News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 32 Guests are viewing this topic.

ddfab


Stefan01

#19891
Quote from: ddfab on August 06, 2020, 08:04:21 AMs-a deschis circulatia prin devierea din curba Oiejdea, pe L2. sa speram ca nu o lalaie mult pana aduc grinzile...

+1 ddfab
E imbucuratoare vestea. Ar fi mai bine sa speram ca nu vor mai cadea grinzile ca la nodul Teius (in cazul in care tot Aktor se ocupa de acest pod).  :lol:

AkaManah

Trăim decenii de împliniri mărețe! :lol:

AlinC

ST1, ridicare tablier metalic Alba Iulia Nord:


dorum

Greu le era la astia sa termine dracului pilonii pasajului pana la ridicarea grinzilor... :(

voicul

Era cam imposibil fara riscuri mari de electrocutare.

Acum intrebarea este daca au procedat bine, tinand cont ca pilonul N este terminat doar de vreo 24h?

survola

#19896
Mai au un tablier metalic de ridicat, din cate vad eu, la acela nici nu e turnata coroana.
Acolo vreau sa vad cum fac.

Hercule

^ Utilizand beton special se poate aseza sarcina pe el dupa 24 ore.
Ar trebui sa traga tare la finalizare piciorul de pe partea N, dar vad ca o lalaie si asa cu macaraua in asteptare.
Deșteaptă-te române!

TibiV

Alin, cum stau cu sudura dintre cele 2 tabliere de pe sensul celalalt?....

Si ceva "just for fun" de la filmarea de acum 2 zile, cu primul tablier mic...


Jos, Dorel striga: "Baaai, care mi-ati furat sticla de apa/suc?!..."


Si un cadru chiar frumos din aceeasi filmare.... Sugereaza harnicia!...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

#19899
@voicul - Sa nu exageram cu 24h. Pila are cuzinetii turnati de cel putin 4 zile asa ca e ok incarcarea dupa acest interval de timp.

Deme a anuntat ca sta la AlbaN pana in 12 august asa ca daca se toarna maine pe 12 putem vedea si ultimele bucati sus.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

^Plus ca nu este incarcarea maxima, a tablierului...
Doar este tabla "chioara" si ceva predale....
Daca era cu armatura si suprabetonare si asfalt... mai ziceam...
Pana se realizeaza astea enumerate mai sus.... trece de 3 - 4 ori termenul standard....

Io

#19901
^M-a amuzat si pe mine treaba cu pet-ul ala si-am luat-o ori ca pe o gluma ori ca pe un pariu: il  rastoarna macaragiul sau nu?  :D
Eu m-am tot uitat ieri sa vad unde e generatorul macaralei mari. Pe site-ul Liebherr apare a fi un motor Diesel V12 generind 400KW. Mi-a luat ceva dar l-am dibuit, o remorca rosie sub al doilea tablier  mare instalat. A, si doua personaje imbracate complet in rosu care, speculez acum, deservesc macaraua/asista macaragiul. Oricit m-am chinuit n-am vazut pe nicaieri cabluri de curent.
Inca n-am dibuit de unde este alimentata macaraua "mica".
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

horatiu.cosma

Aia cu apa era de fapt testul macaragiului de intrare în breaslă  :lol:.

SB76UFO

Cineva a trimis o "drona" care a supravegheat atent tot ce misca.



"Prostia este eternă și invincibilă"

danutzu_1069

#19904
@Io, despre ce generator vorbesti?
Macaraua este hidraulica, cu motor termic "on board"

Uita de Takraf-urile RDG-iste... sunt de domeniul trecutului..

Puterea motorului se masoara in KW, asa cum si la propria masina, daca te uiti in talon, vei vedea ca scrie... KW