News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 29 Guests are viewing this topic.

pentium10

trebuia intrebat de ce la Astaldi pe lotul din jud Mures s-a rezolvat, si aici nu :P
care lege au folosit acolo, si de ce nu se poate folosi si aici
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

Reactie rapida API pe Facebook

Imagini demne de scenetele lui Caragiale acum câteva momente pe lotul 1 al Autostrăzii Sebeș-Turda. Vedeți aici clipul celor de la Ziarul Unirea: [...]

În rolul principal: doi stâlpi de curent care nu se lasă relocați de ani de zile și care blochează avansul lucrărilor în zonă. Motivul: nu au fost făcute exproprierile pentru ei, deși contractul a fost semnat în 2014 și trebuia să fie gata în doi ani!

Într-un stat normal la cap exproprierile erau rezolvate în câteva săptămâni, însă Ministerul Transporturilor, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Transelectrica preferă să joace un ping-pong penibil de tipul "este treaba ta să faci exproprierea; ba nu, este treaba ta".

Nivelul de incompetență, fuga de răspundere și lenea generalizată au atins cote ALARMANTE! Iar ca tabloul să fie complet, pe șantier îl vedem pe fostul director incompetent demis al CNAIR, Sorin Scarlat.

Solicităm ministrului Bode să lanseze DE URGENȚĂ proiectul de Hotărâre de Guvern aferent exproprierilor suplimentare, astfel încât finalizarea nodului rutier Alba Iulia Nord în acest an să nu fie compromisă definitiv!


horatiu.cosma

E clar că cei de la Pizzarotti sunt la cuțite cu gașca Scarlat din CNAIR, nu se înghit și își dau la gioale pe unde se prind. Problema e că CNAIR îi arde la bani, refuzând să le certifice lucrările (care sunt executate, recepționate de inginer, deci fără dubiu) și atunci suferă italienii și împreună cu ei subcontractorii. Din experiența "Comsa" de pe LD3 e mai mult decât evident că gașca Scarlat nu va da niciun pas înapoi, mai bine crapă proiectul decât să își calce pe orgoliu, așa că singura șansă de ieșire din blocaj e să se plătească CNAIR factura de penalități de 46 de milioane de lei pentru A3 București-Moara Vlăsiei, cum bine a punctat AlinC. Problemele contractuale pe bani pe proiectul ST1 se vor rezolva doar în instanță, dar va dura.

vladioan_bv

oare cat estimati ca va dura pana la plata banilor de catre cnair pt a3 ?

AlinC

Mult. Nu a vrut nimeni sa isi asume un termen, desi sunt aproape 3 luni de cand hotararea a intrat in puterea lucrului judecat. Pe surse, am aflat ca CNAIR vrea sa negocieze o esalonare a platii!

prd.marius

Nu stiu legile, nu stiu cum stau lucrurile astea neaparat. Dar... asa ceva e "noaptea mintii".
Cum e posibil sa se stabileasca chestiile astea asa, intr-un colt pe un santier? Nu exista o lege clara? Bun, nu platesti, nu primesti (punct).
Sau invers, platesc, nu faci, pa (punct).
Se pare ca la noi e un targ.. Hai ca iti mai dau atat, tu mai fa atat.. etc.
In modul asta,  o sa avem autostrazi... la sfantul asteapta...

AlinC


Ionut

^ Cum e posibil? Este posibil! Este posibil cand CNAIR e condusa de CRIMINALI, IDIOTI, CRETINI, PROSTI SI NEMERNICI! neaga, ionita, scarlat. Si multi altii, mai mici, care nu se vad, dar care impreuna formeaza cancerul care mananca de vie o societate intreaga. Si, desigur, cand sefii lor din MT si din partide (ca deh, asta e sistemul) sunt incapabili si/sau nu vor sa schimbe nimic.

voicul

Adaug eu ce nu a scris @prd.marius : "si asta dupa 6 ani de la inceperea santierului !!!"




vladioan_bv

#17215
^^^

Pai si nu se poate face ceva asemanator unei executari silite?

AlinC

#17216
Evident ca se poate face o executare silita, dar dureaza. Se pot face contestatii la executare etc....

danutzu_1069

Parca vad ca dupa chinurile facerii, o sa stam sa ne uitam la un lot muzeu.... pentru ca la receptie au gasit ca nu e plana, ca e aplecvata intr-o parte si este prea rugoasa....
Precedente sunt...

survola

Hai cu grinzile acelea sus, au început să se adune cam multe "în parcare".

carutasul

chiar așa, parcă mi se pare că avansează ( mă rog, în stilul lor)  cu pilele de lângă "atelierul" de grinzi. Dacă la Alba Nord tot nu pot lucra, măcar la anul o să le poată transporta mai ușor :) Bine, dacă nu vor să bată "recordul" de la podul peste Mureș