News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

usiabc

4 fotografii din zona colegului @expropriatul:









AlexxAlex da un semn sa mergem in cautare de pokemoni :lol:

Allex

^ nu gasim niciunul pana nu se culege papusoiul  :lol:

http://www.desteptarea.ro/un-sit-arheologic-si-porumbul-oamenilor-stau-in-calea-centurii-bacaului/

QuoteDetalii incredibile apar in ceea ce priveste santierul centurii ocolitoare, inaugurat cu fast si prezenta fostului ministru al Transporturilor, Dan Costescu, in campania electorala.

Potrivit primarului Cosmin Necula, care a avut intâlniri saptamânale cu reprezentantii constructorului (desi proiectul apartine si este finantat de Compania de Autostrazi), acestia au intâmpinat probleme in teren.

"Au gasit un sit arheologic vechi de 6.000 de ani. O alta problema este ca oamenii care sunt pe calea centurii refuza sa-si culeaga roadele. Am discutat cu primarii din localitatile vecine sa discute cu oamenii.

In plus, constructorul nu a primit nici un ban, desi recunoaste ca nu este singura companie in aceasta situatie", a detaliat primarul Necula.

In acelasi timp, acesta a spus ca turcii ar fi solicitat de la primarie doua lucruri: sa preia halda de fosfogips si pamântul rezultat in urma excavatiei la Sala Polivalenta.

Pentru ce le este necesar, n-am reusit sa aflam.

Dincolo de aceste vesti proaste, primarul sustine ca a obtinut ca termen sfârsitul acestui an pentru finalizarea tronsonului cuprins intre Nicolae Balcescu si Sarata.

Vom reveni cu un amplu material pe aceasta tema.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

usiabc

#752
^ Frumos viseaza primarul..... :lol:

Allex

^^ au revenit cu acel "amplu material" pe care l-au promis:

http://www.desteptarea.ro/si-cu-probleme-si-fara-bani-centura-bacaului-se-lasa-in-continuare-asteptata/

QuoteConstructorul care a câstigat contractul de executie a variantei ocolitoare a municipiului Bacau intâmpina primele probleme in teren. Declaratia, cu toate detaliile, a venit de la primarul Cosmin Necula, cel care tine sedinte saptamânale cu inginerii Eko Insaat, desi proiectul nu apartine Primariei Bacau sau Consiliului Judetean ci Companiei de Drumuri.

Astfel, potrivit primarului, ,,s-au descoperit situri arheologice. O alta problema este ca oamenii care sunt pe calea centurii refuza sa-si culeaga porumbul. Am discutat cu primarii din localitatile vecine sa ne ofere sprijin. In plus, constructorul nu a primit nici un ban, desi recunoaste ca nu este singura companie in aceasta situatie", a detaliat primarul Necula.

Problemele sunt recunoscute de inginerul sef adjunct al proiectului, Mehmet Ali Rende. ,,In ceea ce ne priveste, noi am inceput organizarea de santier. Pe Calea Bârladului vom avea sapte containere in care vor lucra inginerii, muncitorii. Avem si un laborator de testare a probelor de teren pe care le luam. Am angajat personal, avem 30 de ingineri care au fost deja aprobati de consultant. Am facut un plan de management al traficului", a declarat Rende. Toate aceste investitii s-au facut cu banii proprii ai constructorului. Compania de Autostrazi n-a dat nici macar avansul de 30 la suta stipulat in contract. Totul depinde de bani. Asfaltul si podurile nu se toarna doar cu bunavointa.

Constructorul nu este singurul neplatit in aceasta poveste. S-ar parea ca nici oamenii care sunt pe calea centurii, desi au fost expropriati, n-au vazut un leu. Acesta este motivul pentru care si-au semanat linistiti porumbul, iar acum asteapta sa-l recolteze. ,,Oamenii ne-au mai cerut pasuire, de o saptamâna, doua si le-am dat", a recunoscut inginerul.

Halda si pamântul de la groapa Salii Polivalente ar putea ajunge la turci

Intrebati cu ce pot fi sprijiniti concret de Primaria Bacau, turcii ar fi spus ca ar dori sa ia halda de fosfogips a Amurco si eventual pamântul rezultat in urma excavatiei pentru ridicarea Salii Polivalente.

,,Despre halda, le-am spus deja ca face obiectul unui dosar penal la DNA, deci aici nu putem discuta", a spus primarul Cosmin Necula. La ce le-ar fi utile, am intrebat si noi. ,,Umplutura la drum. Practic, noi ar urma sa luam probe de teren, le testam in laborator sa vedem rezistenta, vedem in ce masura se pot folosi ca atare sau trebuie tratate, calculam costurile pe care le presupune preluarea si folosirea si vedem ce anume ne convine. Respectam intru-totul proiectul pus la dispozitie de proiectant", a dat asigurari Mehmet Ali Rende.

Acesta sustine ca firma turceasca va apela si la subcontractori, cum sunt alti constructori care pot veni cu utilaje, dar pentru partea cea mai importanta, de prelucrare si pregatire a mixturilor asfaltice va aduce utilaje si echipamente proprii, din Turcia. De aici se intelege ca are capacitatea tehnica deplina de a sustine un proiect de o asemenea dimensiune.

