News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Granata06

La ora actuala se pot fabrica cu usurinta grinzi de 40 m din beton. Cea mai apropriata fabrica de prefabricate capabila sa faca aceste grinzi este Ergon, langa Ploiesti. Legat de costuri, cred ca este mai ieftin sa faci grinzi mai lungi din prefabricate din beton pentru o deschidere decat sa faci un numar dublu de grinzi mai scurte plus pile centrale. Acuma nu stiu exact cat este deschiderea acolo, mie mi se pare ca sare binisor de 40 de m.

rocklee

citeva imagini de ieri puse pe de CROCOZAUR ...PE un forum de infrastructura ..sursa

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=569067&page=818




















miahi

^^
Aproximare grosiera si ochiometrica:


Total: aprox. 41m . Cat este maximul folosit pana acum la noi? Parca cele mai lungi au fost la UMB pe A3?

voicul

Daca bretele de ocolire a pilonului central au 10 m - asta inseamna lejer 2 benzi de circulatie.

Dupa mine pare plauzibil: blocheaza banda centrala/2 pentru a face pilonul central si se va circula pe o banda, exact ca in prezent.

paulmare

Miahi
"Drept dovada ca acum transportam grinzi de 36 m in Constanta, in trecut am transportat grinzi de 34 m la Lugoj, pe Valea Oltului. " - asta zice o firma de transport agabaritic care e contractorul lui Ergon

ciprebbe

Se muta circulatia pe o parte a ovoidului din desen iar cealalta va fi pt santier si executia forajelor. Se va circula ca si pana acum dar cu un trafic suplimentar adus de A3..... practic mai mult se va sta pe acolo....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

https://www.agerpres.ro/economie/2016/11/19/sorin-buse-pe-20-decembrie-dam-in-folosinta-cei-trei-kilometri-de-pe-autostrada-a3-in-zona-petricani-19-17-36

3 kilometri la A3. Acest lot nu este important pentru ieșirea pe autostradă, ci este important pentru Petricani. După cum știți, eu chiar am lucrat în zonă, la Renault, și toată lumea din Doamna Ghica vine pe Petricani. Este aglomerație foarte mare, mai trece și trenul câteodată și se blochează de multe ori. Dacă deschidem acest tronson putem oferi o altă alternativă în cazul în care se produce un accident sau un blocaj oamenii să poată ajunge în nordul orașului pe acea variantă folosind șoseaua de centură. Este programată (deschiderea n.r.) pe 20 de decembrie",

Incredibil ce scoate domnul asta din el

vancouver

Incredibil, dar adevarat. Nu prea stie sa se exprime, dar este corect ceea ce spune. Mai pe scurt: conexiunea cu A3 ar putea fi de folos traficului din zona, ca si posibilitate de descarcare. Nu pot sa bag mana in foc si poate ca gresesc, dar eu cred ca deschiderea A3 pana la Popasului va REDUCE AMBUTEIAJUL DE ACOLO. Calculul pe care suntem tentati sa-l facem este asa: daca acum avem blocaj pe Str. Popasului, se mai adauga cei care vin de pe autostrada => blocaj mai mare. Dar acest calcul nu tine cont de soferii care acum stau in acel ambuteiaj si care vor putea scapa din acel ambuteiaj folosind A3 si centura Bucuresti. Bun, vom vedea ce va iesi, si eu sunt curios de rezultat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

 :lol: :lol: :lol:
vancouver,
ce zici tu imi aduce aminte de un (foarte) vechi banc...

Ion se insoara cu Marie...
In seara dinaintea nuntii au un dialog:

Ion: Marie, eu ma insor cu tine... Dar tu oi fi fata mare ?
Marie: Ioane... Oi fi, n-oi fi... Cum ti-o fi norocul !....

:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Sunt atatea directii de trafic acolo incat e chiar greu de estimat. O sa vedem.

Traficul de acum in afara celui local este cel de ocolire a Doamna Ghica. In trecut mai era un trafic de ocolire al Bdului Pipera pana in DNCB, dar a disparut odata cu largirea Pipera.
La intrare:
- imi e greu sa cred ca cei care foloseau Andronache vor folosi A3 sa dea in Popasului, de unde sa ajunga tot in Andronache!
- poate fi o alternativa la Bdul Pipera care e ingreunat de acel cedeaza la Erou Nicolae. Pare o directie mai usoara: DNCB A3 Popasului Rond OMV.

