Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

Allex

#690
Asa cum spuneam mai sus, nu stiu daca o sa fie nevoie de fotograf in zona, avem update periodic pe facebook-ul Eko. Din pacate tot cu organizarea de santier si nici un progres semnificativ, poate doar ca lucrurile intra in linie dreapta aici si se apropie de finalizare.

Ieri am vazut un camion incarcat iesind din organizare, l-am urmarit pana la Petrom, de acolo drumurile noastre s-au separat. Camionul a mers spre Letea Veche, pe varianta, eu am intrat in oras.

Saptamana asta am vazut mai multe caimoane cu logo-ul Eko prin zona, unul chiar avea tractat si un escavator pe platforma. Din pacate in zona decopertata era pauza, deci nu stiu unde se actioneaza in prezent.

In ziarele locale nu a mai avut nimeni timp de centura cu ocazia alegerilor, deci nici o noutate.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

Ieri am vazut 3 muncitori faceau masuratori in zona reprezentantei MAN/BMW, mi-au zis ca nu se lucreaza nicaieri in afara de organizarea de santier. Azi am intalnit un camion cu sigla EKO care mi-a spus acelasi lucru, desi venea de undeva catre organizare cu platforma de utilaj goala. Cred ca sunt instruiti sa nu vorbeasca cu nimeni despre lucrari. Cert este ca pe undeva se lucreaza. Cand o sa gasesc putin timp liber poate reusesc sa urmaresc un camion si sa fac vreo doua poze, de pe loc public binenteles, sa nu fie probleme.

Sa auzim de bine...
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

vancouver

Poate ar fi mai bine sa nu-i dai de gol, ca vine ISC sau mai stiu eu cine si-i opreste.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Allex

Din presa locala:

http://www.desteptarea.ro/centura-bacaului-faza-arheologica/

"
Dupa inaugurarea lucrarilor la varianta ocolitoare a municipiului Bacau, aparent, nu s-a mai intâmplat nimic.

Utilajele care au fost aduse la Magura in ziua inaugurarii oficiale a santierului au disparut, dar asta nu inseamna ca proiectul nu se va realiza.

Cel putin, asa da asigurari constructorul.

,,La acest moment, are loc organizarea de santier care inseamna mai multe lucruri. Intr-o prima faza se face deminarea terenului, practic se scaneaza in cautarea materialelor explozive. Urmeaza partea de arheologie, pentru ca fiind un teren nelucrat, pot exista situri arheologice.

Abia când se incheie aceasta etapa, se intra direct in lucru, adica constructia de poduri si parte carosabila", explica inginerul Eko Insaat, Mehmet Ali Rende.

Realizarea acestor etape va dura circa doua luni de zile, timp in care aparent totul stagneaza. Timpul trece si in defavoarea constructorului care are la dispozitie doar doi ani de zile pentru realizarea celor 30 de kilometri de sosea. De cealalta parte, cei care trebuie sa primeasca despagubiri si sa plece din calea constructorului nu mai stiu nimic nou.

,,Noi nu stim nici acum daca va mai veni o comisie locala sa stabileasca valoarea reala a proprietatii sau decizia globala produce efecte juridice si ramânem cu aia. Nu stiu daca nu cumva in loc de comisie vor veni direct buldozerele. Intrebati dumneavoastra, poate va raspund mai repede decât noua", ne-a spus Constantin Paduraru, din Letea Veche, despre a carui proveste am scris intr-o editie anterioara a ziarului nostru. Vom incerca sa obtinem si noi un raspuns si vom reveni.