Desi se feresc sa avanseze termene, totul depinzând in acest moment de livrarea unor sume de bani, previziunea Eko Insaat ar fi ca pâna la sfârsitul acestui an s-ar putea realiza 7 kilometri de sosea, intre Nicolae Balcescu si Sarata.
Urmarim cu interes.


Pe calea centurii sunt si situri arheologice. Unul a fost descoperit la Sarata, datând din Neolitic, lung de circa 500 metri. Pe aceasta portiune, constructorul nu mai poate intra, urmând ca dupa ridicarea obiectelor cu valoare istorica sa poata reveni pentru lucrari. ,,Acest lucru poate dura o luna, doua, trei. Odata incheiata etapa, se va obtine certificatul de descarcare de sarcina arheologica", explica doctorand Petre Colteanu, de la Universitatea din Iasi, care lucreaza in teren. ,,Ne asteptam la aparitia unor astfel de situri. Vom scoate la suprafata obiectele si le vom muta in Muzeul de Istorie, dupa care constructorul poate sa isi vada de treaba", a declarat Lacramioara Istina, sef sectie Arheologie la Muzeul de Istorie Bacau.
Pâna acum, constructorul a parcurs circa jumatate din suprafata centurii cu aceasta cercetare arheologica.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

usiabc

#754
Azi am fost cu colegul AlexAllex in cautare de pokemoni :lol: pe o parte dim aleniamentul centurii.
Concluzii:
Au inaintat cu descarcarea arheologica pana  in apropierea zonei colegului @expropriatul.
Mai tarziu si foto din zona...

usiabc

#755
Cateva poze care sau mai postat dn 11 zona Magura:















Zona Sarata:











usiabc

#756
La intersectia cu dn2 aceleasi sapaturi pentru descarcarea arheologica.
Si acuma poze din locul unde se va uni viitoarea autostrada sau dx cu viitoarea centura:











foto directia Roman










usiabc

#757
Vedere de pe dig in directia dn2



vedere in directia Roman





sus pe dig dinspre partea satului Rusiciutea











Si am ajuns si in zona campurilor agricole








Allex

#758
Zona Sarata:








Zona viitorului nod de autostrada cu centura Bacau, in partea de sud (N.Balcescu):



In departare, in cercul rosu este intersectia cu DN2 langa Metro


Aici va fi podul peste Bistrita:


Pe malul celalalt:






Continuare spre satul Siretu:






De aici pana la zona din nord a DN2 nu e nici o miscare in teren.
Zona intersectia DN2 cu centura in partea nordica (intre Bogdan Voda si Dumbrava):


Spre est



Spre vest


Concluzie generala: NU SE LUCREAZA IN PREZENT IN TEREN!!!

Inca un lucru pe care l-am observat, Traseul din OSM nu curespunde cu traseul fizic, e diferenta de cel putin 100m.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

Traseul auostrazii? Da niste coordonate GPS ale unor puncte cheie si se poate corecta.

TibiV

usiabc & AlexAllex,
:cheers:

Dar o rugaminte mare: faceti si voi un resize la poze inainte de postare...
AlexAllex a postat poze 4320x3204, iar usiabc poze 5472x3648 !...

Pe cel care intra de pe mobil l-ati bagat in datorii dupa primele 20 de poze vizualizate...
Iar pe cel care intra de pe un WiFi uzual, nu de super-viteza, il apuca plictiseala pana se incarca una bucata poza...
In cazul meu, a durat vreo 7 minute pana s-au incarcat toate pozele voastre. :(

Dati si voi un resize la 20%-max.25% (ceea ce inseamna reducerea marimii pozei (exprimata in MB) de 16-25 de ori...
La aprox 1000x550 (uzual 1024x574) pozele se vad perfect, si se incarca "instant"... (1024 latime pentru ca este 2Exp10... picresize.com ofera 1024 ca dimeniune implicita...)

Iar ca observatie directa la lucrari...
Daca asta este adancimea gropilor arheologice...

...atunci putem sta linistiti.
Nu or sa descopere nimic, si lucrarile pot merge inainte... ;)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

#761
^ok, o sa tin cont pe viitor cu pozele. Sper sa ma si descurc.

Poza pe care ai pus-o mai sus e intre dig si raul Bistrita, Acolo e numai pietris. Nu cred ca au ce gasi. Restul gropilor au, cam toate, aproximativ jumatate de metru. Nu am identificat insa situl despre care se vorbeste aici.

@cristi5 daca te ajuta, o sa iau coordonatele GPS ale intersectiilor cu drumurile principale, cand voi avea timp. De editat, e prea mult pentru mine deocamdata.

L.E.: Am dat resize la pozele mele, sper ca acum e ok. Am mai pus cateva.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

usiabc

^^
De ceea ce se vorbeste in aceea filmare,noi nu am ajuns,e dupa drumul de la Sarata verso DN....

TibiV

Quote from: AlexAllex on August 16, 2016, 09:05:19 PM
L.E.: Am dat resize la pozele mele, sper ca acum e ok. Am mai pus cateva.

Supeeeer !
Acum se incarca "fluierand", si le vad la fel de bine calitativ...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

usiabc

Cum in luna august joc in deplasare,am gasit un pc si am facut si eu o rearanjare,sper sa fie bine.... :D