Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 24 Guests are viewing this topic.

alecu26

schimbare de guvern, au plecat prietenii, nu mai merg claimurile sau modificarile de proiect...etc. Plus firme de 2 lei cu antecendeten in asfaltari de strazi (exceptie Arcada, dar ei sunt vioara a doua oricum...si posibil doar cu numele pentru exepriena similara).

Motivul oficial nu mai conteaza.

Trebuie facut ceva in legislatie. Genul de experiente similara bazata pe tot felul de tert sustinatori, sau subcontractori....ar trebui eliminate.

Drumurile noastre POATE;

Europiu

O intrebare, recunosc, probabil idioata: nu permite legea, fara desfasurarea unei noi licitatii, atribuirea directa a ocupantului locului doi de la licitatia deja desfasurata?

Eu, daca ar fi sa angajez pe cineva, nu cred ca as repeta tot concursul...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

adiarc

Pai nu au o garanție depusă ?

Renunța la ea,pur si simplu ?

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

^^ S-ar da drumu la manarii asa.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

StefanCelMare

#9214
Quote from: alecu26 on April 05, 2016, 05:48:41 PM
aaa....deci pe langa ca l-au facut din punctul meu de vedere unde nu trebuie...au reusit sa-l bage in sit natura 2000. Misto.

Eu o as fi vrut-o pe cea neagra, cu o gramada de cut&cover sau tunele forate...dar ma multumesc si cu cea rosie.



Si nu ma luati cu padurile din zona...uitativa in ce bataie de joc a mers centura Apahida-Valcele. E efectic maximum de damage ce se putea face. Era o padure in ea...si in ea au nimerit, si au facut zigzag prin ea. Puteau sa se si intoarca un pic si era totul complet.


Dacă este vorba despre legătura dintre A3 și Mărtinești / Tureni, se pare că toate tronsoanele propuse au mici suprapuneri cu arii protejate.
Check this out:

alecu26

Quote from: adiarc on April 06, 2016, 05:58:23 PM
Pai nu au o garanție depusă ?

Renunța la ea,pur si simplu ?

Probabil au gasit clauza contractuala in care acuza CNADNR.

Cat despre al doilea clasat....eu nu vad de ce nu s-ar putea, mai ales faca nu sunt facute lucrari si platite facturi. Nu cred ca se pot face manarii, intelegeri. Nu mai multe decat in forma actuala, si acelea ar fi ilegale oricum.

Dar am inteles ca e totusi greu de facut o asemenea lege. Poate daca avem pe forum epxerti in achizitii publice, sau juristi...sa ne ajute cu o parere.
Drumurile noastre POATE;

StefanCelMare

Pe o hartă de detaliu, se observă ceva mai bine că este o minimă suprapunere la nod...
Este trist, zona afectată este chiar lângă A3 și probabil deja ruderalizată (mari șanse să nu mai fie nimic deosebit acolo dacă a fost vreodată).


Europiu

Exact asta voiam sa spun: probabil ca, momentan, nu exista cadrul legal care sa permita "calificarea" directa a celui de-al doilea clasat in cazul in care primul abandoneaza (din varii motive). Dar (fara sa fiu jurist) nu vad de ce nu s-ar putea reglementa clar si explicit conditiile unei astfel de alternative la o procedura care dureaza oricum luni de zile.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).


alecu26

#9219
vestea buna e ca nodul e pe lotul lui Strabag, si cel putin cei 4 km si drum de legatura chiar nu au asa impact.

Dar ca sa ma laud un pic, din aceasta plansa cu limita loturilor se vede mai clar ce am spus cu multe pagini in urma. E posibila o alta solutie de nod, mai ieftina. Se salveaza pasajul superior al lui DJ 151B si se imbunatateste mult accesul din ambele directii spre Tarnaveni-Medias.

In plus, se poate creste si viteza prin bretelele nodului, la nodul in romb fiind mai usor de crescut raza.

Acest nod trompeta e o ramasita a planului initial ca autostrada sa fie taxata. Când e clar ca taxare directa nu va fi never ever....chiar nu-i vad rostul.



Si noroc cu Bechtel ca si-a gandit peste tot exceptional lotizarea proiectului relativ la deschiderile posibile la trafic.
Drumurile noastre POATE;

clau

#9220
Parerea mea e ca nu o sa fie probleme de mediu pentru ca si autostrada intra in site la nod... Daca a existat AM pt autostrada atunci si acel pasaj e inclus... Eu zic ca totul e ok la acest proiect Tureni A3 din pdv mediu

ciprebbe

Si Ok-ul va veni peste 6-9 luni....pe noi asta ne doare, ca trebuie sa stam atat dupa mediu desi cum zici si tu "totul e ok".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Schimba cu ceva faptul ca agata acel colt din situl natura 2000? Aviz de mediu trebuie oricum. E mai complicata procedura?
Drumurile noastre POATE;

vancouver

Dupa cum am aratat mai sus cu 2 pagini, siturile natura 2000 impun anumite restrictii la constructiile de infrastructura, CU EXCEPTIA CELOR DE INTERES NATIONAL. In cazul acestora, existenta Sitului Natura 2000 implica DOAR o durata mai mare pentru avizul de mediu, pentru ca trebuie facut un studiu al impactului lucrarii asupra speciilor protejate. Daca fix pe traseu avem specii protejate, trebuie gasite metode a le proteja, de ex. tunel, pod, relocare specii. Insa existenta sitului natura 2000 nu poate impiedica lucrarea de infrastructura de interes national.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Inchei totusi pe lotul de suflet, Gilau-Nadasel. Dupa o discutie cu cei de la UMB, e usor sa iti dai seama cate s-ar putea face in tara asta........ Dar sa vorbim de ce e, nu de ce ar putea fi. Se lucreaza foarte bine, practic pana la Paste, cei interesati se vor putea plimba de la km 0 pana la padure doar pe aliniament. Pe partea dinspre Nadasel, s-au facut stocuri de materiale necesare pentru completarea ultimelor umpluturi. Ultimele piedici in finalizarea lotului in 2016 sunt: solutie agreata de CNADNR & CFR la giratoriul de la Nadasel si obtinerea de catre UMB a unei derogari de cateva luni de la termenul de finalizare. Zilele astea e data limita pentru finalizarea lotului, dar toata lumea stie ca avem padurea + giratoriul de la Nadasel unde nu se poate intra inca. Sa speram ca CNADNR va aproba aceasta derogare, e de bun simt.

Intre viaductele IV si V, privire spre V.

Invers. In stanga, viaduct II, in centru III, in dreapta(nu prea se vede de soare), IV.

Fosta padure.

Inspre Nadasel, un podet.

Spre Nadasel, balast stabilizat proaspat.