Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

expropriatul

#675
Domnule, in 2012 cand ai mei au cumparat casa, terenul era intravilan binenteles, si ni s-a dat nr cadastral de la OCPI pe numele nostru evident conform documentatiei de la primarie si a contractului de vanzare-cuprare. Deci terenul si casa ne apartineau. Din 2013 de cand s-a emis acel HG si pana in momentul de fata, el este in proprietatea statului. Paradoxal, primaria percepe si incaseaza taxe si impozite pe acest teren si casa in continuare ca si cum nu s-a intamplat nimic. Dealtfel, dupa cum spuneam, primarul sustine ca oricum nu se va face nimic ca nu sunt bani. Mie sila de politruci.

Ionut

Si totusi, revenim la A7? Ca am batut un record azi, am sters vreo 3 pagini de comentarii. Rezolvati pe privat discutiile, va rog.

expropriatul

On topic:

http://www.tele1bacau.ro/dupa-inaugurare-pauza-de-lucru/

Citez din comentariile de pe facebook:

" Marca Radu Da, e o problema cu notificarile privind exproprierile, in sensul ca nu s-a facut niciuna. Iar proprietarul poate formula plangeri penale pentru abuz in serviciu, urmand ca "organizatorii" inaugurarii sa raspunda"

" Daniel Cojocaru Ar fi frumos sa vorbiti si cu proprietarul celui care a stricat terenu, deoarece acesta nu a stiu nimic , si s-a trezit cu terenul defrisat peste noapte!
Like · Reply · 1 · May 31 at 11:34pm"

Deci nu sunt doar eu cel care sustin ca nu am primit nici o notificare.
Pana si cel care avea terenul unde au intrat buldozere pentru inaugurare, nu a primit nici o hartie, si habar nu are despre expropriere.

Daca tot vrem sa facem sosele si autostrazi in tara,macar sa nu ne batem joc sau sa ne facem ca le facem doar, sa dam bine in poze.


Allex

Quote from: expropriatul on June 02, 2016, 10:57:54 AM
...
Daniel Cojocaru Ar fi frumos sa vorbiti si cu proprietarul celui care a stricat terenu, deoarece acesta nu a stiu nimic , si s-a trezit cu terenul defrisat peste noapte!
...

Street view in 2012.

Acolo erau niste salcami crescuti pe o parloaga, nu cred ca a deranjat pe nimeni, mai ales pe proprietar, ca s-a "stricat terenu". Probabil si acolo este proprietarul necunoscut. Probabil din acelasi motiv s-a ales acest loc pentru start, pentru ca nu deranjeaza pe nimeni. Sa nu va imaginati ca au decopertat o lungime semnifiativa, nu cred ca sunt mai mult de 150m decopertati.

Ieri, cand am trecut prin zona respectiva, am observat ca nu mai erau nici macar steagurile din poze la locatie. Sa speram ca nu vor apuca sa creasca macii si aici. Dar cum spunea si alecu26 sa fim ingaduitori si sa le dam cam o luna sa vedem schimbari semnificative in teren. Momentan era miscare la organizarea de santier. Startul are, in mod evident, iz electoral.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

clau

Sigur o sa inceapa dupa alegeri... Acum nu vor scandal cu cei expropiati... Eu asa cred

TibiV

Plus ca judetul BACAU reintra in cod portocaliu de ploi de azi pana maine seara... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Astazi la intalnirea SubComitetului Transport (in cadrul Comitetului de Monitorizare POIM) am insistat, cerut si stresat (diplomatic) cat am putut de mult reprezentanta CNADNR ca in momentul in care lanseaza caietul de sarcini pentru studiul de fezabilitate A7 Ploiesti-Bacau sa se ceara ca acest studiu sa prevada o analiza cost-beneficiu din care sa reiasa daca nu cumva e mai bine sa facem direct autostrada, nu DX asa cum este in masterplan. M-a asigurat ca asta se doreste si se va pune in caietul de sarcini aceasta cerinta. Am intrebat si daca JASPERS accepta treaba asta si, din ce mi-a dat de inteles, ei sunt OK. Adica se poate cere. Stiu ca si Homor a mai anuntat asta public, dar de fiecare data cand ii prind, ii intreb de asta.

dumbravaandrei

Ar fi frumos sa se intample asa.
Cumva varianta de DX se va rezuma doar la largirea DN2?

Ionut

Nu. Indiferent ce va fi, o sa fie investitie noua.

slartibartfast

Quote from: dumbravaandrei on June 02, 2016, 06:31:52 PM
Cumva varianta de DX se va rezuma doar la largirea DN2?

Cam de fiecare dată când s-a lansat întrebarea despre DX, răspunsurile au venit că DX-urile vor fi exact ca niște autostrăzi (cu noduri și fără intersecții la nivel, fără treceri prin localități), doar că (1) nu vor avea peste tot bandă de urgență și (2) virajele nu vor fi gândite la aceleași viteze mari. Ca urmare, așa văd eu DX-urile, iar în cazul celui cu numărul 7 nu văd diferențe semnificative de costuri între DX și A, cel puțin între Ploiești și cam zona Sascut/Răcăciuni unde sunt câteva dealuri până mai spre Siret. Asta pentru că nu ai cine știe ce viraje dificil de proiectat, iar renunțarea la banda de urgență e o zgârceală la ceva ce aduce mai multe beneficii decât costă în asemenea zone.

JUVENTUS_1

#685
Se pare ca turcii se axeaza pe organizarea de santier...si abia apoi vor iesi in camp, la lucru.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1017167085069946&id=293273720792623
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

Allex

Se pare ca nu o sa fie nevoie de fotograf in zona :)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

steda

Am plecat din Bacau spre Focsani si am vazut un santier frumusel la iesirea din oras (dupa Black Sea) Sper să fie chiar a turcilor. Din pacate, mă grăbeam si nu am avut timp să opresc , dar sper să mă pot opri la intoarcere ( 3-4ore)

Allex

#688
Acolo va fi sediul logistic al lui Penny sau Profi(nu mai stiu exact care). Nu are treaba cu centura.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

steda

#689