Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

yetiman

Aceleasi raspunsuri de lemn...
Quote"conform contract...."
Contractul se stie de catre toata lumea. Se cereau ESTIMARI.
Oare, cu atatea intarzieri, mai poate estma cineva ca se vor finaliza conform contract... :lies:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

thor5

De ce sa ceri estimari de la MT? MT nu sta pe teren cu constructorul sa stie ce face ala zi de zi. Un constructor serios nu are nevoie de supraveghere zinica. Si pun pariu ca constructorul va face intotdeauna o estimare identica cu contractul, pentru ca nu are niciun avantaj daca termina mai repede, nu are prime, bonusuri sau altceva. Platile de la stat se vor face la fel de greu indiferent cat de repede sau de incet lucreaza. BA unii mai "ung" si usile statului ca si isi primeasca bani inainte de Sfantu-Asteapta.
Problema nu e la constructori, ci la institutiile statului. Bechtel a facut autostrazi in toata lumea, la fel si Salini, si Astaldi, si Aktor, si Strabag, si Vinci. Numai la noi s-au lovit de probleme "specifice".

ciprebbe

Tu uiti de consultant in ecuatia asta. Fara acordul si certificarea lui nu pupi facturi la decontat. Deci e nevoie obligatoriu de supraveghere mai ales la cum au mers lucrurile pana acum .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

thor5

Sunt total de acord cu tine. Supraveghere trebuie ... neaparat! Insa nu la fel ca pana acum, pentru ca rezultatele sunt oarecum dezastruoase. Consultantul supravegheaza doar santierul, si  doar din punct de vedere tehnic. Da aviz de plata ... dar nu are nicio putere in jungla finantelor statului.
Ar trebui ca cineva sa supravegheze STRICT ordinea si rigoarea platilor! Oare ASF (Agentia de Supraveghere Financiara)?? Oare Corpul de Control al MT, al Guvernului?? Bugetul de autostrazi ar trebui batut in cuie, nu mai trebuie lasati unii sa se joace cu investitiile prin rectificari bugetare fara noima pe termen lung.

Ionut

Va rog nu deviati. thor5, te rog frumos sa nu mai faci offtopic, ti-am sters cred ca zeci de mesaje. Multumesc!

NGC

S-a achitat prima factura (dupa avans) catre Pizzarotti pentru Sebes - Turda 1, in valoare de 33,701,049.45 RON.

Daniel_I

#3996
Scuze ca nu știu. Dar de unde îți iei informațiile astea? Sunt publice pe un site undeva?
Dacă s-a achitat înseamnă că zvonul cu încetarea contractului a fost ori fals, ori sa remediat situația. Sper sa bage viteza Pizzaroti și sa monteze anul viitor grinzile deja făcute!
On The Road

cutter

Nu s-a remediat. Și rezilierea e încă pe masă. Pizzarotti nu a venit cu un proiect tehnic pentru nodul Sebeș care să fie aprobat încă.

Daniel_I

#3998
Am inteles. Este public un brief măcar din proiectul tehnic dorit de constructor, pentru nodul Sebeș? Îl putem vedea? De ce nu ar fi de acord CNADNR cu propunerea Pizzaroti?
On The Road

cutter

Nu cred că este public proiectul tehnic. Presupun că CNADNR nu este de acord cu propunerea pentru că nu respectă caietul de sarcini.

gdo

Lot 2...descarcari arheologice...in zona Oiejdea...dar pregatiri si pentru zona dintre nodul de la Teius si intersectia cu Galda:










gdo

Au incepu pregatirea terenului si in zona nodului de la Teius de ambele parti ale drumului judetean...dupa parerea mea pregatesc terenul pentru forarea pilonilor...










gdo

Au terminat de forat in zona raului Galda si au mutat foreza cateva sute de metri spre Teius...probabil vor fora piloni pentru un pasaj peste drumul agricol..


Tot aicea au inceput sa lucreze la terasmanet spre raul Galda (din pacate aicea nu am poze)


gdo

Imagini din zona unde au inceput primele lucrari pe lotul 2..zona unde s-au fosrat mai multi piloni probabil pentru  un viitor zid de sustinere, dar si pentru un podet...





Cateva imagini cu lucrari dinntre Santimbru si Oiejdea, in aceasta zona sunt mai multe excavatoare si buldozere care decoperteaza..si incep sa rupa in deal...












gdo

Si la final..zona de incepu a lotului 2, in apropiere de Alba Iulia, unde  se foreaza intens de mai bine de o saptamana...



E foarte important ca se lucreaza pe acest tronson al lotului 2 (singurul pe care avem AC), dar din pacate v-a fi inutilizabil daca Pitzzaroti nu incepe constyructia nodului de la Alba Iulia...din pacate suntem la mana lor...

Un wekeend placut tuturor!!! :)