Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Io

M-ai facut sa sun la Liebherr. Ai dreptate, motorul Diesel (Euro 4) este on board.
Din 2021 toate motoarele de pe macaralele Liebherr vor fi Euro 5.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

danutzu_1069

^ Nu trebuia sa suni, te puteai uita in prospectul de pe site, unde este descrisa macaraua...
;)


horatiu.cosma

Ieri pe la ora 16 între Oiejdea și Rădești nu se muncea mai deloc. Băgau la nod Teiuș lângă CF cu forezele alea ceva coloane din balast ca să întărească terenul și vreo 2 echipe care taluzau marginile autostrăzii între 2 pauze.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

AlinC


survola

Probabil rămâne circulația deviată până termină podul (până după betonare).

alin_simeriaveche

^^Adica pana la anul si la multi ani!

alexV

Quote from: ddfab on August 06, 2020, 08:04:21 AM
s-a deschis circulatia prin devierea din curba Oiejdea, pe L2. sa speram ca nu o lalaie mult pana aduc grinzile...

Pe 15 august au programata ridicare de grinzi la Oiejde peste DN1. Sa vedem daca va fi realitate.
Grinzile sunt la Somaco Teius, 5 km distanta de pasaj.

dargauda

^^ cam asa cumva pana gata lucrarea expira garantia

alexV

#19914
Quote from: Stefan01 on August 06, 2020, 08:57:41 AM
Ar fi mai bine sa speram ca nu vor mai cadea grinzile ca la nodul Teius (in cazul in care tot Aktor se ocupa de acest pod).

Grinzile de tipul celor care au cazut erau neconforme, au dezvoltat fisuri chiar si stand in fabrica. Au fost produse peste 20 bucati, si casate toate (L.E: exceptand cele 4 care au ramas langa pasaj pe santier). Paguba Aktor. Cred ca si cele cateva ramase langa pasajul Teius vor fi retrase. Oricum au produs altele, dupa alt design.

Vom vedea. Ma intreb: daca nu cadeau, le dadeau jos ?!

RobertN

^
Fix asta voiam să întreb și eu..

paulmare

^ mai au 9 zile, au timp sa puna burete intre elevatii daca se circula pe deviere, sa plateasca slujbe etc etc 
grinzile - la teius e fosta G&D Prefabricatti cumparata de somaco, cu linie noua si in hala - alea facute in "camp" pe a7 aratau mai bine

AlinC


horatiu.cosma

Ar trebui vreo câteva luni să înlocuim CNAIR-ul cu Deme. Uite ce repede se mișcă Pizzarotti la pilele nefinalizate, nu au lucrat ani de zile la ora asta și uite că acuma pot, când stau macaralele fără obiectul muncii, evident, pe banii Pizzarotti.

rocklee

la minutul 3.43 ...se vede mult fier beton langa zidul de la rampa podului metalic ....se pare ca vor continua rapepele cu zid de sprijin ...nu cu terasament ... :o :o