News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 17 Guests are viewing this topic.

NGC

Eu am auzit de doua saptamani, dar na, poate a mai intarziat putin.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

^^^ De aia am si zis ca avea dreptate disney saptamana trecuta, dar mesajul a fost sters.

clau

Doamne ce greu se misca lucrurile... Dupa ani de zile( vreo 3-4 cred) inca mai trebuie 3-4 sapt. acolo, alte 2 la anap, si apoi D-zeu cu mila ... Poate dupa luni sau ani cat tine o licitatie se constata ca sunt doar oferte necomforme sau castiga firme care nu pot lucra... Exact ca pasajele de la Arad o sa fie si aici... Dupa o gramada de ani au licitat in sfarsit in iarna si dupa 6 luni o licitatie se anuleaza iar cealalta e suspendata...

bridge

#10339
Quote from: ciprebbe on July 25, 2016, 04:43:56 PM

Tari astia din CNADNR, iti da sa faci un lot de autostrada si un CIC la care nu poti ajunge cu cablaraia pt ca ai o gaura de 800m :))

800m ii nimic pe langa 52km pe care trebuie adusa cablaraia din C. Turzii.

ciprebbe

Welcome back

aia 52 peste ani buni..... (da parca doar de la Turda trebuie)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Horațiu 87

Constructorii autostrăzii Transilvania primesc autorizațiile

Asocierile de firme care au câştigat licitaţiile pentru construcţia loturilor de autostradă între Ogra şi Câmpia Turzii aşteaptă aprobarea documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie.

După aproape două luni şi jumătate de la emiterea ordinelor de începere a lucrărilor pentru construcţia a circa 37 de kilometri din autostrada A3 Campia Turzii - Ogra, de către oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, firmele de construcţii au depus la CNADNR documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de contrucţie. Reprezentanţii firmelor de construcţii ne-a explicat că după emiterea ordinului de începere a lucrărilor urmează patru luni de proiectare şi 12 luni de execuţie.

,,S-a realizat procesul de diagnostic arheologic intruziv, respectiv recunoaşterea aprofundată a terenului şi efectuarea de sondaje arheologice pe traseul întregii porţiunii de autostradă. S-au efectuat sondaje pe aliniementul celor aproximativ 17,9 km de autostradă şi s-au descoperit cinci situri arheologice descoperite. Diagnosticul arheologic intruziv este realizat doar de o instituţie abilitată (muzeu, institut de arheologie, universitate) cu o echipă de 4-6 arheologi, 4-8 muncitori necalificaţi, utilaje şi alte elemente de logistică", ne-a precizat Cristian Becheru, reprezentantul antreprenorului italian Astaldi SPA. Potrivit acestuia, în jurul datei de 1 august începe cercetarea arheologică a celor cinci situri. ,,Noi oferim tot ce înseamnă logistică pentru această operaţiune, muncitori necalificaţi, utilaje. Prin contract, am solicitat ca în aproximativ două luni să fie finalizată cercetarea arheologică. Avem nevoie de descărcarea arheologică pentru a putea începe lucrările şi pe aceste porţiuni. Paralel cu aceste proceduri sunt şi alte lucrări pe aliniamentul traseului de autostradă. În prezent, am depus documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie. Urmează să fie aprobată în Consiliul Tehnico-Economic al CNADNR, apoi se eliberează autorizaţia de construcţie şi încep lucrările", ne-a mai explicat Cristian Becheru.

Buldozerele intră pe primii şapte km dinspre Turda

Conform termenelor contractuale stabilite cu oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, asocierea Astaldi SPA – Max Boegl Romania SRL – Astalrom SA – Consitrans SRL, construcctorul lotului de autostradă Iernut - Cheţani (17,9 km), începe lucrările pe primii şapte km. ,,Am început să negociem contractele pentru achiziţia materialelor de construcţie necesari celor 17,9 km de autostradă, între Iernut şi Cheţani. Cumpărărm nisip, pietriş, cribluri, agregate pentru betoane, balast pentru fundaţie, ciment şi grinzi pentru poduri", ne-a mai precizat reprezentantul antreprenorului italian Astaldi SPA.

Pe acest tronson de autostradă vor fi mai multe lucrări de artă, respectiv poduri şi viaducte. Pe traseul celor şapte kilometri de autostradă se constuiesc două poduri peste trei braţe ale râului Mureş. Cele două poduri vor avea o lungime totală de aproximativ 850 m şi sunt în apropiere de localitatea Bogata, judeţul Mureş. În total, pe lotul 2 de autostradă, între Ogra şi Câmpia Turzii se construiesc trei poduri peste Mureş şi unul peste calea ferată Deda-Războieni.

