News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#17415
https://opiniatransilvana.ro/romania-autostrazilor-furate-telenovela-fara-sfarsit-a-lotului-2-de-pe-a10-sebes-turda/?fbclid=IwAR3vA1GFN0GlhvSLqC4vYIV_b_5zd0NsY0LsDBsr59fXWNHSvieWyI_qyCI

Pare că au discutat cu cei de la Kappa (consultantul de pe ST2). Deci aflăm o dată în plus despre managementul dezastruos al celor de la Aktor, sute de neconformități, manageri incompetenți schimbați pe bandă rulantă, datorii ce datează de anul trecut. Plus același lucru pe care l-am spus și noi: trebuie dat afară balastul stabilizat neprotejat cu asfalt de ani de zile. Cum să pui stabilizat pe atâția km fără să vii cu asfalt peste și să te numești drumar? Probabil acum încearcă o românească prin care să pună niște smoală în crăpături și să fie păsuiți de CNAIR, ca dacă îi pune să schimbe complet, la cât sunt de rupți în coate, nu mai au nicio șansă de revenire.

pelan87

Superbe imagini! Multumim AlinC!

Culmea! S-ar putea sa vedem asfalt pe podul de la Radesti inainte sa vedem primul mp de hidroizolatie la podul peste Mures de pe lotul 1...

AlinC

ST2, montare macara 600t Deme Macarale la podul peste raul Mures de la Radesti:


alexV

Multumum de filmare! Foarte interesant santier.

Pare ca vor aseza intai grinzile de deasupra apei, deschiderea centrala. Apoi trec macaraua dincolo de autostrada, si vor aseza grinzile de capat de pe acelasi mal al raului. In final, vor traversa macaraua (dezasamblata ?) peste raul Mures, pe podetul tehnologic scufundat, si vor aseza grinzile ultimile grinzi de capat.

Cam asa:

alexV

Alte lucruri interesante: cum sprijina capetele grinzilor de piloni ?!




horatiu.cosma

Se pare că vor fi 2 macarale (600 și 500 tone), câte una pe fiecare parte a Mureșului, deci nu trebuie să mute nimic.

ludus

Celălalt pod peste Mureș de pe lotul 2, tot Retter îl va construi?
T. Luduș

pelan87

^
Da, tot Retter. Toate structurile de pe acest lot le face Retter, cu exceptia urmatoarelor: Supratraversarea DN1 de la Oiejdea, supratraversarea DN14B de la Teius si un pasaj pt un drum agricol.

ludus

Înseamna că după finalizarea acestui pod se muta la celalalt? Nu prea am vazut in ceea ce s-a postat pe forum, miscare la celalalt pod.
T. Luduș

horatiu.cosma

Nu se vor muta la celălalt, nu a terminat Aktor elevațiile.

Aiud.dan

#17425
De ce pilele au acel canal orizontal pe doua laturi, se vede sint introduse niste pene de lemn, trei pe o parte si trei pe alta ca sa stea in echilibru, ce sistem de amortizare o sa fie montat?Ce rol are acea intrerupere de beton, acele canale orizontale?nu stiu cum se face o captura de pe vidio, ca faceam o poza si o puneam ca sa fiu ma explicit.

gdo

^^^^ Eu sincer sper ca de la Radesti, cei de la DEME, sa se mute la Paraul Iovului unde sa puna pe pozitie supratraversarea DN-ului peste autostrada, deoarece aparent aceasta mutare ar putea fi posibila, structura fiind aproape finalizata, dar poate cu un raspuns ne ajuta Cristi Deme. :)

Cristi Deme

Macaraua de 600 se va muta la un alt pod , km24 parca , o macara de 500 to va veni pe partea opusa in aprox 1 sapt

horatiu.cosma

26+500 (pod peste CF la nod Teius, câteva grinzi de beton) și 40+100 (overpass langa podul peste Mures de la Sâncrai).

alexV

Sursa este publica: Dezvoltarea de Sisteme Moderne pentru Poduri Compuse in Romania, autori: G. Retter, E. Petzek, et al.

Pilele sunt încastrate, cu excepția celor mediane de la deschiderea de 80 m, unde s-a realizat o articulație din beton între suprastructură și infrastructură







ps. capturi de ecran folosind "Snipping Tool" din windows, este pre-instalat.