Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 19 Guests are viewing this topic.

marinul

daca tot e perioada Euro2016, @bridge hai sa ne bucuram de gool, chiar daca pierdem meciul :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

fuscobal

Ma bucur sa vad terasamentul si rigolele aflate in stare asa buna dupa ani de paragina. Se vede lucrul de calitate (pe bani extrem de multi ce-i drept) si e foarte bine ca noul constructor se ocupa de curatarea rigolelor inainte de toate ! S-au vehiculat multe procente de realizare fizica dar la acest moment care este cel corect pana la urma ?

dr4qul4

Procentul corect? Vedem la toamna daca este 50 sau 30%. Contează foarte mult ce s-a degradat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

vesti bune...multumim

raspunsul pt calitate este modul de lucru si mai ales materialele.

Inginerul care m-a insotit pe A10 si a lucrat in trecut pt Bechtel chiar si in zona pozata,mi-a confirmat ca foloseau doar piatra sparta si balastru pt terasament.....de aici si rezultatele......

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Quote from: fuscobal on June 18, 2016, 10:31:12 AM
S-au vehiculat multe procente de realizare fizica dar la acest moment care este cel corect pana la urma ?

CNADNR-ul  spune ca suntem la 35%.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ciprianul

E bine ca se misca ceva. Important e sa se faca ceva ca se pierde timp.

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.


marinul

#10027
Weekendul asta am facut un reportaj pe tronsonul Suplacu-Bors. Sunt curios cum (daca) evolueaza lucrurile pe acest tronson. Am incercat sa cuprind aproape toate structurile si nu numai.  Pe parcurs daca v-or aparea modificari vreau sa fac o paralela de genul 17.06 vs 15.08. Atasez si o harta unde am notat zonele de unde sunt facute pozele



Incepem cu Suplacu iesirea spre Bors zona 1

vedere spre Suplacu



vedere spre Bors





Viaductul de la Dolea zona 2

vedere spre Suplacu



vedere Bors



zona 3

vedere Suplacu



vedere Bors



zona 4

vedere Bors



zona 5 aici m-am intalnit cu prima echipa de muncitori care curatau rigolele



Viaduct peste raul Bistra in dreptul localitatii Margine, aduagat in 02.07.2016

vedere spre Suplacu



zona 6

vedere spre Suplacu



vedere spre Bors



zona 7 pasaj peste CF Abram-Voievozi



zona 8 Nod Chiribis

vedere Suplacu



vedere spre Bors



zona 9

vedere spre Suplacu







vedere spre Bors



Pasaj





















marinul

#10028
zona 10 se vede notat pe podet km 28 .mi-am dat seama pe la sfarsit ca pe structuri e notat km :))



zona 11

vedere spre suplacu



vedere spre Bors



zona 12 aici ne apropriem de DN19E si aici se si termine lucrarile la terasament



vedere spre Suplacu



vedere spre Bors, putin mai in fata DN19E





zona 13 pasaj DJ 190E

vedere spre Suplacu















marinul

#10029
trecem pe cea de a 2 a harta



zona 14 aici autostrada se "intersecteaza" din nou cu DN19E

vedere spre Suplacu



vedere spre Bors



zona 15 pasaj DC115





unghi opus





zona 16, aici dam de niste vestigii arhelogice :)





vedere spre Suplacu



vedere spre Bors



zona 17

pasaj drum agricol cred





vedere spre Suplacu



vedere spre Bors





marinul

zona 18 din dealul inconjurat cu rosu ar trebui sa "iasa" autostrada



zona 19 Pod peste Paraul Ghepes si pasaj DC118A de aici soarele devine din ce in ce mai enervant

vedere spre Suplacu





vedere spre Bors, in 300m ar trebui sa rasara si pasajul



zona 20 pasaj DN1P



vedere spre Suplacu



vedere spre Bors



zona 21 pasaj DC72





unghi opus



zona 22 DJ 767







in indepartare se vad parti din pasajul anterior

















marinul

#10031
zona 23







zona 24



pasaj al acestui drum agricol



zona 24 Salard 2 pasaje



vedere spre Suplacu



vedere spre Bors, unde vedem pasajul peste DC25



pasaj DC25



vedere din DC25 dinspre Salard



zona 26, de aici autostrada isi ia ramas bun de la DN19E



Pasjul pe unde va fi relocat DN19E





zona 27 pasaj drum agricol



KM 56



zona 28 nodului rutier cu DN19





vedere spre Suplacu



Vedere spre Bors




Ciprianul

@marinul cand vin in tara o luam toata zona de la Suplac pana la DN19E sau spre Cauaceu si luam si drona cu noi. Facem ceva frumos sa vada si cei ce lucreaza ca suntem cu ochii pe ei. Frumos reportaj si bafta pe mai departe.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

marinul

#10033
Lipsesc cateva structuri importante, podul peste Bistra din zona Margine si  un pasaj inainte de Chiribis, intre CF si viitorul nod unde nu am putut sa ajung si viaductul de la Suplacu care am considerat ca are destule poze pe aici si este vedeta acestui tronson. Da Cipri o sa mergem, in principiu acolo unde apar modificari, daca apar.

Numai bine si o duminica placuta tuturor.

Hai Romania!!!

aditd

Felicitari pentru reportaj!

Ai spus: reportaj de week-end si muncitori, deci: lucreaza si in week-end?