În prezent, am depus documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie. Urmează să fie aprobată în Consiliul Tehnico-Economic al CNADNR, apoi se eliberează autorizaţia de construcţie şi încep lucrările.
Cristian Becheru, reprezentantul antreprenorului italian Astaldi SPA

http://www.capital.ro/constructorii-autostrazii-transilvania-primesc-autorizatiile-de-constructie.html

infraAdi_ro

Din pacate doar stiri,stiri, si toata lumea vorbeste dar nimic concret.M-am saturat ,cred ca o sa plec la capsuni in Germania:(

http://www.bihon.ro/vom-vedea-minunea-lucrarile-pe-a3-suplac-bors-ar-putea-fi-reluate-in-august/1669389
Romania are un viitor doar daca are prezent!

cristi5

#10343
M-am tot gandit cine face studiile de mediu si cat sunt de coruptibili sau nu... Aici avem unul trimis in judecata (o stire veche dar inca de actualitate pt ca intre timp a fost condamnat cu suspendare)

http://m.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Un+expert+controversat+trimis+in+judecata+in+dosarul+Cuprumin+fa

http://www.romaniacurata.ro/complicele-ucigasilor-raurilor-de-munte-condamnat-penal-cum-poate-afecta-aceasta-decizie-constructia-autostrazii-transilvania/

Omul a mai fost implicat si in studii de mediu pt Rosia Montana, etc.


NGC

MT a pus azi la dispozitie "Proiectul de Hotarare a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Secţiunea 3A, subsecţiunea 3A1 şi 3A2 de la km 8+700 - km 25+500 pe teritoriul localităţilor, Gârbău şi Sânpaul, din judeţul Cluj, din cadrul obiectivului de investiţii de interes naţional "Autostrada Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea"".

http://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1251-hg27072016dtr

QuotePentru continuarea lucrărilor la obiectivul de investiţii şi pentru a asigura Constructorului terenul liber de sarcini şi front de lucru în mod continuu pentru execuţia proiectului, deoarece orice întârziere apărută în programul de lucrări poate genera costuri suplimentare, prin prezentul proiect de act normativ se urmăreşte aprobarea declanşării procedurii de expropriere pentru un număr de 883 de imobile, având o suprafaţă totală de  1.501.612,00 mp aflate pe Secţiunea 3A, subsecţiunea 3A1 şi 3A2 de la km 8+700 - km 25+500 pe teritoriul localităţilor, Gârbău şi Sânpaul din judeţul Cluj

QuoteSumele individuale estimate de către expropriator aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Secţiunea 3A, subsecţiunea 3A1 şi 3A2 de la km 8+700 - km 25+500 pe teritoriul localităţilor Gârbău şi Sânpaul, din judeţul Cluj, din cadrul obiectivului de investiţii de interes naţional "Autostrada Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea", prevăzut la art. 1, sunt în cuantum total de 632 mii lei sunt alocate de la Bugetul de Stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor conform Legii Bugetului de Stat pe anul 2016, nr. 339/2015,  capitolul 84.01 ,,Transporturi", titlul 55 "Alte transferuri", alineatul 55.01.12 "Investiţii ale agenţilor economici cu capital de stat".

Observatii si propuneri se pot face pana in 07.08.2016.

infraAdi_ro

Autostrada Floarea Soarelui :)) Ogra-Iernut - drum tehnologic deocamdata(e pietruit acuma aproape tot).







Romania are un viitor doar daca are prezent!

voicul

#10346
Șase ani şi 38 milioane euro pentru 8,7 km din Autostrada Transilvania

(Haluciant sau la alegeri in fiecare an?)

"Acum, firma deţinută de Dorin Umbrărescu, Spedition UMB, ,,pregăteşte terenul" pentru o nouă tăiere de panglică chiar în perioada alegerilor parlamentare. "

http://www.money.ro/sase-ani-si-38-milioane-euro-pentru-87-km-din-autostrada-transilvania/

kumar

#10347
^

Un articol pe degeaba, nu spune nimic.

SILVIUFG

Cine s-ar incumeta sa taie panglica acestui lot la finalizarea lui, fara viaduct? In articol e vorba clar doar de lotul UMB iar la final vine bomboana pe coliva.....
Contractul pentru proiectarea şi construcţia Autostrăzii Transilvania, sector 3A Cluj Vest (Gilău)-Mihăieşti a fost semnat în aprilie 2013. De neluat in seama....

icristian

@voicul e atat de prost articolulul ala incat nici nu stiu de unde sa incep...

Zice ca dureaza 6 ani, si totusi a fost semnat in aprilie 2013. Nu zic cat a mai durat pana au primit autorizatiile, oricum pt defrisarea padurii abia au primit autorizatie si s-au miscat exemplar

Faptul ca pregateste terenul pt o noua taiere de panglica..... alta tampenie.... Oricum lotul nu o sa poate fi folosit pana nu se termina podul peste somes..

de bani:
Quote
[132763] / 26.01.2012: "Proiectarea Si Constructia Autostrazii Transilvania, Sector 3a, Cluj Vest (Gilau) – Mihaiesti, Km 0+000 – Km 25+500, Tronson 3a1 Km 0+000 – Km 8+700"
    Oferte deschise in 21.08.2012: 13 oferte
    Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 22.04.2013 conform anuntului de atribuire [135868] / 25.04.2013 catre UMB (loc 2)
    Valoare estimata:  316.721.333,35 RON fara TVA
    Valoare atribuire: 258.199.052,52 RON fara TVA

Ideea e ca UMB e printre putinele firme care lucreaza exemplar iar acest articol numai adevarul nu spune.