"
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

usiabc

La Sărata au fost montate plăcuțele pentru delimitarea viitoarei bretele vestice a Centurii Bacău. Se pare că, în sfârșit, lucrurile se mișcă!





sursa :https://www.facebook.com/centurabacau/posts/1041424789276564

JUVENTUS_1

Am stat de vorba cu cineva care lucreaza la organizarea de santier....din ce mi-a spus respectivul, dupa 15 iulie se trece la munca efectiva in camp.
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

TibiV

JUVENTUS_1,
sper ca ai camera foto...
Cu care sa postezi cat mai des pe aici. ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Horațiu 87

#697
incep sa creasca macii si pe centura bacaului  >:( >:(
a disparut chiar si panoul informativ din dreapta





@JUVENTUS_1, sa-i vedem la treaba ca de vrajeli ne-am saturat
astia o lungesc asa pana la pastele cailor si in ritmul asat nu vad centura asta gata in 2 ani, poate in 20  :bash: :bash:

Allex

Stie cineva cum va arata nodul cu DN2F?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

AdrianB1

Azi am mers pe o autostrada half-profile, M70 de la granita Ungariei cu Slovenia. E foarte scurta si are zone de full profile pentru depasiri, dar e cam porcarie.

Ideea e ca daca faci jumatate din autostrada iese un 1+ 1, nu e loc de 2+2 si nici de 1+2 alternativ; pentru a permite depasiri cam o data la 5 km e cate o bucata de full profile de cate 1 km; asta inseamna ca economia realizata e de 5/6 dintr-un sens, toate pasajele care intersecteaza autostrada sunt facute pentru full profile, zona pentru al doilea sens e rezervata (nu e nimic construit, doar culturi agricole) si traficul se desfasoara decent, cu 80km/h constant si 110 pe zonele de depasire. Toata bucata are vreo 15 km, suportabil, dar numai pentru ca e scurta, are zone de depasiri si am prins trafic fluent, altfel poate deveni un calvar. Sensurile sunt separate de mers de delimitatoare soft (un soi de stalpisorii nostri de pe unele bulevarde din Bucuresti pe care ii rup toti smeherii), teoretic nu se pot face depasiri pe contrasens si oricum practic traficul era suficient de intens incat sa nu se poata face.

Nu stiu cat e diferenta de cost la centura Bacau, dar daca s-ar face initial la profil DX (2+2 fara benzi de urgenta) si extinde ulterior cu benzile de urgenta ar fi mai utila si mai sigura. Bine, nu stiu nici ce sens ar avea sa se faca DX si extinsa mai tarziu si nu facuta direct A daca tot e in plan un A acolo.

alecu26

evident ca deja la traficul descris de tine deja cam trebuia sa fie facuta full profile.

Un half profile ajuta pe langa latimea platformei...de 11 metri, si faptul ca elementele geoemtrice sunt atat de generoase incat ai vizibilitate pentru depasire pe 70-80% din traseu (sau chiar mai mult). In plus e evidenta cresterea sigurantei, care duce implicit la cresterea vitezei.
Drumurile noastre POATE;

AdrianB1

Pai intrebarea e cum imparti cei 11 metri ca sa ai loc de depasiri. Ungurii au impartit in fix 2 benzi late, una pe sens cu delimitare mediana, zero depasiri dar ai siguranta intrafic si viteza destul de mare ca pe-acolo si camioanele mergeau cu 80km/h constant. E mult mai bine decat sa scoti o medie de 20 km/h traversand Bacaul prin oras, dar cam riscant daca iti face un TIR pana si blocheaza tot.

In 11 metri nu poti pune 2+2, doar 2+1 alternativ ca bucata de la Viena spre granita cu Cehia (S3-303). Daca nu te grabesti (TIR sau austriac care merge la curve la Chvalovice) e in regula, dar daca ai de facut 1000 de kilometri pe zi o asemenea bucata de cam incurca. Bine, daca mergi de la Bucuresti la Suceava e fantastic fata de situatia actuala, asa ca sper sa o faca 1+2 alternativ si nu 1+1 delimitat sau, mai rau, 1+1 extra larg cu depasiri pe contrasens la tupeu.

dr4qul4

11 m latime? il putem folosi exact ca actualul DN2  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

fii sigur ca la noi nu va face nimeni separare mediana, iar 2+1 alternativ e rocket science pentru ai nostri. Inca.
Drumurile noastre POATE;

steda

Mai are cineva noutăți? Pe Facebook nu au mai pus nimic cei de la Eko... Tot cu organizarea de șantier oare?!