News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

S-a plătit avansul la Alstom-Arcada-Euroconstruct-Aktor pe CF Sighișoara-Brașov (loturile 1 și 3), vreo 300 de milioane de lei.

TibiV

Quote from: survola on August 15, 2020, 06:54:17 PM
Nici nu se compara nivelul la care este lotul 1 fata de lotul 2.

Evident ca nu...
Lotul 2 este la minus 2..
Lotul 1 a ajuns deja (multumita Deme) la minus 1.

Ce vrei sa spui?... Sa felicitam pizzanocchio ca au depasit aktorii de 2 bani si de restul luam floricele sau vata pe bat?...

@horatiu.cosma
Rar la tine... Dar ai gresit topicul,,,  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

#20207
Nu cred, se referea la faptul ca au primit niste zeci de milioane Aktor si au ceva bani pt unele plati...sau ?
You're in Steelers Country

horatiu.cosma

Păi ei se laudă la furnizori și subcontractori că urmează acuma lapte și miere pe acest proiect, deci nu e chiar off topic  ;).

StefanCelMare

Din ce știu eu, banii ăia nu îi pot ajuta pe alte proiecte.
A se vedea Romstrade si Nelu Iordache, bagat la deturnare fonduri UE pe ceva similar.
La ce poate ajuta, este la o prezență mai stabilă a Aktor în România.

paulmare

^ Structurile SSF pe lotul Aktor nu sunt "tipice"
Pasajul unde le-au cazut grinzile, acolo chiar nu era nimic special, grinzi I cu corzi (din alea bune au picat din prostia lui Dorielios, si acuma unii zic aici ca ar fi in poligon la somaco teius unele fisurate, inainte de a le fi scapat mesterul Dorelios pe jos), io ziceam de proiect ca  acum jumatate de secol, Iptana avea proiecte "tip", daca nu voiai unghiuri la capete, si nu voiai 17.23 in loc de fix 18 metri

La astea SSF, ne-am uitat chioras la ele, cum e decupata platbanda aia de jos, au sudat platbanzile alea ciudate, au ridicat grinzile, au suprabetonat, big suprize, n-a picat nimic :)
La fel la podurile peste Mures ale lui SSF, chiar n-a fost mobilizare a la UMB cu doua randuri de fierari, pacat de tzeapa lui euroconstruct si "menajementul" grecilor, retter n-a avut doua randuri de fierari aliniati si totusi au mers foarte ok podurile dupa ce s-au apucat de ele

si pilele UMB de la coada lacului de la berze, sunt foarte "suple", erau poze cu detaliile de la armare anul trecut, foarte ok
Si podurile astea SSF, cu echipe nu foarte mari dar determinati si meseriasi, si cu magaoaja lui deme cand a fost cazul care s-a impiedicat doar intr-un varf de salcie, inseamna ca au avut un proiect "executabil" sau cum sa-i zic, n-a fost cazul de japonezi ca la tulcea, n-au trebuit 2 randuri de fierari portocalii aliniati a la UMB, a mers ok cu relativi putini oameni, dupa ce s-au apucat de ele

Nu trebuie sa pui jde milioane de mc de beton ca sa para ca "tine"
Trebuie sa ai niste minti deschise - si la proiectare si la beneficiar
Pacat de astea doua poduri ca au stat asa semiabandonate de aktor si euroconstruct

si nimic de rau de portocala mecanica, aliniata pe doua randuri la cofrat ceva peste 2*1.80 sau cat o fi fiind inaltime medie a fierarului UMB
toata stima pentru japonezii de la tulcea :)

Dae voiam sa zic "de bine" de proiectele "executabile" si conforme cu cerintele, cum e cazul aici

si asta scuze, e chiar elegant, pacat ca o sa il vada doar pescarii de pe mures, si oamenii cu terenuri in lunca
Nu a cerut nimeni bunker sau cazemata, a cerut un pod peste Mures

survola

@TibiV:
Privesc problema din punctul de vedere al datei posibilă de deschidere. Pe lot 1 sunt porțiuni lungi cu parapete montate, stâlpi de iluminat și pământ vegetal pe poziție. Sper să avanseze rapid acum și la viaductele din capete.

alexV

Pentru pasajele de pe ST2 exista 15 grinzi receptionate in momentul asta, 12 destinate pasajului de la Oiejdea peste DN, si 3 pentru un overpass drum agicol. Urmeaza montarea. Si continua productia si pt pasajul de la Teius.

AlinC


paulmare

Alinc multumim, horror cat mai e de lucru, si cata umplutura au scos
Va fi gata anul asta in octombrie, la fel cum a fost gata si in 2016, si in 2017, 2018, 2019
Poate in octombrie 2021 cu ceva noroc sa se schimbe ceva si sa fie gata pe bune

hefaistos

@paulmare In principiu ai dreptate cu supradimensionate. Totusi, mai ale pe aici prin estul Europei trebuie sa lași rezerve și pentru eventualele abateri la execuție și oenteu proasta intretinere (a se citi abandonare ani la rand). Ponte Morandi Genova 2018 este un avertisment în acest sens. Considerat o minune a proiectarii în 1960, prăbușit cu zeci de morți în 2018.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

tonică

Mie unuia nodul Teiuș îmi arata a fi reprezentarea haosului în construcția unei autostrăzi. Nici de ar fi gata cu întreg lotul tot nu ar fi în stare sa termine acest nod pana în toamna. O rușine pt acest constructor și o dovada clara în imagini pt orice comisie de evaluare a vreunei licitații în care s-ar prezenta acesta. Adică, ce dracilor mai poți justifica când vezi asa mizerie după ani și ani pe același santier >:(

alexV

E aproape identic cu ce se vede in filmarea API de acum 2 saptamani. Utilajele de forat in aceeasi pozitie. Doar Retter, la imbinarea bucatilor de grinda,  au progresat.


TudorM

Stie cineva cum vin montate grinzile astea la nodul Teius? Mai lipsesc piloni chiar langa calea ferata? Mi se pare foarte lunga distanta, am masurat pe harta aproximativ 100m.

Teava chiar de la inceputul video-ului cand va fi relocata? Aktor nu are nicio presiune sa termine, daca nici macar utilitatile n-au fost relocate 100%.