Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

rocklee

cristi deme ...tot voi puneti si podetul metalic de la ALBA NORD ... :o ???

AlinC


Cetatean

Multumim pentru filmari. De fiecare data cand le vad ii injur pe toti aia care au putut proiecta nebunia asta. Si pe aia care "i-au" ajutat pe nemernicii astia sa ia bucata asta de autostrada.
Adevarul e ca cine altcineva putea construi o imbarligatura de spaghetti...daca la master planul ala national si gandeau ceva, toata jonctiunea asta se putea muta 2 km mai in spate spre Deva si ne ajuta clar si terenul. Asa...doamne Dumnezeule, sper sa se predea in carti "asa NU"

pasadia

Acea bretea din DN spre Cluj știam că va pleca direct din sensul giratoriu nordic. Acum pare însă că se desprinde din breteaua spre Timișoara. Știe cineva care e versiunea finala?

voicul

Nu stiu de ce ti se par o nebunie. Mie imi place nod-ul, ca pare ca in V.  :D

Intradevar nu stiu cat de necesar era, adica nu trebuie sa schimb autostrazile neaparat cu 130, ci pot sa o faci si cu 60 - 80 de km la ora.
Avantajul ar fi fost costurile si timpul de implementare mai mic.

Acum nu mai are rost sa discutam, ca asa va arata.

cristi5

#17435
@pasadia harta proiectelor/OSM e facuta direct dupa plansa din proiect la Sebes. Sensul spre Cluj se desprinde din breteaua actuala spre Deva, nu direct din giratie.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/45.98/23.546/0

E relativ putin trafic acolo, si cele 2 fluxuri se amesteca oricum in giratia nordica, deci nu conteaza, chiar daca Pizza ne cinsteste cu o deschidere partiala din giratii.

dimitrie

Oare mi se pare si mie sau e iluzie optica, cum se parea acum cateva postari in urma cu podul de la Alba Nord.
Nu este prea jos podul de langa Lukoil Lancram ? O sa incapa tirurile pe sub podul ala ?
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

ludus

Cu siguranta exista gabarit. Daca e nevoie se ca nai excava.
T. Luduș

perfidus

#17438
Este sigur nevoie de cel putin inca 2m de excavatie. Podul asta se apropie de recordul celui de peste Mures ca timp de executie. Chiar daca DN-ul e pe pozitia finala, la pod mai este mult de lucru.

PS. Vedeti in fotoreportajul din ianuarie facut de @JohannDB la firul ierbii.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

JohannDB

Dacă e să cred asta """""....Cu siguranta exista gabarit."""""" , aș putea spune că n-am fi primii care facem tâmpenii (deșii TOȚI șoferii străini ne-au lăudat că pe autostrăzile noastre -atâtea câte avem și cum le avem - când au văzut semnul cu gabaritul liber de înălțime de 5 ,00m sau 5,50m) și să ne trezim că avem, de exemplu , ca la polonezi , pe al lor A4, la km 51 (după care vine și bifurcația spre Dresda, cu continuare pe al lor A4, spre granița de la Goerlitz) și A18 spre Berlin cu granița la Olszyna/Forst, unde un nenorocit de pod pe autostradă are 4,55m, pe maxim dreapta, că pe banda a doua e mai jos.... Și când ai pe adaptor un "bottom" de la "eoliană" cu flanșa maximă la 4,48 pe exterior, ai o problemă; treci ca melcul.... Câți n-au dat în el !! Și stați liniștiți, nici polonezii n-au excavat sub pod pentru a "mai ridica" înălțimea !!

ludus

Chestia cu gabaritul s-a tot discutat pe forum, de mai multe ori si pentru mai multe locatii. O discutie era la un moment dat vis-a--vis de la pasajul de la Dealul Liliecilor.
S-a dovedit in final ca inginerii au proiectat corect. Asa si aici, mai ales ca ei trebuie sa treaca cu utilajele pe acolo ca sa evite urcatul pe drumul national.
T. Luduș

carutasul

Poate podul polonezilor o avea ceva mai special ( făcut înainte de '89, ceva condiții de relief...) noi mergem pe ideea că dacă așa e în proiect trebuie să îl și măsoare cineva la recepție. Recunosc, e o idee optimistă, dar ce să facem....   :)

Daniel_I

#17442
Din filmarea lui AlinC am extras o poza unde incepand de astazi se lucra cu excavatoare la fundarea culei sau a elevatiei pilonului cu fundare directa (nu mi-am dat seama din masina) de pe breteaua de viteza. Am numarat 93 de grinzi in organizarea de santier de langa Raul Sebes, nici nu vreau sa estimez in cat timp vor fi ridicate si suprabetonate in ritmul asta.
On The Road

TibiV

In groapa cu apa pe fundul ei?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Daniel_I

Da in groapa erau utilajele. Ma gandesc ca fac fundarea elevatiei, pentru culee cred ca vor fora, desii Pizaroti au mai facut culee cu fundare directa fara foraj de exemplu la Oarda, la raul Sebes...
On The Road