News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Allex

Video cu Obiecut 3 la 3 zile de la deschidere



"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

Vorba celor mulți de pe FB ce comentează pe postările API, mare rușine să facem în secolul 21 drum cu 2 benzi, că îl mănâncă traficul  :lol:.

vladyx

In cativa ani presimt ca si Obiectul 3 va ajunge subiectul unei discutii despre a fi largit :lol:

razvan96

Deja ar trebui, se vede ca traficul o cere... :lol:

carutasul

lăsând ironia la o parte, pe ocolitoarele astea capacitatea cred că e suficientă pentru multă vreme dar mă deranjează rău de tot giratoriile la intersecții. Dacă tot au făcut o cheltuială, cu un 10% poate în plus o făceau cu intersecții denivelate și probabilitatea era destul de mare să nu mai aibă nici o problemă, niciodată în viitorul previzibil. Când o să vorbim de saturație, o să vorbim în mod sigur la unul din giratorii, dacă apare un cartier, o fabrică sau mai știu eu ce în zonă... Da, înțeleg giratoriile pe drumurile existente ca soluție provizorie, dar nu pe ocolitoare făcute de la zero...

pasadia

@AlexAllex ^^

Da, am făcut o varza căci era dimineață, eram grăbit și oricum nu știu exact care e numerotarea "obiectelor". Dar ideea cred că e simplu de înțeles: o ipotetica deschidere strict a celelaile bucăți de centura 1+1 (adică între DN2 și DN15 pe partea de nord a Bacăului) fără deschiderea bucății de autostrada ar ajuta numai traficul dinspre DN11 spre DN2 nord (Onești <-> Român, Brașov <-> Iași) căci nu ar mai intra prin interiorul municipiului.

naivu

Nici eu nu am inteles de ce au facut obiectul 3 la 1+1, dar, trebuie sa recunosc, la ce ar fi folosit un 2+2 care sa se descarce intr-un (sau sa traverseze un) giratoriu pe DN2? Pur si simplu un motiv in plus sa nu scoata A13 pe traseul actualului DN11 in V Bacaului! Sper sa scoata A13 la Racaciuni sau Adjud!

voicul

Nu e valabil doar aici:

Pentru cei care se intreba de ce e 1+1 inaugurat cu mare fast in 2020 sugerez sa se intreb si de cand este SF-ul?
Probabil o sa fie S.F. raspunsul.
MZA oare nu s-a dublat in ultimii 5 (la unele proiecte chiar 10) ani?
Probabil o sa fie S.F. raspunsul si aici.


horatiu.cosma

#4793
SF-ul e făcut de Arcadis în 2012. MZA-ul nu se dublează chiar așa, din 5 în 5 ani, că nu apar zeci de mii de mașini de pe lună. E un domeniu destul de tehnic și complex acesta al prognozei valorilor de trafic pe o rețea, în care intră o mulțime de date, statistici, prognoze INS referitoare la gradul de motorizare, fluctuația populației, modificări de comportamente de deplasări în funcție de noi infrastructuri, așa că ar fi bine să opinăm pe seama lui în cunoștință de cauză.

cristi5

E un domeniu de modelare, ca la covid. Daca era dupa unii modelatori, jumatate din populatie era deja dincolo.

Fireste ca niciun model nu va da vreodata rezultatul corect. Apar crize economice sau sanitare, oamenii emigreaza si fac trafic (rutier ma refer) in alte tari in loc, etc.

pasadia

Deși eu sunt unul dintre cei care tot repeta aici că MZA-ul e mic în multe zone ale țării (și nu justifică soluția autostrăzii), totuși o să zic și că în zonele urbane mari MZA-ul se poate dubla in 5 ani. Din 2 cauzeze simple:

- dezvoltări imobiliare sau industriale  într-o zonă în care acestea nu existau înainte (sau erau mult mai reduse)
- mutarea traficului din interiorul orașelor spre exterior că tendința normală data fiind necesitatea încurajării transportului public sau al bicicletelor in zonele de interior (adică descurajezi traficul de autoturisme să folosească rute prin interiorul orașelor și le încurajezi sa folosească centura).

Văd asta in mod evident la Brașov și Oradea, unde centurile chiar au trafic tot mai mare. Și cred că la fel ar trebui sa fie și la BC - odată scos traficul greu zona carosabila din oraș ar trebui reamenajată și asta va duce la descurajarea utilizării și a mașinilor mici in inteeior.ul orașului - va fi mai avantajos să ocolești orașul decât să mergi prin interior (iar asta va genera o creștere semnificativă de MZA, creștere care nu cred că e luată în calcul în mod serios in modelările făcute).


Duta C

#4797
Foarte interesant videoclipul......sincer ma bucurat tare.....e nevoie mare de ingineri,constructori,..toti seriosi binenteles.O meserie extraordinar de frumoasa!!Bravo lor! :) :)
Usor usor UMB daca o tine asa se extinde la scara europeana!
p.s Din cite vad UMB au o politica f. sanatoasa in ceea ce priveste resursa umana si asta e cheia succesului lor! :p

Quest

#4798
Subscriu, un video foarte imbucurator ! Multumiri Horatiu.
E ca o razbunare a Moldovei, regiunea lasata de politicieni fara infrastructura, are acum un constructor de virf in materie de autostrazi, care provine din Moldova, construieste in Moldova, si care isi ia resursa umana de specialitate din pepiniera facultatii de profil aflata in Capitala Moldovei, Iasi.  :thumbsup:
Common sense will get you far !

adiarc

foarte frumos....felicitari...

este modelul de succes care funcționează din ce in ce mai mult in Romania si in toata lumea civilizata - sistemul dual

si o carte de vizita onestă pt Facultate...vezi ce faci ( iti dai seama daca iti va place sau nu ) si vezi si care este finalitatea ulterioară terminarii studiilor cu un job la mare cerere,bine platit....si vb.unuia, unde nu te plictisești niciodata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura