News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

voicul

#4740
Chiar si acum mi se pare super bine cu 8 minute castigate.
Poluarea + zgomotul redus prin oras nu au fost mentionate, dar sunt si astea castiguri.
Ajuta mult varianta asta.

TibiV

#4741
Doar ca giratoriul ala este tare anemic si meschin..
Vedeti TIR-ul de la 11.10
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pest1969

Corect, daca e trafic mare spre Piatra Neamt, asa e.

Raducu Popa

#4743
In sfarsit s-a deschis.... :D :cheers:
Pentru cei care vin dinspre Piatra Neamt / Moinesti / Onesti si vor sa mearga catre Nicolae Balcescu/ Adjud, si invers,  bucata asta e aur curat. Cred ca sunt mai mult de 8 minute castigate, estimez cel putin 15. La semaforul din intersectia cu strada Chimiei, cateodata am prins si 4 stopuri a cate 80 sec, deci circa 5 min numai acolo se pierd. Cand se intra in oras dinspre Nicolae Balcescu se statea mult mai mult...

Ionut

Deci presiunea muzeelor pusa de API și alegerile iminente au mai adus o deschidere parțială...

TibiV

8701...

Ar fi bine ca API sa reuseasca macar 87 de schimbari in bine...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdan4ice

Si pe relatia DN2 Sud - DN2 Nord e mai rapid pe bucata deschisa astazi.



pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

rocklee


reed


TibiV

Ce bine arata...
Iar parcarea (spatiul de servicii) este comparabil cu cele de pe autostrazi, doar ca este mai micut...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cetatean

Deci cum ar veni acu 14-15 luni aici era camp? Bravo!
P.S. sa le dam cu tag la Pizzari la Aktori sa vada ca se poate!

Acc3l3ratoR


Io

Bun, bravo, UMB!

Permiteti-mi sa am o miriiala referitoare la marcajele rezonatoare. Le inteleg rostul pentru portiunile unde trebuie sa-l obligi pe sofer sa incetineasca, adica inainte de intersectii. (In ce ma priveste fac pe dracu-n patru sa nu am piciorul pe frina cind trec peste ele si frinez strict intre ele pentru a-mi proteja bucsaraia, suspensia, caroseria si confortul pasagerilor). As fi ok pina aici. Insa sa ma bata cucu' daca pricep ce rost au astfel de rezonatoare dupa intersectii (pe portiunile de accelerare). E din proiectare? E din standard? E din cauza ca firma care le face e platita la metru liniar? In oricare dintre situatii e gresit si cred ca ar trebui renuntat la asa ceva.
Deci puse pe decelerari da, pe accelerari insa nu aduce nimic sigurantei traficului, ba dimpotriva, si e deranjant. O prostie la care as dori sa se renunte.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Morosanu

Sunt puse pe toata latimea drumului pentru ca romanul dastept din fire vrea sa le ocoleasca... Ca sa nu-si strice bucsaraia...O:-)
Politica distruge tot ce atinge.