News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

carutasul

pe traseul către giratoriu mai era o conductă sau ce era, măcar pe aia au îngropat-o? Filmarea nu a ajuns așa departe.

Daniel_I

#17761
Oare Pizzaroti au dezertat de la lucrarile de la Oarda ? Imaginile asta spun. Poate le face AlinC o vizita zilele astea. Sarbatorile au cam trecut, pana la Craciun poate vedem ceva progres si aici..
^Carutasul, conductele sunt in acelasi stadiu.

On The Road

Granata06

Eu le-am scris la parlamentarii din judet aflati la guvernare de situatia privind autostrada Aiud - Sebes in speranta ca voi pune presiune pe ei. Din pacate nu le prea place adevarul, nu prea ai cu cine sa fiu sincer.

voicul

Pai la Oarda nu sunt blocate lucrarile de un proces sau celalalt proces?  :D
Erau 2 legate e zgomotul mare si unul parca tocmai a blocat lucarile.

TibiV

#17764
Quote from: vancouver on April 20, 2020, 01:51:04 PM
Do the math with the Teius bridge:



Etapa ta ZERO (relocarea LEA la vest de CF) merge "la pachet" cu etapa "ZERO.ZERO".
Mai exista o alta LEA, paralela cu cea mentionata de tine, dar la est de CF (fix peste podul de peste valea Geoagiului... Se vad stalpii si in captura ta....)
Adica asta, unde cablurile "rad in soare":

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

In plus, eu as zice ca in planul indepartat lipseste o pila. Nu ar trebui sa fie tot 4?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ddfab

^ posibil sa fi fost prea aproape de linia de curent si sa nu fi putut lucra acolo.
dar , din ce-mi amintesc eu, lipsesc toate cele 8 pile situate chiar langa CF, cate 4 de fiecare parte a acesteia. acolo nimic, nimic...

alexV

Quote from: Granata06 on April 21, 2020, 09:55:15 PM
Eu le-am scris la parlamentarii din judet

Bravo! Felicitari!
O actiune care merge dincolo de comentarii pe forum.

TibiV

@Europiu,
nu, nu ar trebuie sa fie tot 4...

Acolo vor fi altfel de pile - unele paralele cu CF / in lungul caii ferate...

Quote from: yetiman on April 08, 2020, 10:53:30 PM
Hai sa pun si podul peste calea ferata de la Teius (tot din lucrarea mentionata anterior si gasita de AlexV (multumim!)



Pasajul de autostradă de la km 26+350 trece peste 3 linii de cale ferată electrificate, CF300 și linia dublă CF201 la un unghi de 31°. Lungimea totală este de 217 m (Figura 4), cu 6 deschideri (28 + 32 + 48 + 40 + 28 + 28 m). Pasajul este format din două structuri paralele cu lățimea de 13,60 m, una pentru fiecare sens de circulație (Figura 5).

Grinzile metalice se vor realiza în uzină pe tronsoane de aproximativ 20 m și vor fi ulterior sudate la lungimea finală la sol, pe șantier. Având o greutate de 71 t și o lungime de 48 m, acestea sunt considerabil mai ușor de manevrat, față de unele de 80 m și vor putea fi ridicate deasupra căii ferate cu întreruperi minime de trafic. Nu sunt necesare turnuri temporare de sprijinire, și nu se vor face suduri in situ deasupra liniilor de cale ferată. Se elimină detaliile cu risc crescut la coroziune şi oboseală ale grinzilor, iar suprafeţe de oţel ce trebuie protejate anticoroziv sunt reduse prin utilizarea unei secțiuni casetate, fără contravântuiri și fără rigidizări expuse.
Structura este integrală având o legătură rigidă între suprastructură și infrastructură. Din lipsa aparatelor de reazem pe întreaga structură, deformațiile longitudinale sunt preluate de coloane cu rol de pendule dispuse la culee. Rosturi de dilatație sunt prevăzute doar în dreptul culeelor, intre pendule și zidul de gardă (Figura 6). În restul axelor pilele au formă regulată, dreptunghiulară cu secțiunea de 1,80 m x 1,50 m. Conexiunea rigidă dintre infrastructură și suprastructură se realizează prin betonarea nodurilor de cadru.
Fiecare tablier este compus din două grinzi metalice casetate, cu înălțimea constantă de 1,60 m. Pe aceste grinzi sunt dispuse antretoaze la distanța de 4 m, iar după prima betonare se realizează rețeaua de grinzi. Se dispun plăci prefabricate cu înălțimea de 10 cm, care conțin armarea inferioară a plăcii de suprabetonare și au totodată rol de cofraj pierdut. Ulterior se armează și se betonează până la grosimea finală a plăcii.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pelan87

@TibiV, Europiu se referea la randul de 4 pile dinspre Aiud, am pus eu mai jos o poza din alt unghi, in care se vede ca sunt 3 ridicate, iar la a 4-a probabil ca ii incurca liniile de tensiune... iar de cele oblice, de langa CF, nici nu s-au apucat...





Powered by API/PUM imgur uploader

Europiu

Corect. La alea mă refeream ;). In fotografia inițială nu se vedea clar, dar nici nu am vrut să adaug una pentru un detaliu minor. De cele 8 de lângă linia ferată nu m-am mai legat, alea se văd "și din avion" cum zicea deunăzi un coleg.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciprebbe

LEA de la est de CF  pleaca de pe un stalp comun :). E posibil ca acel stalp cu 2 retele ( partea spre raul Mures)  sa fie relocat fix asa pe partea dinspre Teius si astfel scapam de ambele linii .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bbogdan8

Mic update AB Nord - au decofrat zidul de la culeea sudica de la paraul iovului ( asta aceasi 6-7 baieti care au construit tot "monumentul" , in timp ce la supratraversarea caii ferate au mai aparut cativa muncitori ( in jur de 10 fierari-betonisti ). In rest, aceleasi 3 utilaje care imprastie umplutura pentru a aduce la nivel drumul de acces (intrarea/iesirea dinspre Cluj - Sebes ) . Fara poze din pacate...

AlinC

ST1, asfaltari in apropiere de Alba Iulia Nord:


voicul

+1 AlinC

Presupun ca ce se vede mai negru este binder-ul, nu?