News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 12 Guests are viewing this topic.


Ionut

#21256
Quote from: AUT_XY on April 25, 2015, 09:32:11 PM
Do you know anything about the situation of the Autostrada part from Timisoara (Izvin) until Lugoj (Balint) ?
I read in the last months that the part from Sanovita until Balint ( ~10km) will be opened in April this year, that means this month.

Izvin-Sanovita won't be opened in April this year, it's basically impossible. But there are good chances it will open this year, maybe in autumn or December, the latest. You will see in my signature the status for all Romanian motorways.

What you may have heard could be related to Topolovatu-Sanovita. Actually Sanovita-Balint is already completed but unusable because there is no interchange at Sanovita. The interchange is at Topolovatu. There is no official or unofficial news that the contractor wants to open Topolovatu-Sanovita earlier this year. Most likely, the contractor will open the entire segment (from Izvin to Sanovita, and of course Sanovita-Balint is already completed, but not used).

Quest

Quote from: AUT_XY on April 25, 2015, 09:32:11 PM
(...)
I drive every summer with my family from Austria to Bulgaria with our car.
I take the Route from Nadlac - Arad - Timisoara - Lugoj - Deva - Sibiu - Pitesti - Bucuresti - Giurgiu - Bulgaria.
(...)

Добре дошли в този форум AUT_XY. Разбрах, вашето семейство живеят в Източна България. Но казват, когато българи, които живеят в района на София се обръщат обратно вкъщи и да стигнат до Сегед, които маршрут предпочитате през Белград - Ниш - Димитровград - София, или чрез Тимишоара - Северин - Видин - София?

(l-am intrebat de la Szeged pe unde prefera sa mearga cei care traiesc in zona Sofia, prin Serbia Belgrad - Nis - Dimitrovgrad - Sofia, sau pe la noi Timisoara - Severin - Vidin - Sofia)
Common sense will get you far !

AUT_XY

Hello @Ionut and @Quest !

Thank you for your answers !
It was really helpful !


@Quest:
We/I live in  the City "Ruse" in Bulgaria. Because of that is for us the best route through Romania, like i write:
Nadlac - Arad - Timisoara - Lugoj - Deva - Sibiu - Pitesti - Bucuresti - Giurgiu - Bulgaria

It's the shortest and maybe also fastest Route for us, because all countrys also where we drive through (Hungary and Romania, also of course Bulgaria) are member of the European Union.
That makes the Border Control much more easier.

danutzu_1069

^^
Daca ai tradus cu Google, s-ar putea sa nu inteleaga.
Mai bine foloseai Engleza.

dcr965

Quote from: Quest on April 26, 2015, 11:25:20 AM
(l-am intrebat de la Szeged pe unde prefera sa mearga cei care traiesc in zona Sofia, prin Serbia Belgrad - Nis - Dimitrovgrad - Sofia, sau pe la noi Timisoara - Severin - Vidin - Sofia)

Nu este niciun dubiu - pe Belgrad - Nis - Dimitrovgrad - Sofia. Am fost pe toate partile la Sofia si, ca persoana (turist), acesta este drumul. Ca transportator te mai gandesti, ca sunt, totusi, doua vami EU-nonEU si se pierde timp.

NGC

#21261
A trecut neobservat si am trecut si de baremul de 3000000 de vizualizari pentru topicul A1.  :cheers:
Vorba unora: "Povestea continua ..."

Anonymous Rider

Am trecut ieri si pe la Sebes-Sibiu si intradevar s-a asternut un covor asfaltic (cu vreo 1-2cm mai inalt, probabil din exces de zel). In schimb, in aceeasi zona se lucreaza pe 2-3 portiuni dar pe sensul invers de mers, de la Sibiu spre Sebes. Zonele sunt marcate corespunzator, si se pot folosi ambele benzi mai putin banda de siguranta.

adiarc

Impregilo a inceput decopertarile la spatiul de servicii , pe sensul spre Sebes , spatiu dintre Miercurea Sb si Miercurea Bai

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Anonymous Rider

Fotografii de ieri, făcute în zona nodului Margina (în partea de Vest a nodului la câteva zeci de metri de nod). Se pare că se construiește un drum de acces dinspre DN68A spre A1, peste autostradă.






Anonymous Rider

Mai departe, la nodul Margina, se lucra la forarea picioarelor de pod din aproprierea DN68A.




Anonymous Rider

La Coșevița/Ohaba, în locul în care DN68A va trece peste A1, s-a defrișat/curățat parțial (și pe o parte și pe alta). S-au trasat și șanțuri de marcare a debleului pe alocuri (nu am putut opri și fotografia). Am reușit să fac o fotografie de mai jos, de pe drumu, spre Ohaba.



La întoarcere am surprins în treacăt zona defrișată în direcția spre Deva.






Anonymous Rider

În continuare, am găsit camioanele din pozele de mai jos care foloseau drumul de legătură de la DN68A la satul Cosești (la Nord de DN68A) pentru a căra pământul din zona viitorului spațiu de odihnă de la Sud de Ohaba. E doar o teorie, și sper ca transporturile astea să aibă legătură cu lucrul la A1.





DN68A era plin de pământ uscat până în dreptul drumului de acces spre valea din spatele Ohabăi.



Ăsta e traseul pe care-l aproximez că-l fac mașinile.



Este interesant cum din fotografie se vede că pământul căzut pe drum e pe sensul dinspre B spre A, iar într-o altă fotografie din setul de mai sus un camion pare că duce pământ din A în B. Nu-mi dau seama exact care e mișcarea.  :lol:
Singura teorie care stă în picioare e că duc pământ din A în B, iar când pleacă din B în A, se încarcă roțile cu pământ moale din zona B.

P.S.: poate are timp cineva să coboare înspre Cosești să vadă ce se întâmplă cu tot pământul ăla.  8)

Anonymous Rider

În zona spațiului de servicii/odihnă de la Ohaba se lucra intens, în principal acel pământ de care spuneam mai devreme că se vrea mutat.











În ultima fotografie, se vede un fund de camion venind dinspre Ohaba și coborând direct în zona de șantier.

horatiu.cosma

Multumim de poze. E imbucurator ca se lucreaza, sper sa o tina tot asa. Daca o tin tot asa, deja la inceputul lui iunie ar trebui sa ne gandim la o alta tura de filmari in zona. Daca intr-adevar au inceput sa defriseze in zona intersectiei cu 68A, inseamna ca intr-adevar e presiune si de la CNADNR sa se inainteze cat mai repede. Unde se vrea finalizare cat mai rapid se pot obtine aceste avize, nu ca si pe Gilau-Nadasel...