News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 26 Guests are viewing this topic.

linucsu

As propune si eu o varianta de ocolire la Turda, cea mai ieftina cu putinta. ;-)

La iesire din Turda autostrada supra-traverseaza DJ103G Copaceni-Sandulesti. Distanta de aici si pana la DN1/E60/E81 este de aprox. 2km,  80% fiind drum asfaltat. Clar ca trebuie largit si consolidat drumul pentru a suporta traffic greu + un pod peste paraul racilor + un giratoriu mare la intersectia cu DN1. Un dezavantaj major este diferenta de nivel intre A3 si DN1 undeva pe la 100m. Mai sunt si alte dezavantaje dar acesta mi se pare cel mai mare...

Cei din zona pot arunca o privire si verifica daca este fezabila aceasta varianta.

link catre zona despre care vorbesc: http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=46.584694&lon=23.746247&z=15&m=h


dragos76

Cred că varianta asta e mai dezavantajoasă decât cea cu legătura la Mărtinești. Acel DJ e într-o zonă cu activitate freatică mare, drumul actual are multe denivelări
Sub/supra traversare a autostrăzii există și în soluția cu Mărtineștiul. Singura diferență ar fi că acolo trebuie făcut un drum nou (costuri mai mari), dar asta cu avantajul că îl faci pe un teren mai plat, plus poți să îl proiectezi din prima pentru o capacitate și un standard de viteză mai mare.

linucsu

Ideea mea era sa vedem daca se poate folosi zona respectiva, chiar luand in considerare o proiectare de la zero a unei legaturi la DN1;
Din punctul meu de vedere legatura la Martinesti pare mai buna dar intarzie mult prea mult si diferenta de costuri cred ca este semnificativa.

ciprebbe

Varianta ta costa mai mult :p si diferenta de nivel e mai mare iar ca timp de executie ar dura si mai mult.
La Martinesti avem SF, se merge mare parte pe pasune(extravilan), avem supratraversarea A3(cu 3 benzi deja pe A3 acolo) si iesirea in DN e "pe plat" fata de "Dealul Dabagaului.

Care mai stiti link-ul de la mediu pt a vedea cat intra in "Natura 2000" centura asta?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


ciprebbe

Astia isi bat joc de noi? Nu intra in Natura 2000.
Traversarea 103G e in afara iar Natura 2000 se opreste la 107L.

Avem undeva configuratia nodului de acolo in detaliu? In alta zona e departe de zona protejata "Natura 2000"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC


alecu26

la legatura aia sugerata de Pasadia ma gândeam si eu ieri dar am renuntat. E mult prea complicat si lung. Doar daca s-ar folosi portiuni din acele DJ-uri si culoarele pe care merg ele. Uitati si semnul de circulatie ce indica...deci e posibil. Pana acum multi ani, acel semn indica inclusiv Bucuresti. Dar orice localnici nu-l recomanda. Mai bine variantele clasice...prin Gilau sau Buru.

https://www.google.ro/maps/@46.6437054,23.4648401,3a,75y,14.53h,88.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJAdo7TXo0x5tPvZlPeYtrw!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro

PS: eu ma tot mir de centura Valcele Apahida cum a intrat in acea padure. efectiv intra printr-un colt, si iese prin cel opus, si intre ele face zigzag.

Apropo, cei care ati mai condus pe ea: s-a stabilizat? sau tot '"fuge""? Nu de alta...dar daca e stabila....am sperante cu OS3, ca nu se va transforma intr-o munca de Sisif.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

E stabila, sambata m-am intors pe ea de la filmarea A10.
Chiar am zis ca au reusit in sfarsit sa o scoata la capat.

Legat de Martinesti se pare ca relocarea 107L (desi in poza apare 103G) musca cativa m din marginea "Natura 2000".  Deci au gasit legal cum sa amane proiectul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
-06.04.2016-

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale anunță că astăzi, 6.04.2016, a fost semnat contractul "Proiectare și execuție pentru realizarea autostrăzii Brașov - Târgu Mureș – Cluj - Oradea, Sectiunea 2A: Ogra - Câmpia Turzii, Lotul 2, Iernut - Chețani, km 3+600 - km 21+500 ".

Termenul de execuție este de 4 luni  - Proiectare, 12 luni  - Execuție lucrări și 48 luni  - Perioada de garanție.
Contractul a fost atribuit Asocierii ASTALDI SPA – MAX BOEGL ROMANIA SRL – ASTALROM SA – CONSITRANS SRL, valoarea acestuia fiind de 437.630.890,05 lei, fără TVA.

Finanțarea obiectivului este din fonduri UE, POIM – FC, 75% și de la Guvernul României, 25%.
Secțiunea 2A km 0+000 – 37+191, parte a obiectivului de investiții Autostrada Brașov – Cluj - Borș, se situează pe teritoriul județului Mureș, între localitățile Ogra și Hădăreni, respectiv în județul Cluj, între Hădăreni și sud-estul orașului Câmpia Turzii.

Sectiunea 2A este împărțită în 3 subsecțiuni, după cum urmează:
lotul 1: Ogra, Km 0+000 – Iernut, Km 3+600
lotul 2: Iernut, Km 3+600 – Chețani, Km 21+500
lotul 3: Chețani, Km 21+500 – Câmpia Turzii, Km 37+191


CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bridge

Lemacons SRL - Vega 93 SRL - ARCADA SRL  si-a reafirmat ,definitiv,decizia de reziliere a contractului Tg Mures-Ungheni.

TibiV

A zis si Homor ieri la Parlament...
Dar am uitat sa postez informatia :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ticker

Super, iar nu facem nimic anul asta... alte luni de licitatii CAB etc...

laszlo.robert


adiarc

A trecut peste un an de zile de la semnarea ctr.si statul nu a pus la dispoziție nimic - expropieri,avize,etc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura