News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Stefan01

#17295
 In legatura cu Retter ... va rog sa va aduceti aminte de prima intalnire avuta anul acesta, dintre "partenerul serios" si constructori, care a avut loc in CIC-ul de pe A10. Am rugamintea sa urmariti filmarea intalnirii realizata de cei de la Ziarul Unirea. Partea care are legatura cu Retter (discursul managerului) este intre 41: 58 si 53:04. Finalul (intre 51:58 si 53:04) este tare !
Filmarea o gasiti aici sau in acest articol.
PS: Si atunci (prima intalnire din acest an), ca si acum (la ultima intalnire), scarlat(ina) e langa ministrul transporturilor.   :gaah:

AlinC

ST1, lucrari groapa de gunoi de la Alba Iulia Sud:


AlinC

ST1, podul peste râul Mureș, breteaua de la Alba Iulia Sud spre șoseaua de centură și "groapa de gunoi fantomă":


bdragos2

Nu stiu, ma uit la filmare @AlinC si nu-mi vine sa cred :)) cum sa dureze doar atatia ani ca statul roman sa rezolve problema? Lasand gluma la o parte, multumim pentru numarul ridicat de filmari din ultima vreme! pacat ca nu prea avem ce vedea nou.

GDPR

Statul cu groapa, iar Pizzaboy cu pasajul ramas de izbeliste. S-au gasit unul pe altul.

Drive_140

3 utilaje, daca luam in cont echipa de "protecție chimică și biologică".

archaeus

Este incredibil! Tara bananiera condusa de babuini anencefali, care permite lalaiala unor constructori ce erau dati afara in suturi in tari cu apa calda....

dr4qul4

Daca  lucra UMB aici, groapa asta disparea in 2 zile, inainte sa afle cineva ca e groapa de gunoi. Sunt cateva peturi aruncate si acoperite cu foarte mult pamant. Daca erau deseuri toxice, nu crestea iarba deasupra.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexa_adrian2001

da chiar asa, pare a fi doar moloz cum i se zice pe la tara, nu mica ar fi mirarea sa fie chiar din zona. se vede ceva fabrica acolo sau ce o fi.
Nu cred ca te costa nush ce avere sa muti la o parte pamantul ala. Il mutau fain frumos si apoi CNAIR sa se spele pe cap cu el...ei continuau treaba.

voicul

Pai asta si fac acum, muta groapa de gunoi care are vreo 30 de ani cel putin.
Deci e posibil sa fie niste moloz mai la suprafata, dar la 20 - 30 cm nu mai stii ce este.

adiarc

de fapt e un nimic...aceea groapa pt orice beneficiar sau constructor....de fapt la fel de nimic ca si cnair....e incredibil cum nivelul scade constant
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Daniel_I

#17306
Din ce se vede e o groapa de gunoi unde lumea arunca gunoi menajer si moloz din constructii. Daca faci o tura cu bicicleta in jurul cartierului Oarda o sa vezi ca fiecare vale e plina de deseuri de felul asta, cei de la mediu se fac ca nu vad. Odata cu rezolvarea problemei gropii de gunoi care nu ar trebui sa dureze mai mult de o luna si finalizarea zidului de gabioane de la Oarda care merge incet dar merge, se poate intrezarii o deschidere partiala pana in Decembrie a lotului. Eu sunt inca sceptic totusi.
On The Road

dragos76

La nodul Sebeș (pe soluția cu bretelele scurte) mai sunt ceva lucrări de amploare care să ridice riscul de a nu deschide  sf anului? Sau punctele critice sunt groapa asta, zidul și podețul de la Oarda, respectiv podul peste Mureș? (incredibil... am ajuns să considerăm punct critic un pod care trebuie doar izolat, puse materialele "consumabile" etc.... și asta în 7-8 luni de zile).

horatiu.cosma

Nu m-ar mira să bată Pizzarotti orice record negativ și să nu termine nici anul ăsta podul peste Mureș. Încă nu am văzut metru de hidroizolație la ei pe lot de 4 ani de când s-au apucat de treabă.

Stefan01

#17309
Da, Horatiu. Asta cred si eu, mai ales dupa ce am vazut intalinrea de la inceputul anului dintre ministrul trasnporturilor, avand scarlat(ina) infrastructurii romanesti alaturi, si celelate parti implicate . Am adus aminte de asta in ultima mea postare in threadul de pe A7, aici.