News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

bdragos2

Sa-l opreasca cineva pe Bode ca e in delir la o emisiune de pe Realitatea :)) sa sune Ionut la emisiune sa-l calmeze cu termenele.

ovicor

Concluzia dupa ultimele (si nu numai) filmari pe loturile 1 si 2: progrese se observa, si ele se leaga de Deme, Retter si Marcu. In rest, antreprenorii se iau la intrecere cu CNAIR in NESIMTIRE !!! Si, da, Alin, pacat de abnegatia lui, diferentele sunt legate de cei trei subcontractori, care merita toata stima noastra!

Europiu

Quote from: carutasul on April 08, 2020, 09:12:02 PM
La sâncrai lipsește un rând de pile sau e și ăsta un proiect mai cudat? :)

Pe lângă răspunsul tehnic al lui yetiman să adăugăm și că da, un rând de pile încă lipsește (din ce văd eu)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

voicul

Da lipseste pentu acolo lucreaza sta aktor.

Asa pare ca se misca bine lucrurile pe lotul 2, dar cand o sa ajunga sa lucreaza aktor o sa vedem cum 2021 e un termen la limita.

perded

[(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader][/img]
Confirm si eu munca in multe zone de pe lotul Aktor, multe utilaje in zona Teius...
La pizzari lucrau in cateva puncte, dar cel putin am ramas surprins cand am vazut vreo 4-5 oameni la armare pe nodul Alba Nord (mai lucrau si la Alba sud).

yetiman

Hai sa pun si podul peste calea ferata de la Teius (tot din lucrarea mentionata anterior si gasita de AlexV (multumim!)



Pasajul de autostradă de la km 26+350 trece peste 3 linii de cale ferată electrificate, CF300 și linia dublă CF201 la un unghi de 31°. Lungimea totală este de 217 m (Figura 4), cu 6 deschideri (28 + 32 + 48 + 40 + 28 + 28 m). Pasajul este format din două structuri paralele cu lățimea de 13,60 m, una pentru fiecare sens de circulație (Figura 5).

Grinzile metalice se vor realiza în uzină pe tronsoane de aproximativ 20 m și vor fi ulterior sudate la lungimea finală la sol, pe șantier. Având o greutate de 71 t și o lungime de 48 m, acestea sunt considerabil mai ușor de manevrat, față de unele de 80 m și vor putea fi ridicate deasupra căii ferate cu întreruperi minime de trafic. Nu sunt necesare turnuri temporare de sprijinire, și nu se vor face suduri in situ deasupra liniilor de cale ferată. Se elimină detaliile cu risc crescut la coroziune şi oboseală ale grinzilor, iar suprafeţe de oţel ce trebuie protejate anticoroziv sunt reduse prin utilizarea unei secțiuni casetate, fără contravântuiri și fără rigidizări expuse.
Structura este integrală având o legătură rigidă între suprastructură și infrastructură. Din lipsa aparatelor de reazem pe întreaga structură, deformațiile longitudinale sunt preluate de coloane cu rol de pendule dispuse la culee. Rosturi de dilatație sunt prevăzute doar în dreptul culeelor, intre pendule și zidul de gardă (Figura 6). În restul axelor pilele au formă regulată, dreptunghiulară cu secțiunea de 1,80 m x 1,50 m. Conexiunea rigidă dintre infrastructură și suprastructură se realizează prin betonarea nodurilor de cadru.
Fiecare tablier este compus din două grinzi metalice casetate, cu înălțimea constantă de 1,60 m. Pe aceste grinzi sunt dispuse antretoaze la distanța de 4 m, iar după prima betonare se realizează rețeaua de grinzi. Se dispun plăci prefabricate cu înălțimea de 10 cm, care conțin armarea inferioară a plăcii de suprabetonare și au totodată rol de cofraj pierdut. Ulterior se armează și se betonează până la grosimea finală a plăcii.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alinuttt

Quote from: carutasul on April 08, 2020, 07:19:55 PM
sunt singura firmă care ar putea să lucreze și de 10 ori mai repede ca acum :)

Păi da, că 10X nimic e tot nimic.

ddfab

la pizzari sunt ceva utilaje pe portiunea paralela cu centura Alba, in zona DC107C. muncitorii nu au legatura cu utilajele, care sunt ramase acolo de ceva timp, ci realizau casiuri.






de 3 zile, muncitorii s-au mutat de la culeea Paraul Iovului la armarea placii de la viaduct Alba nord.

ddfab

Marcu, la ceas de dimineata, frezau la terasamente...











ddfab

am surprins si acest transport... masina este acum sub podul din spatele Santimbru fabrici(L2). poate au ceva ganduri de stabilizat in zona...

ddfab

pe de alta parte, agitatia din dealul Oiejdea, continua...










o zi buna sa aveti, fara covizi... :)


AlinC

Ultima grinda montanta pe ST2, la podul de la Radesti: