News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

Todo


Stefan01

#16891
Mda ... sunt - 11 grade celsius. A inghetat Pizza pe lotul 1 si nu mai joaca Aktorii pe lotul 2.  :lol: Astia nu lucrau cand era vreme buna si aveau front de lucru. Imi aduc aminte ca si pe loturile 3 si 4 au fost probleme, dar sunt rezolvate. Intrebare de bun simt: cum au putut alte firme (Porr si Tirenna) sa finalizeze si acestea 2 nu ? Pur si simplu isi bat joc, impreuna cu putregaiul din compania de drumuri. Mi-e greata de ei.

Quest

#16892
De fiecare data cind voi vedea pe cineva ca compatimeste trist lipsa de progres pe vreun tronson, in contextul in care Statul s-a achitat de indatoririle sale, voi face aceasta remarca invariabila: Contractele semnate sint SLABE, nu au clauze de penalizare pecuniara dura a Constructorilor, ptr neatingerea la termenul stabilit a unui milestone de stadiu fizic al proiectului.

Este de-a dreptul jenant ca Beneficiarul numai ca nu se roaga de Constructor "sa se mobilizeze". In mod normal penalitatile cu legea in mina ar trebui sa curga girla, pina cind sefii italieni sau greci (ca vorbim de ST 1&2) sa renunte la a mai licita in Romania, de frica pierderilor financiare care ii asteapta daca o lalaie. N-au oameni ? Ii priveste, sa si-i angajeze pe perioada nedeterminata ca UMB. Nu-si pot permite financiar angajarea lor ? Atunci sa stea acasa sa nu ne mai incurce si pe noi.

Ma uit ca Pizzaroti & Aktor se numara printre ofertantii ptr tronsonul A0-Nord Lot 2. Daca cistiga cumva (Doamne fereste), tot asa ne vom ruga de ei "sa se mobilizeze" ca pe ST 1&2 ?

LE (dupa mesajul lui Pasadia) sa observati va rog ca eu nu semnez cecuri in alb ptr Stat, ci tot timpul pun un bemol, "daca respecta legislatia" (la atribuirea directa a curatarii groapei de gunoi la Nod Alba Iulia Sud), "daca Statul s-a achitat de indatoriri", etc. Ptr ca nici Statul nu e diavolul in persoana, nici Constructorii nu sint ingeri cu aripi albe ca spuma laptelui...
Common sense will get you far !

danutzu_1069

Pai cum sa dea penalitati tocmai aia care probabil au primit foloase necuvenite? Hai sa fim realisti... La altceva nu ma pot gandi. La ei in tara nu ar fi avut stilul asta de lucru.

Stefan01

@Quest
Sunt inclus in ceea ce spui : "... cind voi vedea pe cineva ca compatimeste trist lipsa de progres pe vreun tronson ..." ?

pasadia

@Quest: mi-a plăcut aia cu "Statul" (cu litera mare) care și-a îndeplinit toate obligațiile. TOATE, și gunoiul, și claim-uri, și alte cele.  Adică mno, nu e prima oară când lauzi Statul, m-am obișnuit cu asta, dar tot trebuie sa spun că o apreciez.


luc

#16897
Ha, ha toate bune și frumoase nu?!
Nu am auzit de probleme semnalate; dar ce zic eu subantreprenorii sunt cu plata la zi, fremata șantierul de activitate...Adică în 41 de km, i-au găsit în 2 locuri la muncă!
În aceste condiții, să te tot faci că lucrezi în România.

horatiu.cosma

Titlul postării ar trebui să fie (vezi pozele): DG CNAIR Sorin Scarlat a fost întâmpinat pe ST2 de Antreprenorul General Marcu Company care era la datorie pe șantier.

adrian sibiu

Cică Scarlat le -ar fi solicitat antreprenorilor loturilor 1 si 2 o mobilizare mai intensă pentru a finaliza cele două loturi pana la sfarsitul anului 2020.Sunt pe spate nu mai pot de ras ,auzi la Scarlat cred ca a visat bine înainte de vizita pe șantier sau i-au pus ăștia ceva halucinogen in cafeaua servită înainte de vizita.

Quest

Quote from: AlinC on February 08, 2020, 05:19:41 PM
Vizita pe ST1 si 2:

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2456853207908077

In postarea asta de fb am gasit intrebarea saptaminii :
Stanculescu Dan il intreba pe Flavius Bogdan Cimpean "care consultant (n.b. pe ST1-2) ala care a acceptat toate lucrarile pe LD3 si la 99% stadiu fizic n-au mai fost bune ?"

Fac urticarie daca mai vad ditamai DG al CNAIR ca-i cere Constructorului "mobilizare mai mare". In mod normal daca Contractul ar fi BETON, Beneficiarul ar trebui doar sa mearga pe teren cu graficul de executie si sa spuna: stiti ca pe 01.03.2020 aveti de atins cutare milestone de stadiu fizic, altfel va paste o amenda grasa conform clauzei X. Iar Constructorul sa intre in fibrilatie daca eventual nu va reusi sa atinga tinta convenita in Contract.

Ptr Pasadia: bineinteles ca si Constructorul trebuie sa poata invoca o intirzire in stadiul fizic, justificata de o indatorire neonorata a Beneficiarului.
Common sense will get you far !

AkaManah

La Sancrai, Retter lucreaza la podul care va deservi drumul local. Au lucrat si pe vantul acela puternic, au suprabetonat grinzile ridicate in vara. Acum am vazut ca lucreaza la rampa dinspre deal.

adrian sibiu

Quest daca beneficiarul si ar face treaba asa cum trebuie încă de la început adica de la redactarea contractului apoi de la a pune la dispoziția antreprenorului un aliniament curat si  liber de orice sarcini respectiv rețele de toate felurile si mai ales cu expropieri si cu acte cadastrale in regula atunci poate sa -l arda cu penalizari (stipulate bineinteles de la inceput in contract )incat antrepenorul sa nu isi mai permită să o lălaie la nesfârșit.

Gerard

Cred ca situatia se prezinta astfel:

Ambii constructori factureaza mai putin decat costul productiei. Diferenta dintre cele doua spera sa o recupereze in claim-uri.

Cata vreme ei sustin cu bani de acasa parte din lucrari (care nu sunt putini, in cazul Pizza reprezinta cam 1/3 din valoarea proiectului pana acum), ei vor stabili si ritmul de lucru.

Ne place, nu ne place...asta-i realitatea. Cum putem sa o schimbam ? O:-)

AlinC

ST1, nodul rutier Alba Iulia Nord: