News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

rota

#4140
;
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

slartibartfast

@paulilie, pe unde trece linia ta albastră este localitate lipită de arie protejată. Satul Spătaru e extins chiar mai mult decât apare pe harta aia: cocoașa pe la sud ar fi și mai mare. Spune bine Horațiu: pe acolo se putea strecura autostrada.

Xed

Mie mi se pare ca acum incercam sa gasim cate o buba la fiecare ocolire a unui oras. Nici eu nu vad absolut nicio problema la Buzau.

De multe ori ne uitam la imaginile din satelit si avem impresia ca se poate strecura pe nu stiu unde sau se putea face mai dreapta o sosea insa omitem si situatia din teren: sate, arii protejate, soluri nisipoase etc.

voicul

Uitandu-ma la video, am observat cele 4 noduri de la Roman!

horatiu.cosma

E foarte ok traseul la Buzău, nu are sens sa mergem pe fente.

paullie


horatiu.cosma

Ce numești tu cocoașe la Buzău se numesc curbe în limbaj de specialitate, autostrăzile au curbe pentru a nu adormi șoferii la volan, nu merg drept zeci de km. În plus acolo se apropie puțin de Buzău pentru nodul Buzău vest (care pe linia ta dreaptă s-ar muta la sud de Spătaru, deci buzoienii ar fi dezavantajați).

dr4qul4

terminati cu Buzaul. Oricand aleg un ocol de 1 km decat sa trec printr-o arie protejata.
Ba chiar este mai bine asa, pentru ca au avut loc sa puna nodul exact unde este nevoie de el.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danpandrea

Dacă tot ni se promite că maximum 3 luni vom avea "revizuiri și adăugiri" pe propunerea de traseu A7, încep cu nodul A3/A7. Vi se pare cunoscut? E copie după A1/A11, dimensiunile sunt aceleași și evită eventualele complicații cu DC83.


vasile.silion

Ar trebui să pui și direcțiile prin săgeți, eu unul nu înțeleg foarte bine nodul propus de tine.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

voicul


vasile.silion

#4151
Mi se pare puțin diferită situația față de nodul de la Arad, măcar pentru faptul că acolo ,,direcția principală" a fost Centura Arad (A11), care, din câte îmi amintesc, s-a construit înainte de relația Arad-Nădlac, care s-a construit/atașat ulterior.
La Dumbrava, relația principală, existentă, e A3. Nu zic că nu se pot reconfigura capacitățile existente, dar din câte știu eu, cei de la Cnair nu au renunțat niciodată la ceea ce era deja construit în materie de autostrăzi, ci s-au încăpățânat să creeze noduri noi între autostrăzi desenând bretele conectate la ceea ce era deja construit.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

vasile.silion

Cel mai banal simplu și intuitiv nod la Dumbrava mi s-ar părea unul ca în schița de mai jos, desenată foarte rapid și fără talent:
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

GeorgeS

#4153
E tardiva discutia, dar macar sa invatam din experientele trecute. Nodul A1-A11 pare cel putin ciudat. Inteleg ca directia principala A1 este cu cocoasa, pt ca A11 a fost facut primul!?! Stiu ca sunt extrem de multe constrangeri care nu pot fi vazute din spatele tastaturii, dar vi se pare ca nodurile din Sebes sau Turda sunt reusite? Mie nu.

Daca vrem sa reducem costurile, nu la nodurile dintre doua autostrazi trebuie sa economisim. Acum traficul permite "improvizatii" in noduri iar romanii sunt disperati dupa autostrazi si accepta orice, dar ce va fi cand traficul se va dubla? "Vom vedea atunci" nu cred ca este optiunea buna si aproape sigur cea mai scumpa.

IMHO, nodurile dintre doua autostrazi, oricare ar fi ele, ar trebui:
- sa nu reduca viteza pe nici una dintre autostazi (sau macar nu semnificativ...)
- sa aiba separare TOTALA intre sensuri
- sa aiba presemnalizare si semnalizare ca pentru TOnTI (nici urma de limbaj ofensator aici!).

PS: @Vasile: Pare de bun simt pt mine. Cu raze mari insa.

voicul

Mie imi plac nodurile de la capete de pe A10. Ma fac sa ma simt ca in V!
Totusi nu trebuie chiar sa treci pe un nod cu 130. Merge si cu 80 - 100. Cu mai putin pot fi probleme.
Dar intradevar acolo trebuie facut un nod foarte bun, mai ales din perspectiva CoBra, ca o sa se faca si CoBra la un moment dat.