News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

KnX

Da, corect!

M-am gândit și eu la asta, dar imediat după ce am dat click pe butonul Post.
Mulțumesc oricum, de sfat!
Las totuși, acum, și parte din mesajul tău.

Un week-end plăcut!

@KnX, nu este necesar sa dai quote (sa citezi) un mesaj de pe aceiasi pagina...
Editeaza mesajul si sterge citarea mesajului.
Multumesc
[/quote]

elphax

tehnic vorbind, presupun ca rezistenta si portanta maxima se ating abia  atunci cand toata structura cu predale este armata si betonata . adica devine un monolit intreg de fier si beton sprijinit pe 4 puncte (pilele). si nu are rosturi de dilatatie decat la capete unde se trece "de pe fier pe culee"
am zis bine ? :)

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

lupualb

Au dat drumul la ambele sensuri A1

klax187

S-au realizat toate lucrarile propuse?

Dragos_R

#19595
Asteptam de la Alin primele imagini sa vedem cum arata lucrurile ... :o (perspectiva de la inaltime !)

user201

@trifuhoria Mulțumiri pentru imagini și timpul alocat.
În altă ordine de idei, mă gândesc că în 2-3 zile vor pune și porțiunea lipsă pentru ca toate grinzile podului să fie ridicate. Aveți idee când vor ridica și grinzile peste CF în partea cealaltă a nodului pentru a avea 3 din 4 poduri din nodul Sebeș cel puțin la nivel de grinzi?

alexV

#19597
Ce interesant ca abordeaza suprabetonarea complet diferit fata de Retter. Adica mai intai portiunea dintre pile:


Presupun ca are legatura cu tipul podurilor: aici la pizzarotti avem aparate de reazem la sprijinirea tablierului de pile, iar la Retter e monolit: tablier betonat impreuna cu pile.

La pizzarotti intuiesc ca betonarea in felul asta are legatura cu anularea contrasagetii la partea de metal (aplatizarea curburii metalului sub greutatea betonului). Apoi finalizeaza betonarea placii, si in final coboara suprastructura pe reazemele definitive.

La podurile Retter e mai complicat :) si totodata mai interesant.

alinuttt

Pasajul peste CF de la Alba Iulia Nord văzut din tren










Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

#19599
Alunecarea de teren de pe ST1











Powered by API/PUM imgur uploader

La nod Teiuș pe ST2 o foreză era în acțiune, dar nu părea pe amplasamentul autostrăzii, nu îmi dau seama ce făcea pentru că relocările LE păreau finalizate.

ddfab

acolo au de forat fundatiile pentru zidurile de sprijin de la viaductul pentru traversarea caii ferate si fundatii pentru piloni , de o parte si de alta a caii ferate. unde, mai exact, era foreza ?

alinuttt


ddfab

daca chiar lucra, este un lucru bun. inseamna ca s-au apucat de pilonii de langa CF. merci de info...

dargauda

#19603
Ridicare tablier metalic pe breteaua 3 la nodul rutier Sebes peste A1 - hyperlapse



yetiman

@alexV - vrei prea multe de la Pizzaboys  :lol:

Eu cred ca, pur si simplu, au betonat doar portiunea de peste autostrada, cat timp a fost inchisa circulatia. Portiunile nebetonate sunt in afara A1, asa ca mai pot astepta....
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu