbe lipsite de vizibilitate).

vladb

In jurul orei 12, era ceva miscare (un escavator sau o basculanta) intre Sanpaul si Nadasel. Plus o cosmelie de termopan pentru paza banuiesc. Din DN parea ceva decopertare inceputa. Organizarea de santier Maltauro?

In alta ordine de idei, pe lotul UMB se vedeau sus pe deal (Nadasel) ceva escavatoare si basculante. Dar cred ca erau parcate.


kumar

De ce in Gilau s-a putut trece cu autostrada printre case si la Sardu nu se mai poate?


NGC

Quote from: NGC20 on December 29, 2016, 04:04:59 PM
In 19.12.2016 CNAIR a lansat licitatia pentru "Servicii pentru asigurarea pazei elementelor in constructie pentru Organizarea de santier la Savadisla km 38 si depozitul de grinzi de la Gilau km 52 Sector 2B cu doua puncte fixe, precum si alte obiective si structuri aflate pe amplasamentul Autostrazii A3".

Termen depunere oferte: 03.01.2017
Data limita de evaluare: 30.01.2017

Caietul de sarcini contine urmatoarele prevederi.

QuoteDurata prestatiei este de 340 zile.
In cazul in care se vor relua lucrarile de executie a autostrazii A3, contractul se reziliaza de comun acord la solicitarea Beneficiarului.

Si-au pregatit asadar "terenul" pentru cazul in care nu se va face nimic in 2017.

Quote from: NGC20 on December 30, 2016, 12:47:53 AM
Corect, dar puteau proceda mult mai profesionist si sa faca doar pentru 6 luni la inceput, plus 2 optiuni de prelungire de cate 3 luni fiecare, daca ar fi fost necesar.

Ce seriozitate arata acum catre publicul larg si parteneri, daca au pus de la inceput 340 de zile, deci aproape 12 luni?
Pentru cei care vor prelua acest contract, tot nu are importanta, pentru ca se poate rezilia la discretia beneficiarului.

Dar probabil ca seriozitatea este ultimul lucru care ii intereseaza. ;)

Licitatia a fost relansata astazi si au operat modificari in caietul de sarcini. Oare a avut vreo influenta mesajul meu? :lol:

Termen depunere oferte: 27.03.2017
Data limita de evaluare: 21.04.2017

QuoteDurata prestatiei este pana la data de 31.12.2017 si poate fi modificata prin act aditional in conformitate cu prevederile legale.
In cazul in care se vor relua lucrarile de executie a Autostrazii Transilvania A3 (Sectorul 2B), contractul se reziliaza de comun acord la solicitarea Beneficiarului.

Daca luam in considerare eventualele contestatii, durata prestatiei initiale ar putea fi de circa doar 6 luni.

dr4qul4

@Kumar, arunca un ochi la Barcanesti. Sa vezi cum trece pe acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

infraAdi_ro

#12203
Quote from: vladb on March 12, 2017, 03:07:39 PM
In jurul orei 12, era ceva miscare (un escavator sau o basculanta) intre Sanpaul si Nadasel. Plus o cosmelie de termopan pentru paza banuiesc. Din DN parea ceva decopertare inceputa. Organizarea de santier Maltauro?

In alta ordine de idei, pe lotul UMB se vedeau sus pe deal (Nadasel) ceva escavatoare si basculante. Dar cred ca erau parcate.

Pe lotul Nadaselu-Mihaiesti se lucreaza la drumurile tehnologice pentru acces la  forarea pilotilor de proba si pregatirea platformelor pentru probe la fiecare pilot turnat.

cam asa o sa arate probele,se pun aprox 700 tone pe o platforma tinuta de acel cric hidraulic







Cuburile de beton sunt deja la viaductul de  Topa Mica pregatite pentru teste



si platformele betonate





Si fiind aproape de capatul acestui lot am fost curios unde este pana la urma km 25,la Mihaiesti sau Topa Mica?
Mi-e mi se pare ca finalul acestui lot  trece paralel cu Topa Mica spre Sancraiul Almasului.
Pozele sunt de la Topa la Nadaselu

Aici este capatul acestui lot spre Zimbor



Cine stie ce inseamna aceste "tevi",cumva studii geotehnice?



In departare, in stanga imaginii este Topa Mica





Jos in vale sunt cuburile de beton si autostrada trece mai departe spre Zimbor inca  aprox 2 km,in dreapta se vede dealul Topa Mica



Si daca se tot vorbeste de o descarcare provizorie la Topa,distanta pana la DN 1F este de aprox 200 de m,loc este destul,panta nu e prea  mare.



Sus pe culmea dealului in dreapta, trece autostrada.







Dupa zona Sardu(pozele sunt facute inainte de problemele semnalate de CJ Cluj,dar cand mai trec prin zona ma opresc sa vedeti ca acele case nu sunt asa aproape)

https://www.google.ro/maps/@46.8552491,23.4043162,3a,75y,204.03h,75.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1su1m8X0pZBCdXvhlWnymUDQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1





Ajung la Nadaselu si vad ceva activitate la un drum tehnologic
Se vad descarcarile arheologice sus pe deal,deasupra fermei













Bonus  :) cusmelie super izolata



PS Pozele sunt facute in 2 zile diferite in perioada 1-10 martie.Va multumesc
Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdix



SD - e o codificare geotehnică pentru "sondaj deschis"
H-ul din capăt cred că înseamnă că are şi un piezometru (pentru nivelul apelor subterane).

yetiman

#12206
Si la A3 avem cifre in raportul CNAIR din Martie (incerc sa le adun si sa le pun in ordine)

QuoteAutostrada Bucuresti – Brasov, Tronson Bucuresti – Ploiesti, sector km 0+000 – km 3+325
Stadiul actual: In data de 18.12.2015 s-a semnat contractul de proiectare si executie      
termen finalizare (estimat): Noiembrie 2017      
Stadiu fizic: 21.80%   Stadiu financiar:   7.010%   
Observatii/Probleme:
1. Obtinere autorizatie de construire pentru tronsonul 1+600 - 2+450
2. Exproprierea terenurilor nexpropriate pana in prezent (8 imobile)
3. Imposibilitatea executiei lucrarilor in Valea Saulei,din cauza nefinalizarii transferului de  la ANPA:
- Efectuarea transferului de proprietate asupra lacului Valea Saulei, intre ANPA si CNAIR, pentru a executa lucrari in zona lacului
- Finalizarea exproprierii digului aferent lacului"      


Parcari de Scurta Durata si Spatii de Servicii pe Autostrada Bucuresti - Brasov, Sectiunea Bucuresti - Ploiesti      
Stadiul actual: In data de 11.01.2016 s-a semnat contractul de proiectare si executie      
Termen finalizare (estimat): 01.septembrie.2017      
Stadiu fizic: 0% Stadiu financiar:   0%
Observatii/Probleme:   
Data de incepere a lucrarilor este 01.03.2017 Contractul se afla in perioada de Proiectare   

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Targu Mures - Ogra Lot 1   
Stadiu actual: Procedura in curs de atribuire contract executie lucrari      
Termen finalizare (estimat): Decembrie 2018      
Stadiu fizic: 0% Stadiu financiar:   0%
Observatii/Probleme:   
Contractul de executie lucrari incheiat cu  Asocierea LEMACONS & VEGA & ARCADA COMPANY a fost reziliat deoarece nu a fost emis ordinul de incepere in 365 de zile,
In data de 21 10 2016 a fost demarata procedura de licitatie deschisa. Procedura a fost contestata de catre Astaldi la Curtea de Apel, contestatie ce s-a finalizat prin decizia Curtii de Apel care a respins toate capetele de contestatie. Termenul de deschidere al ofertelor a fost data de 06.03.2017. In prezent se desfasoara etapa      de evaluare a ofertelor."      

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Targu Mures - Ogra   Lot 2
Stadiu actual: Contractul a fost semnat in data de 24.02.2015      
Termen finalizare (estimat): Decembrie 2017
Stadiul fizic: 20.80%   Stadiul financiar: 21.01%   
Observatii/Probleme:   
1. Realizarea exproprierilor suprafetelor de teren suplimentare    necesare executiei lucrarilor, proiectul de HG  nu este finalizat.  Proiectul de HG se afla pe circuitul de avizare in cadrul Ministerului Transporturilor.   

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii   Lot 1      
Stadiul actual: Perioada de proiectare      
Termen finalizare (estimat): Decembrie 2017
Stadiul fizic: 0%      Stadiul financiar: 15% plata Avans   
Observatii/Probleme:   
1. Obtinerea cu intarziere a Acordului de mediu, necesar obtinerii Autorizatiei de Construire.
2. Relocare conducta Transgaz   

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii    Lot 2      
Stadiul actual: Perioada de proiectare      
Termen finalizare (estimat): Iulie 2018      
Stadiu fizic: 4%   Stadiu financiar:   17.45%   
Observatii/Probleme:
1. Obtinerea cu intarziere a Acordului de mediu, necesar obtinerii Autorizatiei de Construire.      

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii   Lot 3      
Stadiul actual: Perioada de proiectare      
Termen finalizare (estimat): Iulie 2018   
Stadiul fizic: 0%    Stadiul financiar: 0%   
Observatii/Probleme:
1. Obtinerea cu intarziere a Acordului de mediu, necesar obtinerii Autorizatiei de Construire.      

Autostrada Brasov – Bors,Tronson Campia Turzii – Gilau - pod peste raul Somesul  mic si canal Hidroelectrica      
Stadiu actual: Procedura de atribuire contract de executie lucrari      
Termen finalizare (estimat): Aprilie 2018      
Stadiul fizic: 0%  Stadiul financiar: 0%   
Observatii / Probleme:
Procedura de atribuire a contractului de executie a fost reluata in luna august 2016. Termenul de depunere a ofertelor a fost 09.02.2017, estimandu-se finalizarea procedurii si incheierea contractului in cursul    lunii iulie 2017.Termenul pentru executia lucrarilor este programat pentru 10 luni de la data emiterii ordinului de incepere a acestora..      

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Gilau - Nadaselu      
Stadiul actual: Executie lucrari      
Termen finalizare (estimat): Iunie 2017   
Stadiu fizic: 87.88%  Stadiu financiar:   82.25%   
Observatii / Probleme:
Se estimeaza ca termenul estimat pentru finalizarea lucrarilor va fi respectat, insa este de precizat ca si in conditia in care termenul de finalizare se va respecta, acest tronson nu va fi functional decat dupa finalizarea lucrarilor la Podul peste Somes .      

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Nadaselu - Mihaiesti
Stadiul actual: "Contractul a fost semnat in data de 26.05.2016. Ordinul de incepere a fost emis in data de 07.10.2016."   
Termen finalizare (estimat): Aprilie 2018      
Stadiul fizic: 0%    Stadiul financiar: 0%   
Observatii / Probleme:
Contractul se afla in perioada de proiectare ce urmeaza a se finaliza in cursul lunii aprilie 2017. Au fost depuse documentele necesare revizuirii Acordului de mediu necesar obtinerii Autorizatiei de Construire. Executia lucrarilor este prevazuta prin contract a se derula in 12 luni de la finalizarea proiectarii. Termenele contractuale sunt  conditionate de obtinerea la termen a  Acordului de Mediu.      

Autostrada Brasov – Bors,   Tronson Mihaiesti – Suplacu de Barcau      
Stadiul actual: Revizuire Studiu de Fezabilitate      
Observatii/Probleme:
Initierea procedurii de achizitie publica depinde de strategia de implementare a Master Planului General de Transport al Romaniei. In Master Planul General de Transport al Romaniei, Autostrada Mihaiesti - Suplacu de Barcau face parte din Proiectul Nadasel – Suplacu de Barcau a carui implementare este prevazuta a se face dupa cum urmeaza:
• In scenariul cu clauza de reforma structurala activata: An incepere:2017 – An finalizare:2020
• In scenariul fara clauza de reforma structurala activata: An incepere:2023 – An finalizare:2026

Autostrada Brasov – Bors, Tunel Meses      
Stadiul actual: In data de 01.04.2015 a fost semnat contractul de realizare Studiu de Fezabilitate      
Observatii/Probleme:
1, Finalizarea Studiului de Fezabilitate      

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Suplacu de Barcau - Bors   
Observatii/Probleme:
1. Contractul cu asocierea Asocierea Corsan - Corviam Construccion SA & SC  Consinit SRL & SC Road Consulting & Design Solution          SRL & SC Via Design SRL a fost reziliat
2.  Demararea Procedurii de Achizitie publica pentru executia lucrarilor   

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Vj_Alecs

Quote from: yetiman on March 14, 2017, 11:44:19 AM
Si la A3 avem cifre in raportul CNAIR din Martie (incerc sa le adun si sa le pun in ordine)

Multumim, se pare ca nu avem vesti prea bune pentru tronsonul Bucuresti-Brasov.. :(

pentium10

Fantastic, unele detalii parca sunt de rasul lumii.

Gilau - pod peste raul Somesul  mic si canal Hidroelectrica 
Termenul de depunere a ofertelor a fost 09.02.2017, estimandu-se finalizarea procedurii si incheierea contractului in cursul lunii iulie 2017.

Ne ia tot atat timp incheierea contractului, cat licitatia in sine. Si apoi cu contestatii ne omorim si acest an.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pasadia

Contractul se incheie dupa finalizarea contestatiilor. Se depun oferte, se evalueaza de ei intern si se comunica un prim rezult (descalificarea unora, declararea castigator a altora), apoi incep contestatiile si abia la final se incheie contractul.