PS: @TibiV, e o versiune si mai buna a bancului:
- Ioane, o fost Maria fata mare?
- Depinde, unii zic ca da, altii zic ca ba!

rvemis

Are cineva idee daca exitul spre Stefanestii de Jos va fi continuat de catre contructorul autostrazii? ... sau e o problema a primariei de acolo? Acum e interzisa iesirea si intrarea pe acel exit ...dar sunt f multe firme/depozite din zona care asteapta o intrare cu asfalt in autostrada. Din cate am vazut intre exit si strada Sinaia(Stefanesti) e un drum de legatura pietruit da cam distrus de catre masinile care au lucrat la centrul logistic MegaImage. Pe de alta parte pare ca intrarea in autostrada va fi deservita de un drum care ar urma sa se contruiasca in zona.

paulmare

Quote from: vancouver on November 25, 2016, 12:54:02 AM
Incredibil, dar adevarat. Nu prea stie sa se exprime, dar este corect ceea ce spune. Mai pe scurt: conexiunea cu A3 ar putea fi de folos traficului din zona, ca si posibilitate de descarcare. Nu pot sa bag mana in foc si poate ca gresesc, dar eu cred ca deschiderea A3 pana la Popasului va REDUCE AMBUTEIAJUL DE ACOLO. Calculul pe care suntem tentati sa-l facem este asa: daca acum avem blocaj pe Str. Popasului, se mai adauga cei care vin de pe autostrada => blocaj mai mare. Dar acest calcul nu tine cont de soferii care acum stau in acel ambuteiaj si care vor putea scapa din acel ambuteiaj folosind A3 si centura Bucuresti. Bun, vom vedea ce va iesi, si eu sunt curios de rezultat.

cine vrea sa iasa in centura/A3 venind dinspre colentina, fundeni etc - o ia inainte pe dj200
ambuteiajul de pe Popasului sunt create de cei care vin dinspre colentina si fundeni si au treaba in aviatiei
Oricum cu una din bretelele de sub pod inchise  care o sa oblige jumatate de trafic sa vireze stanga trecand peste contrasens pe Popasului -

Si asa "istoric", Popasului a existat ca strada (neasfaltata) doar din soseaua Stefanesti - continuarea pana in soseaua Bucuresti Nord e un fost drum agricol care trece peste un deversor dintre doua balti - asfaltat fara fundatie - toate strazile alea noi din zona au restrictie de 3.5 tone - emil racovita , popasului, sportului etc

Probabil ca o sa o deschida, sa mai bifeze "candidatul" o realizare
apoi ca un lucru nou care e inaugurat la tv, o sa o incerce toata lumea si o sa fie blocata complet

dr4qul4

Deschiderea pana in Popasului este foarte buna. Blocajele de care vorbiti sunt doar in timpul saptamanii, mai ales la orele de varf.
Dar A3 va avea trafic mai mare in weekend. Trafic care poate cobori la Popasului fara sa mai fie nevoie sa intre si sa iasa pe DNCB prin 2 giratorii in care vireaza la stanga! Plus ca mai scapam si de CF.

Drum de intors de la munte: A3- dreapta Popasului - dreapta DJ200B- stanga prin giratoriu pe Sos Pipera - pasaj Cf- pasaj Aviatiei - semafor Scoala Herastrau.
Si sa nu subestimam traficul valea Prahovei-Pipera/Voluntari.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

slartibartfast

Până la urmă, dacă se adaugă variante de traseu, congestiile de trafic se vor reduce per ansamblu. Poate unele trasee vor deveni mai bune ca altele, dar cred că timpii totali de deplasare nu au cum să crească. Va fi vreo lună de ajustare, după care rutele și obișnuințele se vor stabiliza și aglomerația va scădea.

alecu26

Euromau.....nu știu ce ai auzit tu...dar Geiger nu se pregătește de  nimic. Nici măcar decopertare nu vor face fără AC.
Astaldi intradevar deja au stația de beton montată,  subcontractori și furnizori selectați și cu contracte semnate.
Drumurile noastre POATE;