Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

ludus

#11655
Lotul Chetani-Iernut în zona Luduş


Zona in care va urma traversare A3 in zona Ludus peste drumul de legatura cu Gheja


Construire pod provizoriu in zona viitorului pod peste râul Mureş între Luduş şi Cheţani






A3 intre Luduş şi Gheja
T. Luduș

ludus

Quote from: Ionut on November 29, 2016, 05:22:48 PM
Pune 5-6 poze per post, te rog!
Si daca le-ai putea dimensiona la 1200-1300 pixeli latime (width) ar fi grozav...
:cheers:
Data viitoare voi seta aparatul la rezoluţie mai mică. Acum sunt în probe, mă antrenez pentru a posta pe forum  :) . Fotografiile adevărate cu şantierul urmează la primăvară când constructorii vor intra, cu adevărat, "în pâine"  8)
T. Luduș

bogdix

#11657
@esendy

Receptia se face conform HG 273 din 1994.

Ca sa nu fie o confuzie, ca ai amestecat putin notiuni in afirmatiile tale, receptia la terminarea lucrarilor e una, receptia finala e alta.

FOARTE IMPORTANT: Deschiderea traficului n-o face Antreprenorul. Deschiderea circulatiei (in mod normal) o face administratorul drumului (CNAiR aici) impreuna cu Politia Rutiera. Tot in mod normal (desi au fost unele derapaje) deschiderea traficului ar trebui facuta dupa receptia la terminarea lucrarilor.

Antreprenorul (aici UMB) nu se plateste la receptie ci in baza unor Situatii de Plata. Contractul de proiectare ai executie prevede de obicei ca la 84 de zile de la receptia la terminarea lucrarilor Antreprenorul sa faca Situatia la Terminare (de plata), care contine toate lucrarile executate, verificate de Consultant/Inginer ce trebuie platite Antreprenorului.

Tot aici, garantia de buna executie se pastreaza pana la receptia finala. Ea e constituita la o banca de catre Antreprenor in numele Beneficiarului.
Dar, in contractele pe Fidic Galben, mai exista o garantie (garantia de retineri sau retention money) care se poate diminua cu 50% dupa receptia la terminarea lucrarilor. Si aceasta garantie este constituita de Antreprenor in numele Beneficiarului.

Giratoriul se poate da in circulatie in 2 situatii:
- dupa receptia la terminarea lucrarilor (logic si simplu pt. ca curge perioada de garantie si Antreprenorul e responsabil pt. eventuale defecte),
- inainte de RTL, insa atunci responsabilitatea asupra oricaror defecte care apar se muta la Beneficiar.

Mai e si varianta 3 (receptie partiala), dar nu vreau s-o dezvolt, ca poate dau idei.

esendy


ovicor


laszlo.robert

Ce urmeaza la licitatia blocata :Ungheni-Tg. Mures ?

Ionut

Sunt 3 benzi plus banda de urgenta? Serios? :o Eu stiam ca nu exista in zona metropolitana banda de urgenta.




Şeful CNAIR: Cei 3 kilometri ai A3 din zona Petricani vor fi gata la sfârşitul anului

"Este un şantier pe care l-am deblocat şi a fost început la debutul acestui an - şi mă refer în special la partea de execuţie. Ne-am angajat că până la finele anului vom deschide traficului aceşti trei kilometri până în strada Popasului şi pot spune că în momentul de faţă lucrările evoluează conform graficului de execuţie. Dacă vremea nu are un caracter excepţional în această perioadă, adică să nu vină ploi săptămâni întregi, lucrările vor fi finalizate fără probleme şi ne vom ţine acest angajament", a spus Homor.

''Va descărca în strada Popasului. Probabil va fi o restricţionare de tonaj pe această descărcare. Nu va avea bandă de urgenţă, pentru că sunt bretelele care descarcă. Noi avem autostradă, există un sector destul de mare care este executat deja şi acestea sunt doar descărcările din autostradă. Autostrada, după cum vedeţi, traversează strada Popasului prin acest pasaj şi va avea trei benzi pe sens, cu bandă de urgenţă", a explicat şeful CNAIR.

"Proiectul final este cu descărcare în Petricani. Pe raza municipiului Bucureşti avem autorizaţie de construire, inclusiv pe sectorul pe care se lucrează acum. Lipseşte autorizaţia pe aproximativ 1,3 kilometri pe raza oraşului Voluntari. Estimăm ca până la finele acestui an să obţinem autorizaţia şi pentru acest sector, astfel încât la sfârşitul anului viitor tot proiectul să fie finalizat. De aici până la Şoseaua Petricani avem în jur de 2,5 kilometri. Estimarea contractului este sfârşitul anului viitor, luna noiembrie", a subliniat Cătălin Homor.

Capital

Ionut

Pentru prima data exprimarea clara in spatiul public a intentiei de "spargere" a acestui sector in loturi.




Noi licitații pentru tronsonul Suplacu de Barcău - Borş

"Suplacu de Barcău - Borş este un contract reziliat. Motivele pentru care am reziliat sunt clare: incapacitatea constructorului de a duce la bun sfârşit acest proiecte. Urmează să rescoatem la licitaţie sectoarele. Ne-am gândit să-l scoatem de data asta în două sectoare: sectorul care este avansat în momentul de faţă undeva la 60% progres fizic şi celălalt sector care este complet neatins", a spus Homor.

Capital

ciprebbe

Asta inseamna ca in 2017 nu o sa miste nimic, doar separarea caietului de sarcini. Stim cat a durat scoaterea separata a unui pod.
Deci 2018 pt ceva activitate, pana atunci se mai degradeaza, alta experiza.....superb.
60km pt un constructor serios nu sunt  o problema. Ne sapam singuri groapa asa cu impartirea pe loturi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Quote from: laszlo.robert on November 30, 2016, 05:30:25 AM
Ce urmeaza la licitatia blocata :Ungheni-Tg. Mures ?

Decizie CNSC, eventual CAB, masuri de remediere, reluare licitatie.

marinul

Legat de Suplacu-Bors, nu prea exista vreo portiune "complet neatinsa", doar din Biharia pana la granita nu s-a miscat nimic

Horațiu 87

Quote from: Ionut on November 30, 2016, 07:36:21 AM
Sunt 3 benzi plus banda de urgenta? Serios? :o Eu stiam ca nu exista in zona metropolitana banda de urgenta.

''Va descărca în strada Popasului. Probabil va fi o restricţionare de tonaj pe această descărcare. Nu va avea bandă de urgenţă, pentru că sunt bretelele care descarcă. Noi avem autostradă, există un sector destul de mare care este executat deja şi acestea sunt doar descărcările din autostradă. Autostrada, după cum vedeţi, traversează strada Popasului prin acest pasaj şi va avea trei benzi pe sens, cu bandă de urgenţă", a explicat şeful CNAIR.

Pai se contrazice singur in aceeasi fraza  :bash: :bash:

ovicor

     Mi-ar placea sa cred ca Homor stie configuratia tronsonului, dar exprimarea a fost gresita, in loc de "banda de urgenta" trebuia sa spuna "benzi de accelerare si decelerare". Ar fi prea grav sa nu stie ce-are in "batatura"!

alin_simeriaveche

#11668
Ionut mi-ai cam taiat elanul cu mesajul tau  :|

Spre Valea izvoarelor, utilaj ce curata pamantul de pe asfalt



Vedere spre Ogra



alin_simeriaveche

#11669