Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

luc

#17310
^O imagine cu gunoiul din groapa fantomă. Sincer din ce am văzut la fața locului, cât era decopertat, nu mi s-a părut cine știe ce. Mult pământ și deșeuri deja inofensive. A fost folosită ca motiv... (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#17311
Nu cred ca problema e ce e fizic acolo, ci ce e scriptic. E legala groapa asta de gunoi sau nu? Ca vad mai sus ca sunt multe ilegale in zona.

"Buna ziua, am venit sa-mi dati aprobare sa desfiintez/ecologizez o groapa de gunoi care pt Dvs nu exista." Blocaj garantat.

Se aude ca "rezolvarea" ei de catre DRDP Cluj e semi-legala. Sa nu ne bucuram prea devreme.

Normal ca Pizzarotti profita de orice prilej sa nu lucreze, daca lucreaza in pierdere.

horatiu.cosma

#17312
Să nu uităm cel mai grav aspect: Search a făcut un SF pentru drum expres prin 2008-2009, apoi l-a revizuit și a ieșit autostradă prin 2013, apoi a fost licitat pentru proiectare și execuție și contractat în 2014. Și au mai trecut încă 5 ani până în 2019 când și-au dat seama cei din CNAIR că e o problemă acolo. Voi vă puteți imagina așa ceva într-o țară ne-bananieră? Adică la peste 10 ani de la primele "studii" s-a descoperit groapa de gunoi care se vede pe google maps? Search și CNAIR sunt incompetenții și indolenții certați cu munca în ecuația asta, iar Pizzarotti șmecherii mizerabili, fiindcă ei știau din 2013 de la momentul licitației, dar nu au zis nimic atâta timp, fiindcă nu au niciun interes să termine lucrarea, nu au un mimim respect față de meserie, ci doar față de bani.

L.E. Eu sunt aproape sigur că s-ar putea obține acceptul proprietarilor pentru dreptul de uz și servitute la stâlpii noi de la Alba Iulia Nord, dar cum leneșii incurabili din CNAIR/DRDP Cluj au aruncat sarcina asta la Pizzarotti, cu siguranță ăștia i-o fi înjurat pe proprietari și apoi au venit la CNAIR cu "am încercat, nu se poate, proprietarii nu doresc să ne dea acceptul". Nu au niciun interes să se rezolve problemele, buona vita in Românica pe banii statului rumeno și a fraierilor care îl reprezintă.

luc

Exact... Vorba unui clasic în viață: s-a întâlnit prostul cu șmecherul.

Asta este esența ultimilor 30 de ani, acolo unde avem autostrăzi fie am avut constructori serioși și au depășit toate problemele ivite (spre comparație loturile finalizate din A10) fie, în mai puține cazuri, statul a pus piciorul în prag (de exemplu lotul de pe A2 cu francezii de la Colas). Dar deja ne abatem de la topic..

voicul

Si practic dupa ce se rezolva problema cu groapa de gunoi, abia atunci incep cei 2 ani din contract, nu?

Macar, macar daca ar da drumul pe bretele scurte anul acesta - este inca fezabil - mai sunt 9 luni.

horatiu.cosma

Fără recepție pe sectoare Pizzarotti nu va da pe barba lor drumul la trafic în vecii vecilor, iar o recepție pe sectoare înseamnă MUNCĂ din partea CNAIR, separată garanția de execuție care curge diferit pe sectoarele recepționate/nerecepționate. Va fi complicat din punctul ăsta de vedere să separe nodul Sebeș între bretelele scurte și restul care nu vor fi gata anul ăsta. Cu alte cuvinte, șmecherul și prostul ar trebui să își schimbe pielea ca să rezolve treaba asta. Îi credeți în stare?

AlinC


paullie

Ce faza la 1:25. Tipul care sta pe gramada de piatra precum curca pe gramada de gunoi când vede masina sefilor se apuca de aruncat pietre. Genial AlinC!!

voicul

@horatiu.cosma +1, dar din pacate m-ai facut sa renunt total la ideea cu 2020.

10 oameni care lucreaza si sambata la Oarda? Intr-o luna termina si acolo. Poate chiar 3. Ma refer doar la sectiunea pe care se face ceva acum.
Cealalta ...

