News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Dominik

#4725
S-au mai deschis in ultimii ani destule bucati de A fara oficialitati.....doar Politie, iar aici vorbim de 5-6 km de centura cu o banda pe sens, nu-si au sensul oficialitati aici.
You're in Steelers Country

KnX

Dacă și-ar face apariția dl. ministru Lucian.... Șova, dimpreună cu ceva oficialități locale, nu m-aș mira.
Că tot a militat pentru deschiderea acelui braț, făcându-și selfie și filmându-se pe acel tronson de șosea.
Nu-i bai! Cu oficialități sau fără, să se deschidă!

rusugxg

^^^
Macaraua aia nu lucreaza cam aproape de fire?

KnX

^^^
Da, fiind vorba despre o LEA de înaltă tensiune (110 sau 220 KV), macaraua pare destul de aproape de cabluri.
Astfel, ori păstrează și lucrează la o minimă distanță de ele (minim 2-3 metri), ori există un acord cu cei de la Transelectrica pentru a se scoate linia de sub tensiune între anumite ore.
Cred că ultima variantă este mai probabilă.
Așa vor face și la ridicarea tablierului pe următorul tronson.

electron

^
E o linie de medie tensiune, chiar daca sunt stalpi si izolatie de 110kV  pentru asigurare gabarite.
De altfel daca va uitati cu atentie se poate vedea separatorul de derivatie montat pe stalpul de 110kV si un racord pana in Stalp de beton de MT.
-oricum pt anumite operatii se scoate de sub tensiune.

LauR

Imagini din această dimineață, din zona podului DJ 207 peste A7, Săucești.
Ridicare terasamente + asfaltări.





















Lyvyoo

Se circulă pe obiectivul 3 al Variantei de Ocolire Bacău, între DN 2 Sud și DN 11

https://www.facebook.com/1555709434689130/videos/320362202715682/

Allex

O sa incerc un live mai tarziu, dupa 12
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dragos_on

Frumos. Fara tam-tam. Frumos si automobilul de la min. 14.24.

AFC

^ Au dat drumul fara tam tam ? Suna a normalitate
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

pest1969

Cineva din zona poate sa ne spuna cam ce impact are aceasta deschidere?
Privind pe harta, nu cine stie ce...

pentium10

Are avantaj pe relatia Piatra Neamț - Adjud pentru că va scuti o mare parte din tranzitul prin oraș.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

vancouver

Se formau cozi uriase la intrarea in Bacau din sud, venind pe DN2. Persoane din Bacau mi-au spus ca au fost si situatii cand a durat peste o ora intrarea in oras. Localnicii pur si simplu evita complet (daca pot) anumite ore.

Acum, imediat impactul o sa fie mic, pentra ca lumea inca nu stie de varianta. Dar pe masura ce se invata marele avantaj va fi descongestionarea intrarii dinspre sud in Bacau. O parte vor folosi noua varianta, iar cei care totusi vor merge clasic vor intampina un ambuteiaj mai mic. Acesta va fi marele avantaj.

Comparatia intre cele 2 variante in conditii ideale de trafic nu are nici o relevanta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Hoinar

Spre deosebire de Waze, care afiseaza aceasta varianta, Google Maps inca nu o afiseaza ca si varianta ocolitoare. Dar se va rezolva in cateva zile.