Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Allex

Parca era vorba de 2 luni de proiectare. O fi gata proiectul si aprobat?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

GDPR

Ceva miscari pe Gilau-Nadaselu? UMB-ul ar trebui sa se trezeasca la viata   :D

florin74

Destul de slab. Azi am vazut o betoniera in nodul de la Nadasel. Adevarul este ca de joi s-a stricat vremea, a plouat serios pe aici.

Sorin62

Quote from: AlexAllex on March 10, 2017, 07:07:33 PM
Parca era vorba de 2 luni de proiectare. O fi gata proiectul si aprobat?

Pentru un grup sanitar? Știu și eu? Două luni? Să nu fie un proiect superficial...

Bogdan_Cluj

Pentru ca in zona Cluj e cam clara treaba si nu prea sunt perspective de "ceva nou" ma uit pe harta si pe filmarile API si ASCORO si incerc sa inteleg situatia la intrare A3 in Bucuresti.
Am figurat pe harta ce am inteles eu ca se va intampla in acea zona, rog pe cei in cunostinta de cauza sa imi confirme (infirme) ca principial e asa (sau nu e asa).

Zona albastra - zona care s-ar putea deschide (discutia cu Popasului), dar nu se deschide (giratoriu rosu, Popasului)
Zona cu portocaliu - continuare A3 peste calea ferata pana la sensul giratoriu portocaliu. Acolo descarcare in strada paralela (care ar putea sa aiba 4 benzi, din ce vad eu pe GM) Gherghitei si intr-un drum nou (cu pod) pana in strada Petricani, probabil o sa se numeasca tot Fabricii de Gucoza (FdG), fiindca este prelungire a acesteia.

Intrebari:
1. Prelungirea FdG o sa fie la 4 benzi?
2. FdG existenta se poate largi la 4 benzi, sau e in plan?
3. Petricani se poate largi la 4 benzi, si la nord si la sud? E in plan asa ceva?

Multumesc.



dr4qul4

#12185
1. Bucata aia se va numi tot A3. Pe intrare nu se va trece prin Giratoriu. Din cate stiu A3 are 6  benzi pana in Giratoriu si 2 pe acea "prelungire".
2. Largirea FdG la 4 benzi e in plan. Dar e u plan extrem de scump si inca nu s-a miscat mai nimic. Oricum zona aia e aglomerata iar la celalalt capat avem un blocaj continuu. FdG trece de Barbu Vacarescu si se opreste in Calea Floreasca.. Ambele se blocheaza in Stefan cel Mare.
3. Petricani are 4 benzi pe sens, dar e un blocaj continuu la orele de varf.

Gherghitei are 4 benzi si nu prea. Se termina in intersectia de la Fundeni si exact in capat arata asa: https://goo.gl/maps/JexzMyYhRaK2

Se pare ca ma insel. Avem 6 benzi pana in Petricani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Bogdan_Cluj

Multumesc de explicatii si planse.

Neavizat, zic ... looks good. Ce a tinut de ei (proiectanti) pare ca au facut destul de bine, vad ca sunt chiar 4 benzi la intrare in giratoriu dinspre A3, si un giratoriu la 3 benzi.
Pacat ca se termina in niste strazi micute si cu intersectie semaforizata.

prom

Salut, exista vreo schita, harta orice fel de ilustratie de proiect pentru segmentul cristian - codlea , ma intereseaza cam pe unde va intersecta DJ112B
Multumesc anticipat

dumbravaandrei

Din cate stiu pe Cristian-Rasnov nu e FIDIC rosu asa ca plan de detaliu nu avem. Vor avea perioada de proiectare. Din cate stiu, acest lot va avea incluse ca lucrari doar conexiunea cu DN73 la capatul nordic, fara alte drumuri (se va inaugra direct muzeu).
Poate stie pasadia mai multe.
Oricum, sperante mari nu ar trebui sa ne facem ca se va misca ceva pe santier pana in 2019 pentru ca nu au fost incepute exproprieri. Asa ca acolo va dura treaba bine de tot numai cu acest proces...

pasadia

Nu, nu va fi direct muzeu, din contra chiar.



Capatul sudic ar trebui sa constituie un nod destul de interesant care sa includa descarcarea in DN73 si DN73A. Capatul nordic e DJ112B, dar proiectul prevede in cadrul aceleiasi lucrari un drum de legatura de vreo 4 km spre DN73 undeva in zona Ina Schaeffler (deci practic ocolul pe la nord al comunei Cristian) + reabilitarea DN73B Cristian - Ghimbav. Asta va face ca descarcarea nordica a acestei bucati de autostrada sa se faca atat in DN73 cat si in DN1 prin intermediul DN73B. Ceea ce e ok, dar nu e nici grozav si nici perfect.

Grozav ar fi fost daca proiectul mergea pana la intersectarea DN1, undeva intre Codlea si Ghimbav.
Perfect ar fi fost daca proiectul prevedea traversarea DN1 si CF 200 si un drum de legaatura care sa lege aceasta bucata de autostrada cu centura Brasov, undeva printre Ghimbav si viitorul aeroport.

dumbravaandrei

#12190
Sigur in contractul asta intra nodul de la Rasnov? Stiam ca nodul de la Rasnov e inclus pe tronsonul Predeal-Rasnov, nu Rasnov-Codlea. De asta am zis ca va fi muzeu.
Cat despre centura, daca nu ne trezim cu giratii pe DN 73 legatura cu centura se poate realiza printr-un pasaj nou + deviere DN 73 (ca altfel nu vad cum ai putea trece o bretea pe directia Cristian-Centura peste calea ferata)

pasadia

Dar ce ai cu sensurile giratorii? Doar stii prea bine ca prin partile astea ne plac giratoriile...


dumbravaandrei

#12192
vad... inca doua giratii in zona si cred ca se detaseaza Brasovul ca lider absolut in densitatea de giratorii/km2



in curand se va ajunge la situatia in care sa punem un giratoriu mai mic intr-un giratoriu mai mare ca sa avem pe unde iesi  :lol: :lol: :lol: :lol:
In cazul asta zic sa facem cabine la intrarea in judet unde sa se imparta si pastile de rau de miscare

L.E: a, stai ca avem si situatie din aia la Gemeni, ce e drept e in oras si nu e lumea chiar asa de suparata :D

Dan027

Cum ar fi sa avem si ceva de genul?  :cheers:

teoneo

Am facut (de-acum ieri, sambata) poze pe lotul 2 Tg-Mures - Ogra (constructor Strabag). Se lucra sustinut.
Primele poze le-am facut din zona lotului 1, proaspat relicitat, mai exact de pe DJ151B.
(prima poza e cu zoom puternic).





Urmatoarea poza e facuta cel mai aproape de axul autostrazii (lotul 1, relicitat; eram amplasat la sud de linia electrica de inalta tensiune; autostrada va trece paralel cu LE, dar la nord de aceasta):



+ZOOM