News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

ovicor

@ Vasile.Silion, albastru ar trebui sa traverseze A3 mai la sud, nicidecum sub sau peste portocaliu. Pentru ce e evident.

Europiu

Propunerile voastre, băieți, se apropie tot mai mult de nodul Sebeș A1-A10 fără conexiunile cu DN...  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

naivu

@vasile.silion, subscriu @ovicor, daca incrucisezi albastrul cu portocaliul langa autostrada, ai intersectie pe trei niveluri.
@europiu, configuratia de la Sebes pare chiar mai potrivita decat la Sebes pt ca, neavand nici un Sebes pe partea cealalta de autostrada, nu mai sunt necesare bretelele 5 si 6  :)

JohannDB

#4158
@ vasile.silion..... Uite aici un triunghi gata făcut și cu buclele optimizate.....
        La imaginea satelitară se vede pe teren că nemții au optimizat breteaua ce vine din A10 "vest și intră în A24 direcția Hamburg, prin aducerea ei mai prelung și mai paralel cu "linia ce vine din ramura de nord a lui A10 Berlin...
       În rest tot trei poduri, de lungimi relativ mici, cu raze mari/largi la bretele, rampe pante foarte dulci; spațiul mort ocupat de interiorul triunghiului este relativ "mic"... Am trecut  pe acolo foarte des (la fiecare drum de Rostock), cu 160 tone și 55m lungime; o plăcere supremă la restricții și pilotaj cu poliție - "catolicism curat".... :lol: :lol: :lol:
       -Situația reală o vedeți pe Google, dar țineți cont de nordul geografic, pe care "l-am întors" pentru a-l potrivi pe "Ploiești"



Powered by API/PUM imgur uploader
       

ovicor

Da, varianta prezentata de @JohannDB mi se pare cea mai buna. Daca n-ar fi problema cu "Cedeaza trecerea", toate bretelele ar putea fi abordate cu +100km/h.

dr4qul4

Ati luat in calcul si ca avem 2 pasaje peste A3, la 1,8 km unul de celalalt?
In plus, la 600 m de A3 (adica jumatatea vestica), padurea aceea devine aria natura protejata.
Totusi se poate face un nod decent, dar trebuie demolat si mutat mai la est sensul Bucuresti-Ploiesti
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danpandrea

^De-asta cred că o variantă A1/A11 se potrivește mai bine. Nu trebuie mutat nimic, pasajul DC85 rămâne la locul lui. Bine, mai e și varianta asta, deși nu e la fel de elegantă:


naivu

De ce la A1/A10 pot fi 2 pasaje peste A iar la A3/A7 musai sa fie doar 1? In plus in varianta A1/A10 s-ar patrunde in vestul A3 chiar mai putin decat in varianta Consitrans. Varianta A1/A11 pare OK (doar Moldova-Ploiesti si retur au de virat peste 90grade), varianta "neeleganta" are tot 2 pasaje peste A3 iar traficul pe sensul Moldova-Bucuresti tot vreo 270grade intoarce.

horatiu.cosma

A început Geostud forajele geo în forță pe Ploiești-Buzău, deocamdată pe primii 3-4 km dinspre Dumbrava și merge spre Buzău. Dacă avem pasionați în zonă care vor să dea o fugă la făcut poze, pot să îmi scrie în privat.

ovideatza

Asta inseamna ca daca nu iese ceva grav la geo traseul actual e definitiv? Adica inclusiv nodurile?

horatiu.cosma

Rezultatele forajelor se aplică pe un culoar, nu doar în punctele respective, deci se poate în continuare jongla în acel culoar, adică se pot face modificări (nu semnificative, gen mutat cu 5 km) la noduri.


horatiu.cosma

Adevărul e că și cei care au proiectat traseul A3 și-au bătut joc. Puteau să tragă acea curbă de la Dumbrava ceva mai departe de pădure, să încapă fără probleme nodul cu A7. Așa fie va rămâne acea înghesuială cu raze de curbură mici și siguranță în circulație redusă, fie va fi coșmarul CNAIR, cu defrișări, acord de mediu ceva mai complicat și alte asemenea care îi pune la muncă.

GeorgeS

Proiectantul totdeauna va incerca sa faca cat mai putina munca, cu cat mai putini bani. Era in sarcina beneficiarului sa se gandesca la viitorul nod cu A7 si sa ceara asta proiectantului.
Pe A7, Consitrans mai are un an de lucru si inca se pot modifica noduri... Asa ca intreb pe cei cu acces la mai date, considerand ca nodurile sunt cele de pe harta API:
1. Nodul A7-1D nu este prea complex? Ridicare 1D cu pod peste A7 cu conexiune dubla (intrare/iesire) la A7 pe ambele capete ale podului nu era suficienta?
2. Este in regula ca Adjud, Marasesti si Ramnicu Sarat sa aiba practic o singura conexiune cu A7? Adevarat, intre Adjud si Marasesti este un nod cam la mijoc, insa departe de ambele orase. La fel la Ramnicu Sarat. Daca "pierzi" iesirea mergi pana la 2N. Pare un compromis acceptabil?
3. La BC mi se pare ca este aceeasi poveste ca la A1/A11. Cand se va continua A7 (N si S), vor fi "devieri" pe autostrada, atat in N, cat si in S. Asta daca nu "se refac" nodurile dintre centura BC si A7. Sunt posibile aceste "reconectari" ale centurii avand in vedere frica de Curtea de Conturi a beneficiarului?

StanciuV

#4169
Zona viitorului nod rutier Dumbrava (A3-A7) , filmat astazi.



+ bonus :)