Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

johnny348

Pentru firma constructoare (pizza) este convenabil ... oamenii de la structuri lucreaza la nodul Sebes ... o s-o lalaie pana termina acolo.

tonică

stati nitelus ca eu sunt mai incet...apai nu s-a umblat deja la stalpii A si C atunci cand au dat jos liniile pentru 2 saptamani, timp in care s-au mai inaltat cateva fundatii de piloni? Apoi au pus firele la loc? Deci au avut acces la acei stalpi, nu cred ca intre timp sa se fi schimbat ceva! Acum dintr-odata numai au voie s-ajunga la ei? Hm, cam cusuta cu fir aurit povestea, mi-e ca pierdem de pomana timpul inventand fel si fel de povesti cand in realitate lucrurile sunt mult mai usor de tranşat!

nenea_hartia

@Hercule: nu poți refolosi stâlpul A pentru că este unul de susținere (LEA actuală e în aliniament), trebuie înlocuit cu unul de colț (LEA proiectată face un unghi), cu gabaritul și izolatoarele aferente. Apoi nu poți amplasa cabluri peste proprietăți fără clarificarea situației juridice (acordul proprietarilor). Nu în ultimul rând, nu poți fizic instala cablurile de aceste dimensiuni fără acces cu utilaje și materiale pe proprietățile respective (cablul se înșiră la sol înainte de ridicare).

voicul

@tonică - exista un al 3-lea stalp care face problemele astea. Daca te uiti pe fimari vezi doar 1/4 din el.

horatiu.cosma

#17794
Doar un mic reminder, soluția de relocare e definitivată, stâlpii în teren, aproape montați. Deci mesajele de genul "eu aș face așa..." sunt doar de amorul artei. Am zis de nenumărate ori, asta e legea, trebuie acordul proprietarilor pentru acces la stâlpi, nu e o conspirație cusută cu ață albă, știm de la Pizzarotti, DRDP Cluj, CNAIR, Bode că sunt proprietari acolo care vor sau nu vor să își dea acest acord. Deci credeam că până la acest punct al poveștii am ajuns cu toții.

survola

Quote from: AlinC on April 23, 2020, 03:23:48 PM
ST1, balast stabilizat si lucrari langa nodul Sebes:
Ramane gabarit suficient sub podul metalic de pe DN de la Lukoil? Din filmare pare cam la limita.

Europiu

^ Eu zic să iei ca referință cele două utilaje din imagine, care lucrează la câțiva pași de pod.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

survola

#17797
Le-am luat ca referinta, dar ma uit si la cele doua conducte de apa, par cam sus fata de ce se sapa sub pod. Sper doar sa iasa panta cum trebuie.

horatiu.cosma

E ok, în 80 de metri cât e distanța dintre conducte și pasaj se pot "pierde" 4 metri la o pantă de 5%. Plus diferența de nivel dintre pasaj și conducte, nu sunt emoții.

carutasul

adică la alții nu a scăpat "rugozitatea și planeitatea" și dincoace să scape gabaritul? :) Nu cred ! :)

Cetatean

Poate facem rost de un longitudinal si vedem exact. In general chestiile astea sunt verificate de n ori, de n oameni. Cred ca este totul in regula.
Posibil (din cauza costurilor mari) sa se fi limitat la minim adancimea pentru relocarea tevilor, astfel incat, peste placa de beton de pentru tevi sa intre doar sistemul rutier (stabilizat+asfalt) de aceea si o oarecare iluzie optica.

Io

Horatiu, sper ca panta aceea sa continue, altfel la o aversa se va aduna apa sub podul ala si-o sa fie bai mare.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

pelan87

Se vede pe Street View ca sunt la o adancime destul de mare conductele:
https://maps.app.goo.gl/SdejM2qAcDPmenFX8

Se poate vedea cum autoatrada e deja in coborare dinspre Sebes spre Alba si chiar si in dreptul conductelor sunt multi metri pana la cota terenului natural, care e aproximativ egala cu cota de la baza podului.

disney

Pun aici partea legata de A10 ST1 si ST2 din raspunsul CNAIR.









Cum era reclama? "Comunicarea de informatii false se pedepseste cu inchisoare de la 1 la 5 ani"? Si atunci de ce apar termenele acestea de finalizare?

ddfab

referitor la ce a postat Hercule mai sus, cu relocarea stalpilor de la Alba Nord...
pierdeti din vedere urmatorul aspect: ati luat in calcul doar 3 stalpi relocati! de fapt sunt 4, cel de al 4-lea este situat dupa Toskana, linga stalpul figurat cu albastru in ultima postare cu fotografie . ala pune probleme!!! stalpul este jos, pe tarla, 2 segmente care asteapta sa fie montate.