SB76UFO

@voicul Unde vezi tu 10 oameni care lucreaza?
Eu vad cel mult 7, restul sunt intr-o pauza continua de tigare sau au dureri mari de dos.
"Prostia este eternă și invincibilă"

Teo

La viitoarea supratraversare a DNului de la LukOil Lancrăm părea ca au terminat niște lucrări legate de utilități, sunt vizibile cămine foarte mari de conducte.


ladposta

putem oare estima, bazandu-ne pe ritmul actual de lucru, pe volumul de munca necesar si pe performantele anterioare, cam cat va dura lucrul la Oarda?

cristi5

#17322
Quote from: horatiu.cosma on March 21, 2020, 10:43:55 AM
Pizzarotti șmecherii mizerabili, fiindcă ei știau din 2013 de la momentul licitației, dar nu au zis nimic atâta timp, fiindcă nu au niciun interes să termine lucrarea, nu au un mimim respect față de meserie, ci doar față de bani.

Cand o sa fim patroni poate o sa-i intelegem :) Pana una-alta romanii platesc taxe pt salariile MT si CNAIR, nu pt salariile Pizzarotti.

Si da, mizerabil sau nu, in 2013 "sublicitare + optimizare ulterioara" inteleg ca era o practica curenta. Sa ne amintim si de optimizarea Porr la Stejeris, unde o alunecat. Sa nu mai vorbim de mizeria de nod A1/A6 de la Balint. Cine a acceptat acel nod in CNAIR ar trebui judecat/acolo in Banat.

Quote from: horatiu.cosma on March 21, 2020, 10:43:55 AM
L.E. Eu sunt aproape sigur că s-ar putea obține acceptul proprietarilor pentru dreptul de uz și servitute la stâlpii noi de la Alba Iulia Nord, dar cum leneșii incurabili din CNAIR/DRDP Cluj au aruncat sarcina asta la Pizzarotti

Pai daca nu pasau la antreprenor, riscul era ca daca nu-si fac tema, antreprenorul reziliaza, ia un claim barosan si pleaca. Cum a facut Pizzarotti pe A3. Asa ca sa pasezi la antreprenor fiecare hartoaga, fara legatura cu meseria/competenta lor (ca tot zici de "respect pt meserie"!!!) e o metoda de spalat birocratul pe maini si acoperit dosul dumnealui.

Daca va uitati pe filmari de intalniri cu ministri (chiar ar trebui sa le aratam unui psiholog/analist de conversatie) vedeti ca atitudinea Pizzarotti e mereu "de sus", gen, "daca voi necivilizatilor va civilizati un pic si va indepliniti obligatiile, si nu veniti cu pretentii absurde si nerealiste, facem si noi autostrada, daca nu, mai asteptam". La CF fac la fel, intins Coslariu pana-n 2021.

Foarte arogant dar intr-un fel pe buna dreptate. Nu e treaba lor sa civilizeze Romania si sa puna functionarii la treaba. Romanii n-au destule autostrazi? Si ce daca, nici italienii n-au destule, daca-i intrebi.

Si cand vad ca in piata clientul meu reziliaza la 99%, ca patron nu as misca un deget pana nu mi s-ar plati fiecare metru de material pus in opera. Chiar daca pentru asta trebuie sa stau cu lucrarea pana-n 2025.

CNAIR o fi crezut ca sperie pe cineva prin atitudinea lor cu Salini, Tirrena sau Comsa. Pizzarotti erau blindati de cativa ani impotriva acestor practici, pe ei sigur nu i-au speriat. Si cum zice @horatiu.cosma, nu vor face absolut niciun favor gen "deschidere pe raspunderea antreprenorului", bretele scurte etc.

Pana una-alta poate refuzul de a face altceva decat la ce esti bun, adica constructii, e o forma de respect pentru meserie. Sa refuzi sa faci hartoage aruncate in carca ta din comoditate functionareasca, sa refuzi sa alergi prin minister de la un etaj la altul dupa o stampila care sa-ti permita sa misti lucrarea un pic, etc. Sa refuzi mica intelegere, etc.

Si de unde credeti ca au invatat sa se poarte asa cu statul si functionarii? Nu din Romania, ci de la mama lor din Italia.

Vina care ramane e ca au licitat f jos. Dar si acolo, cine le-a declarat oferta conforma? Tot unul sau mai multi functionari platiti din taxele romanilor.

ddfab

ce ziceti? daca va uitati pe filmare, exact la minutul 4, se intrevede un nou blocaj? gardul acelei proprietati intra cu un colt, exact pe zona unde ar trebui realizata fundatia pentru zidul de sprijin. gardul merge drept pe o portiune, apoi , chiar la final, coteste spre autostrada si colac peste pupaza, in zona care incurca este ceva fosa sau utilitati ingropate... :hm:

ciprebbe

Ziceau ca sunt expropriati pt 4m latime in spatele curtii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe