News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 74 Guests are viewing this topic.

voicul

Sa traga (cat mai) tare pe PISI 4 si 3, ca fara 2 mai traim un timp, dar cu 3 si 4 chiar se castiga timp si siguranta.

NGC

Quote from: tom_sawyer on June 30, 2020, 05:59:04 PM
Azi era termen pentru evaluarea financiara a sectiunii 4. Se pare ca nu s-a facut. S-au depus contestatii in urma evaluarii tehnice?

Din ce stiu, nu s-a depus nici o contestatie la faza de evaluare tehnica plus DUAE. Niste cuci (nici o asemanare cu un personaj celebru) spun ca mai dureaza putin. Revin.

adrian sibiu

Salutari de la Sibiu .Porr-ul a apăsat accelerația si se vede miscare peste tot pe unde au frontul de lucru deschis.Dimexul a revenit pe santier cu forte proaspete dupa 40 de zile de ploaie si baga mare la terasamente .Poze mai tarziu.😉

razvan96

HG-ul pentru exproprieri pe S4 Tigveni-Curtea de Arges a fost adoptat azi in Guvern.

naivu

Asa am gandit si eu despre Pisi2, dar uitandu-ma mai bine la podul si zona de langa Manastirea Cornetu si la conexiunea barajului hidrocentralei Cornetu cu DN7 la Tutulesti nu cred ca PiSi3 si DN7 vor putea schimba prea mult trafic! Podul ar putea asigura traficul doar pt autoturismele care vin dinspre Sibiu ca sa treaca pe PiSi3 (doar autoturismele, TIR-urile nu pot lua virajul la pod); traficul PiSi3-Sibiu ar avea de facut stanga peste DN7, fara semafor pe DN7 se va bloca sensul PiSi3-Sibiu, cu semafor pe DN7 se blocheaza traficul pe valea Oltului! DN7 in zona este prea strans intre stanca si calea ferata, nu are cum sa aduca o bretea peste Olt+calea ferata pt sensul Pitesti-Sibiu (cel putin nu o solutie ieftina), iar ca sa faca un giratoriu pe partea opusa caii ferate ar trebui efectiv sa-l sape in stanca. Din cate vad in proiectul cu care se va scoate la licitatie PiSi3, nu e prevazuta o solutie eficace pt descarcarea PiSi3 in DN7 si ma indoiesc ca se va putea face prin aditionale!
Ma nelinisteste sectiunea Lazaretto-Boita unde santierul PiSi va fi pe aceeasi parte cu DN7 la cateva zeci de metri; cum vor putea lucra fara sa inchida circulatia pe valea Oltului?!

ciprebbe

A1 va fi mai sus si nu prea ai de ce sa inchizi DN ul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adrian sibiu

#52341
Așa cum v-am promis azi am facut-o o vizită neprevăzută în santierul Porr,vizită pe care am fost ,,obligat"sa o fac datorită blocajului de pe DN1.

La km o s-au reluat lucrarile la terasamente, Dimex baga viteza.

La intersecția DN1cu DJ106 spre Cisnadie se lucreaza cu o Foreza care foreaza pe sub DN1 pentru conductele de utilități.

In dreapta DN1 spre Sibiu o echipa cu un buldoexcavator sapa si pregatesc țevile pentru utilități.

In organizarea de șantier se lucrează sustinut pentru finalizarea stației de betoane.

Un camion cu echipamente asteapta la descărcat.

Un alt camion e descarcat de către o macara.

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52342
Camioane asteptand cuminți la incarcat.

Excavatoare intr o mică pauză.

Aici unul în actiune.

Camioane intr-o mică pauză.

Mai mulți cilindri compactand terasamentul.

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52343
Aici un buldozer întinde pământul pentru terasamente, dupa cum vedeti are in stanga si dreapta  cupei echipament GPS.

Am ajuns la viaductul de la valea Saratii unde se lucrează susținut.

De la vizita precedentă lucrurile s-au miscat bine.

S-a facut inclusiv hidroizolatia acestui picior.

Si la urmatorul picior se vede evolutia față de vizita precedentă.

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52344
Un excavator cu un braț mai lung finalizează acest taluz imediat dupa viaductul de la Valea Saratii

La pasajul de la km9 au aparut cateva camioane cu piatra de carieră semn ca vor incepe lucrul la acest pasaj.

Tot in apropierea km9 au inceput sa apara mai multe camioane care transporta pamantul excavat de la podete si de la pasajele rutiere.

Se lucrează susținut la platformele viitorului viaduct de lângă padurea din Talmaciu.
(GPS)
Foreza Zublin în acțiune la forajele de la viaductul de lângă padurea din Talmaciu.
(GPS)

Foreza Zublin în actiune la viaductul de la Valea Talmacutului.
(GPS)

Se lucrează intens si in dealul de la Boita.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Ultimele  poze sunt din drona facute in 29.06.2020 la ora 18.00.Am și  o filmare cap coada a lotului începând de la Selimbar pana la Boita ,sper  sa reușesc să  o încarc  în acestă  seară .

mateisn

În zona viaductului de la Aciliu se începe de mâine o ridicare topo, probabil caută ceva soluții pentru zona cu probleme.

adrian sibiu

Bună  dimineața !
Vizionare plăcută  !


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

jaston

Frumoasa filmare si frumos reportaj!
Multumim, Adrian!
Se vede ca Porr reincepe in forta activitatea.