News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

pescar23

Salutare
Azi trecand pe langa lotul Biharia Bors am vazut ca a sosit fierul pt structuri plus cateva utilaje erau in miscare.

horatiu.cosma

Cristian 74, si eu is din Zalau (originar), astept sa ne vedem pe santiere si sa dezbatem si live  :D.

Cristian 74

@horatiu.cosma: cu drag, doar să avem șantiere!

Cristian 74

Meanwhile, izolați în mini-lotul lor din Vest, Selina dă anunț de angajare 30 de conducători transport mărfuri și 2 operatori cântar marfă pentru Proiectul Autostrada A3 (cum îl numesc ei).

danutzu_1069

Pai cu ce au mers la licitație???
Trebuie sa dovedesti ca ai personal si utiaje / mijlace auto...

alex8

Crezi ca o sa aiba aceeasi angajati de la publicarea anunțului pe Sicap si pana finalizează lucrările?

Cristian 74

#20511
@danutzu_1069: utilaje și personal au, dar angajează oameni în plus pentru lucru pe schimburi, e una dintre cerințele din anunț. Oricum, e o practică normală să angajezi oameni pentru lucrări de anvergură.

danutzu_1069


LittleWanderer

Au aparut imagini noi pe Google Earth cu loturile Campia Turzii - Ungheni.

nctind

Cred ca au aparut primii tarusi pe Cristian - Rasnov. O sa va tin la curent cu noutatile.

nokia_6260

Sa nu ne traga in teapa in tarusii aia.

pentium10

#20516
Referitor la nodul Chetani pe lotul Straco, care are 2 structuri, una pe DN si alta pe aliniament.
Structura de pe DN este facuta si are grinzile puse.
Cel de pe alinament pare abandonata si nu se lucreaza la ea. Probabil Straco nu se apuca, sa aiba pozitie de negociere cu CNAIR.

Mi-am dat seama ca se poate da in trafic fara a termina structura de pe aliniament, adica fara a ridica grinziile.
Daca ar termina terasamentul si ar asfalta, se putea folosi bretea de intrare si fara structura aia finalizata de pe aliniament ca se trece sub structura.
Si grinzile pot fi ridicate ori ziua ori noaptea, restrictionand doar intrarea pe autostrada pana dureaza ridicarea propriu zisa. Iesirea de pe autostrada putea fi facuta fara deranj.

Straco nu gaseste macara ca trebuie platile sa fie facute la zi, si se apuca de o noua ridicare doar dupa ce cel precedent a fost platit. Fapt confirmat si de Deme. Totusi Deme zice ca urmeaza ceva ridicari.

Daca am vorbi de o reziliere, si in regim propriu ar putea CNAIR sau DRDP sa finalizeze ce a mai ramas din nodul Chetani?
Momentan ar trebui monitorizat mai de aprope Astaldi sa finalizeze cat mai repede si fara rabat de calitate lotul, ca la Straco pare finalizarea incat sa fie data in trafic Nodul Chetani este fara efort seminifcativ.
Apropo la capatul lotul Strabag giratoriul de pe DN e foarte denivelat, aia nu ar fi trebuit sa fie reasfaltata de Strabag?

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

SergiuSerj

Ieri pe la ora 18:00 am trecut pe langa nodul Iernut. Erau in jur de 30 de muncitori care lucraru la structuri, se turna in acelas timp. Au turnat toti pilonii dintre calea ferata si autostrada. Pe partea cealalta, dupa calea ferata, se lucra intens. Un lucru ce mi s-a parut interesant este faptul ca la ora 18:00 a ajuns o masina cu mincitori (in prima instanta am crezut ca pleaca de pe santier, dar mi-am dat seama ca coboara si se pregateau sa lucreze).  In ritmul asta, cu siguranta in 2-3 luni grinzile o sa fie puse sus.

In schimb, indreptandu-ma spre Cluj, catre nodul Straco, liniste totala.. La Campia erau cativa muncitori si aproximativ vreo 10 bascule care tocmai paraseau nodul de la Campia.

Senerslav

Practic anul asta ne putem lua adio de la deschiderea unui lot de pe a3 , ma contrazice cineva ?

nctind

In locul unde se marca aseara, la Rasnov - Cristian, au aparut utilaje, vad de la geam. Dau o fuga si va confirm.